02-04-2008, 11:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2008, 11:39 AM ja muutjaks oli Rait.)
Mark: Mercedes-Benz 500 SE
Väljalaskeaasta: 1988 esmane registreerimine 01.11.1988
Läbisõit: 289 000 km odomeetri järgi, tegelikult võib kindlasti olla suurem
Võimsus: 185 KW -252HP
Mootori valem: 5.0 V8
Pikkus: 5020 mm
Täismass: 2180 kg
Värvus: tumesinine metallik
VIN: WDB1260361A371188
Lisavarustus: konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (17), signalisatsioon (mahuanduriga), püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid, 2x elektriliselt reguleeritavad istmed, 2x istmesoojendused, stereo, esiklaasi soojendus, immobilisaator, esimesed tulede pesurid, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, elektriline antenn, 2x peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, veojõukontroll, hele nahksisu.
Muud: Näeb üsna sile ja korralik välja nii seest kui väljast. Esistange on natuke viltu kõrvalistujapoolsest nurgast, esitulede kojamehed on puudu, antenn ei sõida lõpuni välja sumbutajale paar trippi vaja paigaldada, konditsoneeri rihm on ära võetud, esitulede reguleerimine lahti ühendatud, rehvid paari aastasest seismisest pragunevad, on üleelanud mõned avariid aga muidu iseenesest ilus. Elekter töötab ilusti, suured veljed on all, alarm on jaapanlaste magicar, distantskäivitus, pakiruumiavamine puldilt, omaniku saabudes avab ukselukud ise ja mingisuguses raadiuses annab pult märku kui keegi autot käperdab. - Üldiselt ma eriti ei ole tihanud seda elektroonilist vidinat mudida, pelgan, et äkki paneb mingi koodi peale. Kindlasti läheb varsti remonti. Seismine head ei tee...
Plaanid: Vahetada rehvid, otsida esituledele kojamehed, lahtivõtta ja puhastada antenn, ülekuulata autoarstid konditsioneeri kohapealt, kontrollida ja parandada sahin tagasillas. Leida väga tagasihoidlik must stereo Becker või nii, leida terved kõlarid, mis mahuvad originaalaukudesse. Sõita suvel natuke ringi aegajalt V8t möiratades ja talveks katusealla kuiva järgmist suve ootama. Või tegelt peaks minema hoopis hollika ette inimesi vahtima ja kuulama tümm põhjas nelli furtaadot, nägu burksist tilkumas. nojah....
Väljalaskeaasta: 1988 esmane registreerimine 01.11.1988
Läbisõit: 289 000 km odomeetri järgi, tegelikult võib kindlasti olla suurem
Võimsus: 185 KW -252HP
Mootori valem: 5.0 V8
Pikkus: 5020 mm
Täismass: 2180 kg
Värvus: tumesinine metallik
VIN: WDB1260361A371188
Lisavarustus: konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (17), signalisatsioon (mahuanduriga), püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid, 2x elektriliselt reguleeritavad istmed, 2x istmesoojendused, stereo, esiklaasi soojendus, immobilisaator, esimesed tulede pesurid, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, elektriline antenn, 2x peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, veojõukontroll, hele nahksisu.
Muud: Näeb üsna sile ja korralik välja nii seest kui väljast. Esistange on natuke viltu kõrvalistujapoolsest nurgast, esitulede kojamehed on puudu, antenn ei sõida lõpuni välja sumbutajale paar trippi vaja paigaldada, konditsoneeri rihm on ära võetud, esitulede reguleerimine lahti ühendatud, rehvid paari aastasest seismisest pragunevad, on üleelanud mõned avariid aga muidu iseenesest ilus. Elekter töötab ilusti, suured veljed on all, alarm on jaapanlaste magicar, distantskäivitus, pakiruumiavamine puldilt, omaniku saabudes avab ukselukud ise ja mingisuguses raadiuses annab pult märku kui keegi autot käperdab. - Üldiselt ma eriti ei ole tihanud seda elektroonilist vidinat mudida, pelgan, et äkki paneb mingi koodi peale. Kindlasti läheb varsti remonti. Seismine head ei tee...
Plaanid: Vahetada rehvid, otsida esituledele kojamehed, lahtivõtta ja puhastada antenn, ülekuulata autoarstid konditsioneeri kohapealt, kontrollida ja parandada sahin tagasillas. Leida väga tagasihoidlik must stereo Becker või nii, leida terved kõlarid, mis mahuvad originaalaukudesse. Sõita suvel natuke ringi aegajalt V8t möiratades ja talveks katusealla kuiva järgmist suve ootama. Või tegelt peaks minema hoopis hollika ette inimesi vahtima ja kuulama tümm põhjas nelli furtaadot, nägu burksist tilkumas. nojah....