Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
alates 1997.a. saab välja lülida. Tuli koos Smartkeyga
...
Postitused: 45
Teemad: 14
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
aga kas keegi teab kus see ETS-i kaitse asub?
Postitused: 19
Teemad: 1
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
124 on ASD (kui on) ja seda ei saa tõesti välja lülitatada. Kuid miks peakski, toimib juu hoopis teistmoodi kui uuematel, nimelt plokeerib elektrooniliselt tagadiffri ning see ei sega mitte mingis situatsioonis kui veavad mõlemad tagumised rattad. ASD süsteem on kallim ja keerukam sellepärast kasutatakse uuematel "pidurdamise" tehnikat.
Kui 124 on ASD-ga siis esisilla veoga autod libedaga löögile ei saa.
Postitused: 98
Teemad: 3
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
18-03-2006, 12:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2006, 12:55 PM ja muutjaks oli Mersuvend.)
Mul on ASD ja üldiselt libedaga ikka nii minema ei saa kohapealt nagu vaja oleks. Samas kurvides ja enda lõbuks tiirutamisel on päris asjalik:bigsmile:
Postitused: 98
Teemad: 3
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
no mul põhimõtteliselt asi samamoodi kui tahan kiiresti kohapealt libedaga liikuma saada.
to marek: ple vahet kas täispaak või poolpaaki
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Tegelikult on võimalik sõita ka ilma liivakotita ja peaaegu tühja paagiga. Gaasipedaalil on ka vahepealseid asendeid mitte ainult all ja üleval.
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
210 või 124? 124 peal saab vaid leevendada sekkumist. aga reaalselt sai vist alates 1992 lisana tellida seda nuppu näiteks R129-le. Ehk siis sai ka w210-le.
...
Postitused: 239
Teemad: 2
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
210 oli see nupuga võtmega
Postitused: 55
Teemad: 5
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
minul 560SECil ei olegi vist seda lylitit, teeb oma tööd ja kui huvi libistada siis maha nagu ei saagi:S...aga vahet pole....hetkel nigunii mootor ysna koos ja läheb tegemisele