Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
500 E , 92 a
#1
:wink: juhtus äkitselt nii ,et ostsin endale sellise isendi nagu 500 E ,92 aastast . Eestis olen selle autoga arvatavasti juba täna ,26.04.08
panen mõned pildid juurde , pole suuremat asja kvaliteetsed kuid midagi ikka :wink:
                   
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#2
5+ Smile
W212/e220cdi/15a
Vasta
#3
Kas võtsid selle möödaminnes või sellepärast purjetasidki Rootsi?
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta
#4
Homme vaatameSmile
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#5
NICE
Vasta
#6
oiii... väga ilus:hump:
palju maksis kui saladus pole:bigsmile:
Vasta
#7
Kena masin tundub, kui võimalust oleks tahaks kindlasti oma silmaga üle vaadataSmile
Vasta
#8
Ohoo, varsti saab juba 500-ste klubi tehaSmile
MB C320CDI
Vasta
#9
Lõoke Kirjutas:Kas võtsid selle möödaminnes või sellepärast purjetasidki Rootsi?
... jah,Rootsi läksin selle järgi ja tõin ära Confusedmile:
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#10
Viiesajane on hea, kuidas tehnika on?
Vasta
#11
Varsti panen üles loetelu tehatulevatest töödest .....
1. värviparandused (kui mitte kohe üleni ära väevida)
2. Kont ei tööta (test oleks vaja teha)
3. Selline tunne nagu oleks kardaani vahepukilaager veidi ära (gaasi mahalaskmisel kerge hääl või värin keres)
4. Õlid-filtrid vahetada
JNE....
Ülmulje mis ma 500 km sain oli hea ... hea oli kiirendades mööda minna kellestki ,kes mingi 100 -ga liikus ...:bigsmile: ...
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#12
Kuldar Kirjutas::wink: juhtus äkitselt nii ,et ostsin endale sellise isendi nagu 500 E ,92 aastast .

Ja kes julgeb nüüd öelda,et äkilised otsused ei ole head!
Vasta
#13
Lisa kindlasti mootorist ka mõni pilt palunSmile
W123!
Vasta
#14
Nice! Kunagi pole liiga palju 500E-sid Eestis! Seda aparaati tahaks kindlasti kunagi enda silmaga ka näha. Kuid igal juhul edukat UZI
Vasta
#15
Hea valik, autot ei kommenteeri enne homset.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#16
Panin eile siis suverattad alla (ned mis kaasas olid) ja vaatasin ja ohkasin ..oh neid swenssone :biggergrin: veljed 18" ja 8" laiad ...nad olid osanud kahele veljele peale panna 225/40 kummid ja kahele 245/45 kummid ...mystika UZI
Kuna aga mul mitte mingit tahtmist polnud enam ilusaid naelkumme krõbistada, nipitasin need kuidagi ikka alla ... ja mis kummalist hakkas juhtuma .... autol lylitub 60 km/h ise sisse cruiscontrol programm sujuvaks kiirusetõusuks (noh just nagu hoiad cruiscontroli hooba yleval ) ... mõtlesin ,et mida värki ...enne normaalsete ratastega seda polnud ...ja nyyd äkitselt vaat mis . ...
Järeldus ... liigsuur rataste kõrguse (esi ja tagarataste kõrguse vahe pea 3 cm)vahe ajab aju sassi (impulss cruisi tuleb kiiruse mõõduks ABS/ARS kanali kaudu)... usun ,et swensson nende ratastega (suvekatega) ise polnud sõitu teinudki . Esmaspäeval proovin mindagi asjalikumat alla leida..... eks saab siis testida. Arvan ,et kui ette panna 225/45 ja taha 245/40 peaks asi ok olema ... seal kõrgusevahe ehk napilt 0,5cm ..mis aga omakorda aju ei aja lolliks . Mis arvate?
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#17
Aga miks sa kõik rehvid ühes mõõdus ei taha panna? Tegelikult ju nii ette nähtud... Ma olen aru saand, et peavad esimesed ja tagumised ikka täpselt ühte mõõtu olema just aju pärast.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#18
Karl Kirjutas:Aga miks sa kõik rehvid ühes mõõdus ei taha panna? Tegelikult ju nii ette nähtud... Ma olen aru saand, et peavad esimesed ja tagumised ikka täpselt ühte mõõtu olema just aju pärast.
Yks ja ainuke mõte selles siiski on ... mersule omane rattaasetus (esirattad tiibadega tasa tagarattad rohkem koopast seespool) . Taga laiemate kummidega on silmale veic ilusam . Muidu kasutatakse päris tihti sellist rehvivalikut samasuguste laiustega velgede puhul ning kõik toimib .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#19
ma paneks parem 225/45 ette ja taha 255/40 kui mahub muidugi. siis on vahe väiksem. saab fooritagant paremini hüppeid ka teha. Smile
Vasta
#20
Päris timm saan :hump: ja väike tabel katsetamiseks!

http://www.rims-n-tires.com/rt_specs.jsp
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Minu E 500 Limited W124 martiini 78 78,773 05-12-2012, 03:11 PM
Viimane postitus: martiini
Wink MB 500 SEL, 1992, W140 - Marten Marten 64 73,453 15-11-2012, 10:55 PM
Viimane postitus: Karl
  MB 500 SEL 1986a. W 126 boysel 3 5,174 17-10-2011, 08:37 AM
Viimane postitus: HotPapa
  500 SL, 1991, R129 R129 126 134,899 27-05-2011, 09:15 PM
Viimane postitus: R129
  MB 500 SE w140 '92 - soo soo 29 29,305 19-07-2010, 09:18 PM
Viimane postitus: Karl
  MB 500 SE, 1988´ W126 Rait 42 38,698 05-06-2010, 09:02 PM
Viimane postitus: Rait
  MB, 500 SEC, W126, 1992a - HotPapa HotPapa 94 68,519 25-02-2010, 08:30 PM
Viimane postitus: HotPapa
  Minu  SL 500 merslane 3 4,045 03-06-2009, 05:11 PM
Viimane postitus: merslane
  ML 500 Pets77 3 4,193 29-11-2008, 04:54 PM
Viimane postitus: Pets77
  W 140    500 SEL 1992a. Karl 56 28,988 15-08-2008, 09:40 PM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne