Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kütus lekib, w124 2,5 d
#1
selline värk et pumba 1 sil välund immitseb natuke läbi, seal kus on see stopper (üleminek 1 sil pihusti torule), mitte see toru ei leki vaid  pumba ja toru vahel.
Et mis tihend seal käib ja kas peab pumba pärast stendis paika panema
Vasta
#2
Kummirõngas käib, spetsvõtit vaja, stendi pole vaja.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Kas lekib kõrgesurvepumba korpuse ja tagasilöögiklapi vahelt?

Seal on tavaline O-rõngas. Selle vahetamiseks on erivõtit vaja.

Töökojas ei võta asi kuigi kaua ja maksis vist kõigi tihendite vahetus miskid 250 eeku...

See leke pole ohtlik, pigem tüütu. Mootor saab kakaseks ja kütus võib tagasi vajuda, tehes käivitamise raskemaks.

Edit: näh, Laur jõudis ette Wink
Vasta
#4
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=6493
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#5
leitsaku Kirjutas:siin Lauri poolt saadetud lingist vaatan et mis viksaatorist sa eri võtme tegid?
Palju lammutamist siis ikkagi on õhu kollektor eest ära torud lahti, mida see  eri võti siis ikkagi endast kujutab
Vasta
#6
ei ole palju lammutamist... Õhufiltri korpuse pead eest ära võtma, kollektorit pole vaja ära võtta, pihustitoru(d) lahti, siis keerad 30torxiga fiksaatori polt ära, fiksaator natikene teise nurga alla ja siis väiksemat sorti haamriga koputad selle vahetüki lahti ja edasi keerasin mina juba käsitsi lahti sama fiksaatoriga. tõstsin seda ainult teise asendisse kogu aeg. kinni keerasin ka samamoodi käsitsi ja lõpu kergelt haamriga koputades. praegu peavad, aga jah, spetsvõtmega on asi poole lihtsam muidugi...
Vasta
#7
Võtsin ühe vana pumba pealt fiksaatori, keevitasin selle sobivas mõõdus toru otsa, toru teise otsa keevitasin nr 17 padruni, üleliigsed osad käiasin maha ja oligi "spets" tööriist olemas.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
kui siis see plunser lahti keerata, kas seal olev vedru on ka pinge all? Või võib selle muretult lahti keerata, ilma et millegagi pihta võiks saada
Vasta
#9
sellist pinget sel vedrul kyll pole, et vaja karta olex, lihtsalt keerad lahti.,..
Vasta
#10
Erivõti pole tingimatta vajalik, saab ka Nustu826 kirjeldatud viisil. Kuid võtmega on oluliselt mugavam ja kiirem. Tihendid on mersujuppidele spetsialiseerunud pooditest letist saadaval.
Lisan pildid, ühel on näha nii võti kui ka tihend. Tihend ise ei maksa midagi, sajase eest sai vist kõik 6 tükki.

   

   
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#11
kas äkki kuskil netist selle pumba ehitusest pilti ka on nagu mb esinduses ,kui tihendeid käisin tellimas
Vasta
#12
tihendimõõt 1,5 cm ja seina paksus2 mm, kui äkki kellelgi tihendi mõõte läheb vaja
Vasta
#13
seda võtit sai ka rentida, Tartus Stikkest, ilmtingimata ei pea ostma...
Vasta
#14
21 pikalepadrunile keevitasime stopperi otsa ja võti valmis.tihendid sai vahetatud
Vasta
#15
peale remonti mootori hääl muutus ja mootor jäi tühikäigul vibreerima,alles 2000-3000 pöördepeal lööb hääle hõigeks ja mootor töötab korrekselt, kui aga pöörded tühikäigul siis kohe jällemootor hakkab vibreerima, et millest siis sihuke jama nüüd, kas ikkagi õhk sees
Vasta
#16
Kas kokkupannes said ikka kõik tükid tagasi? Vbolla pudenes miskit välja?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#17
kle üks plunseritest oli lihtsalt nõrgalt kinni, nüüd norm
Vasta
#18
uurisin seda lehekülge http://www.dieselgiant.com/mercedes_inje...ring_r.htm ja kas saan õigesti aru, et vahetama peab ka need vaskseibid?
[Pilt: ipsealreplace97.jpg]
Vasta
#19
Ei, vaskseib jäta sinn kus ta on.
Vahetada tuleb kummirõngas, mis on siin pildil näha.

[Pilt: ipsealreplace96.JPG]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 666 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 573 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,961 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 557 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 968 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 625 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne