Postitused: 91
Teemad: 32
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
07-09-2008, 09:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2008, 10:06 AM ja muutjaks oli Laur.)
selline värk et pumba 1 sil välund immitseb natuke läbi, seal kus on see stopper (üleminek 1 sil pihusti torule), mitte see toru ei leki vaid pumba ja toru vahel.
Et mis tihend seal käib ja kas peab pumba pärast stendis paika panema
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kummirõngas käib, spetsvõtit vaja, stendi pole vaja.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
07-09-2008, 10:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2008, 10:08 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kas lekib kõrgesurvepumba korpuse ja tagasilöögiklapi vahelt?
Seal on tavaline O-rõngas. Selle vahetamiseks on erivõtit vaja.
Töökojas ei võta asi kuigi kaua ja maksis vist kõigi tihendite vahetus miskid 250 eeku...
See leke pole ohtlik, pigem tüütu. Mootor saab kakaseks ja kütus võib tagasi vajuda, tehes käivitamise raskemaks.
Edit: näh, Laur jõudis ette
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 91
Teemad: 32
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
leitsaku Kirjutas:siin Lauri poolt saadetud lingist vaatan et mis viksaatorist sa eri võtme tegid?
Palju lammutamist siis ikkagi on õhu kollektor eest ära torud lahti, mida see eri võti siis ikkagi endast kujutab
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
ei ole palju lammutamist... Õhufiltri korpuse pead eest ära võtma, kollektorit pole vaja ära võtta, pihustitoru(d) lahti, siis keerad 30torxiga fiksaatori polt ära, fiksaator natikene teise nurga alla ja siis väiksemat sorti haamriga koputad selle vahetüki lahti ja edasi keerasin mina juba käsitsi lahti sama fiksaatoriga. tõstsin seda ainult teise asendisse kogu aeg. kinni keerasin ka samamoodi käsitsi ja lõpu kergelt haamriga koputades. praegu peavad, aga jah, spetsvõtmega on asi poole lihtsam muidugi...
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Võtsin ühe vana pumba pealt fiksaatori, keevitasin selle sobivas mõõdus toru otsa, toru teise otsa keevitasin nr 17 padruni, üleliigsed osad käiasin maha ja oligi "spets" tööriist olemas.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 91
Teemad: 32
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
kui siis see plunser lahti keerata, kas seal olev vedru on ka pinge all? Või võib selle muretult lahti keerata, ilma et millegagi pihta võiks saada
Postitused: 218
Teemad: 54
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
sellist pinget sel vedrul kyll pole, et vaja karta olex, lihtsalt keerad lahti.,..
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Erivõti pole tingimatta vajalik, saab ka Nustu826 kirjeldatud viisil. Kuid võtmega on oluliselt mugavam ja kiirem. Tihendid on mersujuppidele spetsialiseerunud pooditest letist saadaval.
Lisan pildid, ühel on näha nii võti kui ka tihend. Tihend ise ei maksa midagi, sajase eest sai vist kõik 6 tükki.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 91
Teemad: 32
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
kas äkki kuskil netist selle pumba ehitusest pilti ka on nagu mb esinduses ,kui tihendeid käisin tellimas
Postitused: 91
Teemad: 32
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
tihendimõõt 1,5 cm ja seina paksus2 mm, kui äkki kellelgi tihendi mõõte läheb vaja
Postitused: 218
Teemad: 54
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
seda võtit sai ka rentida, Tartus Stikkest, ilmtingimata ei pea ostma...
Postitused: 91
Teemad: 32
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
21 pikalepadrunile keevitasime stopperi otsa ja võti valmis.tihendid sai vahetatud
Postitused: 91
Teemad: 32
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
peale remonti mootori hääl muutus ja mootor jäi tühikäigul vibreerima,alles 2000-3000 pöördepeal lööb hääle hõigeks ja mootor töötab korrekselt, kui aga pöörded tühikäigul siis kohe jällemootor hakkab vibreerima, et millest siis sihuke jama nüüd, kas ikkagi õhk sees
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kas kokkupannes said ikka kõik tükid tagasi? Vbolla pudenes miskit välja?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 91
Teemad: 32
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
kle üks plunseritest oli lihtsalt nõrgalt kinni, nüüd norm
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
27-04-2010, 10:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2010, 10:45 AM ja muutjaks oli hannes_s.)
uurisin seda lehekülge http://www.dieselgiant.com/mercedes_inje...ring_r.htm ja kas saan õigesti aru, et vahetama peab ka need vaskseibid?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ei, vaskseib jäta sinn kus ta on.
Vahetada tuleb kummirõngas, mis on siin pildil näha.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
|