Postitused: 56
Teemad: 2
Liitus: Oct 2007
Sooviks siis teada kui vana auto peab olema,et eestis oleks see uunikum ja saab uunkumine arvele võtta ja heitgaasi testidest pääsade ja ei pea enam mootor korrasolekuga koguaeg muretseda kui ÜV minna
Tänud kõigile kes vastavad !
Postitused: 580
Teemad: 51
Liitus: Mar 2007
Maine:
1
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Pets77 Kirjutas:25 aastat vana.
Kas asi ikka on nii lihtne? Kuskilt meelde jäänud, et 30 aastat peale tootmise lõppemist ja auto peab olema 9..% originaal, targemad ehk oskavad täpsemat infot jagada.
Edit: kogu tõde siin
http://www.unic.ee/vanasoiduk.htm
Postitused: 526
Teemad: 64
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
auto Kirjutas:Sooviks siis teada kui vana auto peab olema,et eestis oleks see uunikum ja saab uunkumine arvele võtta ja heitgaasi testidest pääsade ja ei pea enam mootor korrasolekuga koguaeg muretseda kui ÜV minna
Tänud kõigile kes vastavad !
Kui loodad, et sellise jutuga: ei pea enam mootori korrasolekuga koguaeg muretsema:Sulle Must number antakse siis eksid ikka väga rängalt.
Aga diislil ei mõõdeta gaase sõidukil mille tootmis aasta on 1980 ja allapoole.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
antud teema tekitas mul sellise küsimuse, et kuidas on nende autodega mille mootor ja kere on erinevast aastakäigust?
ntx. auto 1979 ja mootor 1985a
või auto 1985a ja mootor 1979a.
mismoodi siis seda arvestatakse. kontrollitakse ju mootori heitgaase mitte maeiteamida.
Postitused: 321
Teemad: 35
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Nustu826 Kirjutas:antud teema tekitas mul sellise küsimuse, et kuidas on nende autodega mille mootor ja kere on erinevast aastakäigust?
ntx. auto 1979 ja mootor 1985a
või auto 1985a ja mootor 1979a.
mismoodi siis seda arvestatakse. kontrollitakse ju mootori heitgaase mitte maeiteamida.
Soovitan lugeda, hiljuti kirjutati ühe TMis Austin-Healey taastamisest ning olen ka omal käel uurinud. Üldiselt on nii, et see auto peab olema pm tehaseseisukorras - väga kõrged nõudmised, mida uuem auto, seda kõrgemad on. Vähesed on võtnud vaevaks taastada oma uunikum taoliseks, sp on ka äärmiselt vähe musti numbreid tänavatel - päris iga keskmisest korralikum auto seda ei saa, kuid see tagab ka ekslusiivsuse ning taseme
Postitused: 79
Teemad: 3
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Praeguse seisuga peaks Eestis olema kokku vist ca 30 (siia-sinna)musta numbriga masinat.
Nii, et kerge see just pole, kuigi ka mitte võimatu.
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Nustu826 Kirjutas:antud teema tekitas mul sellise küsimuse, et kuidas on nende autodega mille mootor ja kere on erinevast aastakäigust?
ntx. auto 1979 ja mootor 1985a
või auto 1985a ja mootor 1979a.
mismoodi siis seda arvestatakse. kontrollitakse ju mootori heitgaase mitte maeiteamida.
Ikka auto väljalaskeaasta järgi käib see gaaside mõõtmine. Üldjuhul ei vaata keegi, mis aasta mootor sul seal vahel on (kui sama, mis originaal). Ja eks see on suht keeruline kindlaks teha ka, vähemalt ülevaatuspunktis.
Postitused: 321
Teemad: 35
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Kalev Kirjutas:Nustu826 Kirjutas:antud teema tekitas mul sellise küsimuse, et kuidas on nende autodega mille mootor ja kere on erinevast aastakäigust?
ntx. auto 1979 ja mootor 1985a
või auto 1985a ja mootor 1979a.
mismoodi siis seda arvestatakse. kontrollitakse ju mootori heitgaase mitte maeiteamida.
Ikka auto väljalaskeaasta järgi käib see gaaside mõõtmine. Üldjuhul ei vaata keegi, mis aasta mootor sul seal vahel on (kui sama, mis originaal). Ja eks see on suht keeruline kindlaks teha ka, vähemalt ülevaatuspunktis.
Kuid eksperdid on hoopis teisest puust, küll nemad oskavad
Postitused: 526
Teemad: 64
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
30-09-2008, 05:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2008, 05:38 PM ja muutjaks oli kalacompany.)
Uku Kirjutas:Kalev Kirjutas:Nustu826 Kirjutas:antud teema tekitas mul sellise küsimuse, et kuidas on nende autodega mille mootor ja kere on erinevast aastakäigust?
ntx. auto 1979 ja mootor 1985a
või auto 1985a ja mootor 1979a.
mismoodi siis seda arvestatakse. kontrollitakse ju mootori heitgaase mitte maeiteamida.
Ikka auto väljalaskeaasta järgi käib see gaaside mõõtmine. Üldjuhul ei vaata keegi, mis aasta mootor sul seal vahel on (kui sama, mis originaal). Ja eks see on suht keeruline kindlaks teha ka, vähemalt ülevaatuspunktis.
Kuid eksperdid on hoopis teisest puust, küll nemad oskavad
Oojaa ja mittevähe . On kaks võimalust, et kas tõesti leiad kuskilt vanaisa küünist heintesse peidetud 100% originaal sõiduki, kui on palju raha siis taastad selle ja kui on vägapalju raha siis ostad juba taastatud või originaalina säilinud masina.
Ja teema algatajale : odavam on oma mootor korda teha
Postitused: 7
Teemad: 0
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
Aga mul on 1981. aasta välja lase, oleks mul võimalik taodelda musta numbrimärki?
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
inliner876 Kirjutas:Aga mul on 1981. aasta välja lase, oleks mul võimalik taodelda musta numbrimärki?
Kuule, ma olen ise ka 80a. väljalase, kas ma olen ka juba uunikum?
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
11-02-2009, 04:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2009, 04:22 PM ja muutjaks oli rauntz.)
Mul on väljalase ja tõenäoliselt ka sisselase täpselt sama vana kui auto. Kui ma krutiks külge 30a vana sisse/väljalaske, kas siis saaks musta märgi külge?
Postitused: 526
Teemad: 64
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
inliner876 Kirjutas:Aga mul on 1981. aasta välja lase, oleks mul võimalik taodelda musta numbrimärki?
Valmistamisajaga alates 01.01.1970. a ja vähemalt 35 aastat tagasi – vähemalt 95% ulatuses;
2) originaalsuse hindamisel kontrollitakse sõiduki kere, pinnakatte, veermiku, mootori, jõuülekande, elektriseadmete, interjööri, varustuse ja muude osade vastavust originaalsusele;
3) originaalseks loetakse ka originaaliga äravahetamiseni sarnased detailid, seadmed, pinnakate ja muud osad;
4) sõiduki interjöör, istmed, lahtikäiv katus, polsterdus ning muud riide, naha või muu sarnase materjaliga kaetud detailid (sh plastdetailid) peavad olema terved ja puhtad;
5) sõiduki nähtaval välispinnal ei või olla korrosiooni ega pinnakatte kahjustusi.
|