24-07-2008, 01:30 PM
Peale suvepäevi pesin mootori eest puhtaks ja tegin selgeks, et vähemalt esialgu pole avaldunud simmerlingi leke. Auto põhja alla pole jõudnud ronida, kuna hetkel lähimad teenindused puhkuste tõttu kinni ja tõstukile ei pääse.
Küll leidsin, et nagu ka autot ostes, lekib plokikaane ja ploki vahelt ketikambri kõrvalt (vt fotot, näha õrn puhta õli laik).
Fotol pole küll näha, aga ploki sisse (mootori küljelt) läheb just selles kohas veidi allpool sisse suur polt, mis võib olla õlisurve klapp. Seega minu arust 2 varianti - kas tihend kehv ja viskab ketiga õli välja või siis tuleb õli survekanali kaudu (samuti kehva tihendi tõttu). Leke normaalkiirustel on iseenesest väga väike, õlivahetusest õlivahetuseni praktiliselt õli ei kao.
Nüüd küsimus - keegi suvepäevadel väitis, et taoliste 16-klapiliste mootorite plokikaante esimesed poldid kipuvad aja jooksul järele andma? Kas kellelgi on selle teemaga isiklik kogemus? Äkki tahab ainult pea üle pingutada?
Küll leidsin, et nagu ka autot ostes, lekib plokikaane ja ploki vahelt ketikambri kõrvalt (vt fotot, näha õrn puhta õli laik).
Fotol pole küll näha, aga ploki sisse (mootori küljelt) läheb just selles kohas veidi allpool sisse suur polt, mis võib olla õlisurve klapp. Seega minu arust 2 varianti - kas tihend kehv ja viskab ketiga õli välja või siis tuleb õli survekanali kaudu (samuti kehva tihendi tõttu). Leke normaalkiirustel on iseenesest väga väike, õlivahetusest õlivahetuseni praktiliselt õli ei kao.
Nüüd küsimus - keegi suvepäevadel väitis, et taoliste 16-klapiliste mootorite plokikaante esimesed poldid kipuvad aja jooksul järele andma? Kas kellelgi on selle teemaga isiklik kogemus? Äkki tahab ainult pea üle pingutada?