27-04-2008, 12:46 PM
Mul kurbiku cruisile näiteks ei meeldinud isegi erinevus 225/50 vs 225/55, mille peale üle 100km/h enam cruis peale ei jäänd ning ASR lambike vilgutas end teinekord suht lambist.
setud sõitsid seciga
500 E , 92 a
|
27-04-2008, 12:46 PM
Mul kurbiku cruisile näiteks ei meeldinud isegi erinevus 225/50 vs 225/55, mille peale üle 100km/h enam cruis peale ei jäänd ning ASR lambike vilgutas end teinekord suht lambist.
setud sõitsid seciga
27-04-2008, 03:36 PM
Käidud, vaadatud, proovitud, diagnoos - loom!!!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
27-04-2008, 03:55 PM
Pets77 Kirjutas:Päris timm saan :hump: ja väike tabel katsetamiseks!väga hea leht! see kinnitab minu soovitatud mõõtu. :cool_rsvd: 6mm(245/40) vs 2mm(255/40) erinevus. __________________________________________________ jahutus originaalis: 1. aste: 100 kraadi, jahutab kuni 95'i 2. aste: 107 kraadi, jahutab kuni 100'i 3. aste: 115 kraadi (täiega käima), jahutab kuni 107'i tuunitult: 92 kraadi(esimene aste) -> 1,1k ohmut 95 kraadi(esimene aste) -> 1,2k ohmut 98 kraadi(esimene aste) -> 1,8k ohmut mul hetkel 1,5k ohm(juhuslikult oli sahtlis olemas) ja seda on palju! seega vahetan 1,1k(jahutab kuni 87kraadini) või 1,2k(kuni 90kraadini) vastu. takk ise peaks olema vähemalt 0,25W. __________________________________________________ autost: päris loom jah, mõnusalt "kerge".
27-04-2008, 04:17 PM
marek Kirjutas:ma paneks parem 225/45 ette ja taha 255/40 kui mahub muidugi. siis on vahe väiksem. saab fooritagant paremini hüppeid ka teha. Jah , sul oli õigus ... praktiliselt ideaalne kõrgusesuhe . Wheels: Wheel 1 Wheel 2 Wheel size 18x8 ET 40 18x8 ET 40 BackSpace 154 mm (6'') 154 mm (6'') Tires: Tire 1 Tire 2 Tire size 225/45-18 255/40-18 Section width 225 mm (8.9'') 255 mm (10'') Sidewall 101 mm (4'') 102 mm (4'') Tire diameter 659 mm (25.9'') 661 mm (26'') 2 mm (0.3%) taller. Rim sizes 18x6.5 to 18x8.5 18x7.5 to 18x9.5 Circumference 2069 mm (81.5'') 2076 mm (81.7'') Revs per mile 777.7 775.4 Speedometer Assuming that this is OEM tire and speedometer readings are correct When speedometer reads 60mph (96.6km/h) actual speed will be 60.2mph (96.9km/h): 0.3% faster.
"Mercedes и в Африке Mercedes"
27-04-2008, 04:48 PM
python Kirjutas:Viiesajane on hea, kuidas tehnika on? hetkel vägapalju ette heita polegi ...kahtlus piduriketastel , yks kõver ..vist ..temperatuur kipub kõrgeks minema ... usun ,et seal mingi põhjamaine termostaat (92 kraadi ) vajab vahetamist veidi lõunapoolsema vastu (85 vastu). Mis veel ....ah jaa see vahepukilaagrikahtlus ehk samuti ... ja noh kõik mahlad võiks ära vahetada igaksjuhuks ... muud nagu hetk ei oska lisadagi ...tehn ylevaatus annab ehk inffi lisaks :bigsmile:
"Mercedes и в Африке Mercedes"
27-04-2008, 07:13 PM
Kuldar Kirjutas:..temperatuur kipub kõrgeks minema ... usun ,et seal mingi põhjamaine termostaat (92 kraadi ) vajab vahetamist veidi lõunapoolsema vastu (85 vastu).sellele mootorile pakutakse ainult 80 kraadilist termostaati. orig maksab 270kr ja tellimise peale. kui soojaks läheb ilusti, pole mõtet termostaati vahetada. edit: tegelt kahte varianti oli vist, teine on kallim kuskil 700kr. kere nr järgi vaatama.
27-04-2008, 07:22 PM
Elukas, ei oskagi muud öelda ja hakkan raha koguma
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
27-04-2008, 08:06 PM
ja ülikõva ,pärast proovimist ei tahtnud minu 162kw üldse liikuda selle kõrval
27-04-2008, 08:56 PM
"Mercedes и в Африке Mercedes"
27-04-2008, 09:41 PM
Nüüd veel kaks turbot ja progetav aju kahh peale.:biggrin:
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
27-04-2008, 10:31 PM
Laur Kirjutas:Nüüd veel kaks turbot ja progetav aju kahh peale.:biggrin: NOS ununes sul kirja panna :-)
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
27-04-2008, 10:37 PM
Laur Kirjutas:Nüüd veel kaks turbot ja progetav aju kahh peale.:biggrin:...milleks ? et kumm iga käiguga suitseks? seda jõudu on niigi piisavalt (vähemalt praegult räägin nii :cool2 Nende lisade(turbod ja ajud progetavad) juures on ysnagi kysitav jõu maha panemine (pidamine) ...kuid kui kunagi puudu jääb jõust siis usun ,et NOS annab mingi 5-60 jõudu ikka juurde ilma erilisi investeeringuid tegemata.
"Mercedes и в Африке Mercedes"
27-04-2008, 10:43 PM
Hahh... :bigsmile:,sain hinna ja läbisõidu teada!Hea ost!
