Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
kaspar Kirjutas:Karl kui sa omasid seda autot oli siis müstlilised kütuse kulu numbrid on seda suurt vingumist väärt siis?
Ära rapsi nüüd, ma pole omanud, loe rahulikult. Ja ma olen küll vist oma 240kw-ga suht viimaste seas siin foorumis kes kütusekulu pärast vingub :bigsmile:
1,6 versus 5,0 ma tõingi äärmusliku näitena lihtsalt, ära seda tõe pähe võta, lihtsalt näide. Ok, läheme reaalsusesse: Olen omanud 2,8 mootoriga Mersut, liikus nagu küll, kuni sain proovida 3,0 ja 3,2 mootoriga isendeid, sama keremudel (W124). Minek ikka hoopis teine ja kütusekulu krt sama, miks peaksin siis enam 2,8 mootorit eelistama?
Peace!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
14-07-2008, 05:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-07-2008, 05:51 PM ja muutjaks oli kaspar.)
no mina ütlen sulle nii pole vahet mis mootor peaasi ,et Mercedes-Benz.
Ja tegelt kui hakata ökonoomsusest ja kiirendusest rääkima siis automat kastiga aut puhul on see vale teema sest manual on sellistel aladel pea jagu üle
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
kaspar Kirjutas:no mina ütlen sulle nii pole vahet mis mootor peaasi ,et Mercedes-Benz
No aga tunnista, kui sulle pakutakse võimsamat mootorit, samade ülalhoiu kuludega, kas sa siis valiksid nõrgema variandi mash:
Kui sa vastad jah, siis sa oled eriline:lol:
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
kaspar Kirjutas:Ja tegelt kui hakata ökonoomsusest ja kiirendusest rääkima siis automat kastiga aut puhul on see vale teema sest manual on sellistel aladel pea jagu üle kuule rahune maha, see ju jama jutt jälle. võta kasvõi see sama E240 w211, automaat on ÖKONOOMSEM kui kepikas! või võta näiteks mõni c või d(outlaw) klassi kiirendusauto, mitu neist kepikad on? riisidest me ei räägi, neil ple vist tänapäevani automaate.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
riisidel on automaadid ja kui sa hakkad kiirendus autode kastidest rääkima siis need on ühe käigulised ja nendel seadistatakse sidurit vastavalt pidamisele kas siis libistab rohkem või ei.
Tunnistan viga automaat tõesti ökom aga kiirendus on manualil parem kuna käigu vahetus kiirem (kõik on juhis kinni.)
Aga uuematel autodel juba muutub see vastupidisemaks.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Ega vägisi meenub ütlus, et nurkaaetud loom ründab.
Aga ära ole selles kindel, et parima kiirendusega on manuaalkastid, kui soovid võib see arvamus sulle jääda. Ja eesti mõistes on kiirendajatel 2 käiguline aut kast minuteada millel vajalik trafo vahel, et mootorit parimas pööretevahemikus startides hoida.
Aga teema püstitajale - kas bensiinimootori valik on niiöelda 100 % kindel. Äkki diisel või on asi hindades? Keegi juba käis välja tõsiasja, et sillajupid teevad rahakotile augu sisse.
211 mudelitel on peal el pidirivõimendi mille pium üles ütleb ja see ka MB poolt tasuta ringi vahetatakse - aga nagu naised saunas rääkinud on, sõltub see vägagi tööde vastuvõtja teadlikkusest. Jõhvis laiutavad käsi, järvel ollakse teadjamad. Mingid žarniirid on samasse kategooriasse- et kui küsida oskad siis vahetatakse tasuta ära Kui ostuks läheb siis võid meelde tuletada, saab uurida.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
OT: Rahulikult samas tempos, fooritagant liikuma hakates läheb automaat pool autopikkusest ette, kuni manuaalil käiku vahetatakse.
Võisteldes on need vahed loomulikult väiksemad.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
ei tule ju samad kulud ühel on kõrge riskigruppiga kindlustus makse märgatavalt suurem eriti hull on see siis kui harjumaal arvel
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
14-07-2008, 07:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-07-2008, 07:11 PM ja muutjaks oli väikemees.)
kaspar Kirjutas:Tunnistan viga automaat tõesti ökom aga kiirendus on manualil parem kuna käigu vahetus kiirem (kõik on juhis kinni.)
Aga uuematel autodel juba muutub see vastupidisemaks.
see kisub kuidagi väitluseks. Mõttekam oleks juba iga lause lõppu küsimärk lisada!
Mootori valik MINU arvates sõltub inimese hajumusest. On liikluses autojuhte, kes sõidavad maanteel 80km/h ja ei tahagi möödasõitu sooritada, mõned autojuhid aga kasutavad esimest võimalust,et kiirust mitte alla 100km/h lasta.
Ökotamisest- W124 280E(automaat) ja BMW316(manuaal) 92a. Üksi sõites on see 1.6 ökonoomsem aga ta kurat ei liigu juuuu:confusedangry: Sai siis tehtud sõit maale- u.400km. Autos 4 inimest, 1,6 võttis rohkem bensiini kui 2.8 ja sõidumugavus...
Automaat on kindlasti parem, sidurikettad kestavad "turvalisemalt":lol:
Teemast- minu arvates suurt vahet ei olegi, mis mootoriga auto Sa ostad. Kui hind on vastuvõetav ja see mootor suudab autot liigutada(proovisõit), siis on kõik hästi. Mootori mõttekus on juba siin selgeks tehtud, ülejäänud on Sinu enda otsustada.
Postitused: 6
Teemad: 3
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Kes veel viitsib asjas sõna sekka öelda, siis võiks klikata http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html ja midagist kosta...
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Igati ilus mains - cd box võiks olla ning bletooth hands-free (eeldan et praegu on duo SIM), lisana sooviks ka näha vent istmeid (suvel palavaga hea). Aga küsimus kas sa oled erinevate mudelitega proovisõitu teinud? Näiteks 3,2 bens ja 2,7 diisel (3,2 diisel)?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 96
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
To Hugo: pildilt tundub kena masin, mine kohale...kui esmamulje hea siis tee proovisõit -soovitavalt niikaua kuniks veendud, et kõik meeldib sulle või vastupidi ja kui kõik on sinnamaani norm olnud, kontrolli el,- ja muud seadmed üle -kui need kah korras siis võimalusel ja oskusel kanguta hinda ja tee kaup ära. Ma kah ei usu, et MB-s on insenerid hariduseta ja teevad väiksema litraaziga mootoreid ilma asjata
MB C320CDI
|