Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autolehe test - 10.09.2008
#1
Tänases Autolehes siis vanade luksautode võrdlus- hainina 7- seeria bemm, Jake (õigemini Daimler) ja meie foorumlase Raidi W126 500 SE.

Kolm korda võite arvata, kes võrdluse võitis? :-)

Lugesin kiirelt läbi ja põhimõtteliselt nõus ja jagan ajakirjanike arvamust W126 kohta, kaks asja ainult:

1. Manööverdades tuleb uhkeid poognaid joonestada? Tõsi, 126 pole sugugi lühike auto, rääkimata siis veel SEL kerest, kuid minuarust ülihea pöörderaadiusega nagu kõik Mersud.

2. See asi tekitas minus rohkem hämmingut ja imestust, tsiteerin: maanteel on kogu kolmik kindel, teistest kehvemaks osutus Mercedes-Benz roolisüsteem, mis otsejooksuks enam tähelepanu nõuab????

Rait, kas su auto roolisüsteem ok ikka? Roolikarbis lõtku jne. pole?
Ma pole küll kunagi kuuel täheldanud trassil sõites rooli närvilisust, kuigi teist kahte rivaali pole ka tegelikult proovinud, bemmi ainult põgusalt......

Aga nohh, lipp oli kõrgel ja Mercedesele esikoht, see peamine :-)
Vasta
#2
Krt, magasingi maha Autolehe. Homme kohe niksti poodi!
Vasta
#3
See roolisüsteemi värk vast nendest laiadest velgedest-rehvidest. Kuigi ka nendega peaks ta väga kindel olema.Ise mõtlesin, et BMW oleks võinud ikka järmise mudeli võtta mitte selle e32. Selle pundiga oleks hästi kokku sobinud w116, mis ei jää grammigi alla 126-le.
Vasta
#4
Palju õnne testivõitjale!ThumbsupEusa_dance
Kindlasti on edus suur osa ka nendes ilusates velgedes!
Ei saa aru -ebamugavad istmed?
Vasta
#5
Lõoke Kirjutas:Ei saa aru -ebamugavad istmed?

Kuue istmetega selline lugu, et kas meeldivad väga või ei meeldi üldse, eks nad vähe teistmoodi on kui hallide masside autodel. Pahatihti vedrud ära vajunud ka, just juhiistmel. Küljetugi neil suht olematu (ega küürakalgi seal miskit erilist tuge pole), kuid pole nad ka mingid rajaautod, ikka soliidseks ja rahulikuks kulgemiseks.
Vasta
#6
Lugesin ka artiklit ja kohati lausa mitu korda. Kindlasti avaldab massidele muljet mootorit ja selle karakteristikat iseloomustav osa. Ei saa salata et klubi liikmena kõditas enesetunnet Mercedesele esikoht.
Vasta
#7
jooksu maanteel mõjutab ennekõike ikka sild ise, rattad on teisejärguline.
Mäletan seda 116-st ja värske kogemus ka 124-ga.
Ei pruugigi midagi loksuda. Käi pädevas stendis ja asi peaks kindlasti paranema.
Vasta
#8
jansa Kirjutas:jooksu maanteel mõjutab ennekõike ikka sild ise, rattad on teisejärguline.