28-04-2008, 12:03 AM
Pets77 Kirjutas:Hahh... :bigsmile:,sain hinna ja läbisõidu teada!Hea ost!... usun jah ,et võib rahule jääda ...kvaliteedi ja hinnasuhe on paigas :wink:
"Mercedes и в Африке Mercedes"
28-04-2008, 06:57 PM
...niisiis auto arvel , ülevaatuse läbis iseseisvalt , kindlustus 6 kuuks tehtud ( 720 eek). Numbrit muidugi lisatasuta valida ei saanud kuid number tuli siiski 500 -se teemasse : ) e: summa hobujõududes. Andmed tehn. passis ajasid muigele : ) esmane registreering 12.95 a ja loomulikult 5 istekohta ning 240 kw ... mudel E 500 : ) aga mis mul selle vastu olla saab... vaja vaid uue tüübi tagaluuki. Muide vahetasin ka kummid ära.... 2 tagumist . Mõõduks 255/35/18 - veidi hirmutab profiil kuid auto tunnetus paranes oluliselt... Auto läks väga konkreetseks ja kõik cruisiga seotud arusaamatused lahenesid .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
15-07-2008, 12:59 AM
kui leiad aega siis võiksid lisada pildid oma uutest tagatuledest.
Saaks näha kuda istuvad.
15-07-2008, 09:22 PM
Soovin sulle palju õnnelikke kilomeetreid :biggrin:
Auto on muidugi soliidne ning kiire, igati stiilne aparaat :cool2:
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
16-07-2008, 08:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2008, 08:53 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Näh, siia on jäänud muljed kirjutamata.
Uku, see auto pole soliidne ega rafineeritud. Mitte kallis ülikonnas ja raseeritud lõuaga palgamõrvar vaid konkreetse ja lühikse jutuga tapja.:evil: Sain Raplas sellega natuke paugutada. Ütleme nii, et kogemus oli vapustav. Mitte juhitavuse täpsus ega mootori võimsus ei avaldanud muljet, vaid just koostöö. Asi toimetas täpselt nii, nagu ma soovisin. Ja oma soovidega tuleb selle auto roolis ettevaatlik olla... Vähemalt märjal rajal tuli gaasipedaaliga väga ettevaatlikult ümber käia, kuna vähegi hooletum liigutus kippus kiirendust vähendama raja kuivatamise arvelt.illy: Igapäevaseks autoks seda küll ei tahaks - liiga väsitav. Aga aeg-ajalt hea pidamisega rajal müramiseks vägagi sobiv. Veel - ei tekkinud kordagi kardiga sõitmise tunnet. E on ikkagi niipalju suur auto, et riisirakettidest tuttav karditunne mõjule ei pääsenud. Kas on lootust seda autot ka Pärnus näha? Saugal võiks sellega päris huvitav olla - seal natuke rohkem ruumi müramiseks. Veel üks huvitav seik: üldiselt mulle nahksisu, eriti must, ei meeldi. Aga selle auto roolis oli sisu värv küll viimane, mis korda läks:lol:
16-07-2008, 02:18 PM
v6sa Kirjutas:Igapäevaseks autoks seda küll ei tahaks - liiga väsitav.Nõrk. :tongue: Söö putru, tee trenni ja siis proovi uuesti. :demond:
W124 E500 Limited
29-07-2008, 11:31 AM
v6sa Kirjutas:Igapäevaseks autoks seda küll ei tahaks - liiga väsitav. Aga aeg-ajalt hea pidamisega rajal müramiseks vägagi sobiv. :bigsmile: tead see 500 -ne on igapäeva autoks siiski üsna hea :bigsmile: ...ja tead miks ... ta ei väsita :bigsmile: miks ta ei väsita ... seepärast ,et ta on stabiilne ....ja kui oskad ennast talitseda saad hakkama liikluses 25%-ga antud kurjami ressursidest . Niiet tegu siiski iseenda vallatute mõtete-soovide vaoshoidmisega mis iseenesest võib olla väsitav ...ei vaidle vastu :biggergrin:
"Mercedes и в Африке Mercedes"
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
Minu E 500 Limited W124 | martiini | 78 | 82,221 |
05-12-2012, 03:11 PM Viimane postitus: martiini |
|
MB 500 SEL, 1992, W140 - Marten | Marten | 64 | 77,374 |
15-11-2012, 10:55 PM Viimane postitus: Karl |
|
MB 500 SEL 1986a. W 126 | boysel | 3 | 5,380 |
17-10-2011, 08:37 AM Viimane postitus: HotPapa |
|
500 SL, 1991, R129 | R129 | 126 | 143,276 |
27-05-2011, 09:15 PM Viimane postitus: R129 |
|
MB 500 SE w140 '92 - soo | soo | 29 | 31,159 |
19-07-2010, 09:18 PM Viimane postitus: Karl |
|
MB 500 SE, 1988´ W126 | Rait | 42 | 41,390 |
05-06-2010, 09:02 PM Viimane postitus: Rait |
|
MB, 500 SEC, W126, 1992a - HotPapa | HotPapa | 94 | 72,605 |
25-02-2010, 08:30 PM Viimane postitus: HotPapa |
|
Minu SL 500 | merslane | 3 | 4,300 |
03-06-2009, 05:11 PM Viimane postitus: merslane |
|
ML 500 | Pets77 | 3 | 4,453 |
29-11-2008, 04:54 PM Viimane postitus: Pets77 |
|
W 140 500 SEL 1992a. | Karl | 56 | 31,435 |
15-08-2008, 09:40 PM Viimane postitus: Karl |