Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Kütus lekib, w124 2,5 d - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: Kütus lekib, w124 2,5 d (/showthread.php?tid=9776)



Kütus lekib, w124 2,5 d - leitsaku - 07-09-2008

selline värk et pumba 1 sil välund immitseb natuke läbi, seal kus on see stopper (üleminek 1 sil pihusti torule), mitte see toru ei leki vaid  pumba ja toru vahel.
Et mis tihend seal käib ja kas peab pumba pärast stendis paika panema


RE: w124 2,5 d - Laur - 07-09-2008

Kummirõngas käib, spetsvõtit vaja, stendi pole vaja.


RE: w124 2,5 d - v6sa - 07-09-2008

Kas lekib kõrgesurvepumba korpuse ja tagasilöögiklapi vahelt?

Seal on tavaline O-rõngas. Selle vahetamiseks on erivõtit vaja.

Töökojas ei võta asi kuigi kaua ja maksis vist kõigi tihendite vahetus miskid 250 eeku...

See leke pole ohtlik, pigem tüütu. Mootor saab kakaseks ja kütus võib tagasi vajuda, tehes käivitamise raskemaks.

Edit: näh, Laur jõudis ette Wink


RE: Kütus lekib, w124 2,5 d - Laur - 07-09-2008

http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=6493


RE: Kütus lekib, w124 2,5 d - leitsaku - 07-09-2008

leitsaku Kirjutas:siin Lauri poolt saadetud lingist vaatan et mis viksaatorist sa eri võtme tegid?
Palju lammutamist siis ikkagi on õhu kollektor eest ära torud lahti, mida see  eri võti siis ikkagi endast kujutab



RE: Kütus lekib, w124 2,5 d - Nustu826 - 07-09-2008

ei ole palju lammutamist... Õhufiltri korpuse pead eest ära võtma, kollektorit pole vaja ära võtta, pihustitoru(d) lahti, siis keerad 30torxiga fiksaatori polt ära, fiksaator natikene teise nurga alla ja siis väiksemat sorti haamriga koputad selle vahetüki lahti ja edasi keerasin mina juba käsitsi lahti sama fiksaatoriga. tõstsin seda ainult teise asendisse kogu aeg. kinni keerasin ka samamoodi käsitsi ja lõpu kergelt haamriga koputades. praegu peavad, aga jah, spetsvõtmega on asi poole lihtsam muidugi...


RE: Kütus lekib, w124 2,5 d - Laur - 07-09-2008

Võtsin ühe vana pumba pealt fiksaatori, keevitasin selle sobivas mõõdus toru otsa, toru teise otsa keevitasin nr 17 padruni, üleliigsed osad käiasin maha ja oligi "spets" tööriist olemas.


RE: Kütus lekib, w124 2,5 d - leitsaku - 08-09-2008

kui siis see plunser lahti keerata, kas seal olev vedru on ka pinge all? Või võib selle muretult lahti keerata, ilma et millegagi pihta võiks saada


RE: Kütus lekib, w124 2,5 d - piitre - 08-09-2008

sellist pinget sel vedrul kyll pole, et vaja karta olex, lihtsalt keerad lahti.,..


RE: Kütus lekib, w124 2,5 d - Laur - 10-09-2008

Erivõti pole tingimatta vajalik, saab ka Nustu826 kirjeldatud viisil. Kuid võtmega on oluliselt mugavam ja kiirem. Tihendid on mersujuppidele spetsialiseerunud pooditest letist saadaval.
Lisan pildid, ühel on näha nii võti kui ka tihend. Tihend ise ei maksa midagi, sajase eest sai vist kõik 6 tükki.

   

   


RE: Kütus lekib, w124 2,5 d - leitsaku - 12-09-2008

kas äkki kuskil netist selle pumba ehitusest pilti ka on nagu mb esinduses ,kui tihendeid käisin tellimas


RE: Kütus lekib, w124 2,5 d - leitsaku - 12-09-2008

tihendimõõt 1,5 cm ja seina paksus2 mm, kui äkki kellelgi tihendi mõõte läheb vaja


RE: Kütus lekib, w124 2,5 d - piitre - 13-09-2008

seda võtit sai ka rentida, Tartus Stikkest, ilmtingimata ei pea ostma...


RE: Kütus lekib, w124 2,5 d - leitsaku - 13-09-2008

21 pikalepadrunile keevitasime stopperi otsa ja võti valmis.tihendid sai vahetatud


RE: Kütus lekib, w124 2,5 d - leitsaku - 14-09-2008

peale remonti mootori hääl muutus ja mootor jäi tühikäigul vibreerima,alles 2000-3000 pöördepeal lööb hääle hõigeks ja mootor töötab korrekselt, kui aga pöörded tühikäigul siis kohe jällemootor hakkab vibreerima, et millest siis sihuke jama nüüd, kas ikkagi õhk sees


RE: Kütus lekib, w124 2,5 d - Laur - 14-09-2008

Kas kokkupannes said ikka kõik tükid tagasi? Vbolla pudenes miskit välja?


RE: Kütus lekib, w124 2,5 d - leitsaku - 14-09-2008

kle üks plunseritest oli lihtsalt nõrgalt kinni, nüüd norm


RE: Kütus lekib, w124 2,5 d - hannes_s - 27-04-2010

uurisin seda lehekülge http://www.dieselgiant.com/mercedes_injection_pump_o_ring_r.htm ja kas saan õigesti aru, et vahetama peab ka need vaskseibid?
[Pilt: ipsealreplace97.jpg]


RE: Kütus lekib, w124 2,5 d - Laur - 27-04-2010

Ei, vaskseib jäta sinn kus ta on.
Vahetada tuleb kummirõngas, mis on siin pildil näha.

[Pilt: ipsealreplace96.JPG]