Nõus täiesti, ma pole orig, mõõtu ratastega praktiliselt sõitnudki kuuega, vähemalt suvisel ajal. Ikka 18 või 17 tolli ja kõik ok.
Vasta
#9
Teate, ma pole ise kunagi mõelnud, et mu auto vajab otsejooksuks tähelepanu, samas rööpas, või paigatud rööpa peal peab küll natuke korrigeerima. Roolis lõtku ei ole. Hea kattega maanteel pole mingit probleemi, ju siis Piibe on natuke lohuline künklik jne. Selle sama lõigu teisespooles, kus kirjeldatakse kurikate vahel laveerimist kirjutatake, et S-klass sõidab väga kindlalt ja etteaimatavalt, niiet mine võta kinni Doubt
Istmetega polnud ma alul ise ka rahul. Esimene kuus oli riidest sisuga ja tagumendialune tundus kuidagi kindlam. Seci istmed olid palju madalamad ja kõvemad. Praeguseks olen täiesti ära harjunud. Vaja oli ainult cm-täpsusega õiget istumisasendit. Ma jäin artikkliga rahule (ega ma ei saakski ju muud öelda, vaadates tulemusi). Natuke on kahju BMWst, ei tea, kas ma lugesin liiga eufooriliselt kohti, kus räägitakse MBst või ei räägitudki BMWst suurt midagi? Tundub, et ta sai kõige vähem eetriaega. Kõvad autod kõik, Maarjamaal olid kõva mees kui üldse autot omasid ja valik oli 968Mst mookrõi asfalt 06luxist kuni musta volgani, samala ajal kui fritsud tagaistmelt Survivori Eye of the Tigerit valjemaks keerasid.
Vasta
#10
Ega kuskil netis seda artiklit pole?
Vasta
#11
[Pilt: alt1.jpg]
[Pilt: alt2.jpg]
[Pilt: alt3.jpg]

Sai natuke suur Icon_redface

Aga kuna spioonid leiaksid selle artikkli ühe inglismaa margi foorumist üles, siis hopefully no harm done ja panin üles.
Vasta
#12
Ajakirja võiks ikka osta aga järgmises autolehes ka üks huvitav jutt, millest vihjeks ka pilt. Igatahes endal jäi fotokas koju seega pätsasin pildi bmw foorumist.
[Pilt: 11092008jk0.jpg]
Vasta
#13
Võin tuua näiteks, et 126 on suht ebamugavam kui e23 sry ...

Omasin pikalt hobina e23 e ja istmed on paremad . Aga tegelikult on mõlemad omamoodi head mõlemal on vead ja head...

[Pilt: 16734535_th.jpg]

Pildil siis minule kuulunud masin mille müüsin eelmine aasta. Soetatud 1997 .... ja hoitud küttega toas .
Vasta
#14
Tänud artikli postitamise eest. Põnev lugeda vanadest autodest tänapäevalSmile
Vasta
#15
python Kirjutas:See roolisüsteemi värk vast nendest laiadest velgedest-rehvidest. Kuigi ka nendega peaks ta väga kindel olema.Ise mõtlesin, et BMW oleks võinud ikka järmise mudeli võtta mitte selle e32. Selle pundiga oleks hästi kokku sobinud w116, mis ei jää grammigi alla 126-le.

Võin kindlalt väita,et kui e23 panna alla 17 /9 BBS id siis läks juhitavus ikka üle mõistuse keeruliseks. Sõites 14/7 ja 205 rehviga on masin nagu kompu.
Vasta
#16
[Pilt: img2809copyia1.jpg]
[Pilt: img2733copyfl1.jpg]
[Pilt: img2600copyvj6.jpg]
Vasta
#17
mmm... Ilus, ilus(Y)
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Jalgpalli EM 2008 mar6us 65 26,550 30-06-2008, 11:35 AM
Viimane postitus: jansa
  OMC 2008 v6sa 11 5,095 26-05-2008, 08:37 AM
Viimane postitus: v6sa
  motorshow 2008 ülesvõtted marek 5 3,393 24-04-2008, 10:45 PM
Viimane postitus: rauntz
  Eesti ehitab 2008 Lõoke 4 2,897 10-04-2008, 02:34 PM
Viimane postitus: Lõoke
  Tartu Autoori 2008 I Etapp 16.01.2008 tujula 5 3,658 04-01-2008, 10:35 PM
Viimane postitus: jansa
  W124 kvaliteedi test. Mx125 5 3,826 03-11-2007, 02:35 PM
Viimane postitus: aare
  Fifth Gear's W124 Built Quality Test Rash11 4 3,411 04-09-2007, 09:23 PM
Viimane postitus: Rash11



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne