Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Ohohh, mis tuttavad veljed :-)
Madaldust oleks vaja jah ja tagumised aknad käivad nii nagu peab.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
hehe, ma veel mõtlen, vb jätan nii nagu on...aga no eks näha ole mida tulevik toob
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Õnnitlused uue sec'i puhul!
560'ga on vahe kah? Kas ainult tundub või ongi veljed vähe sees?
Turbo
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
sm. pelle Kirjutas:Õnnitlused uue sec'i puhul!
560'ga on vahe kah? Kas ainult tundub või ongi veljed vähe sees?
Krt ise ka kogemuse võrra rikkam, hea 5,0 täitsa konkurentsivõimeline 0,6L suuremate kõrval. Hämmastav on muidugi see kui pikad käigud, mõnusa kiirenduse saab kui kusagil kiirusel 50km/h kickdowni anda, peksab esimese sisse ja mõlemad osutid panevad korralikult ajama ning teise laseb alles 90 peal sisse ...ja kolmanda alles 140 juures ja neljanda alles 220... päris fun. Muidugi seda viimast saab aind Haapsalus proovida.
Soovituslikult linnasõidul on paras kang 3-ndas asendis sõita, siis jäävad ka mootoripöörded 60-70km/h juures mingi 1500 kanti.
Antud isend on küll tip top tehnikaga, mootor väga stabiilse töötemperatuuriga ning kõik funkab nii nagu peab.
Vahepeal olen ikka mõelnud, kuda see eelmine omanik temast üldse lahti suutis öelda....
setud sõitsid seciga
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Väike up2date, 4x pidurikettad vahetatud, klotse ei pidanud vahetama kuna oli veel üsna head, võttes lahti tagumised kettad avanes üsna üllatav vaade, sest käipiduri süsteem oli nagu uus, suure tõenäosusega tegi ka sakslane hiljuti hooldused ära. Nüüd siis vaja lokaliseerida üks kolks esisillas, arvatavasti rooliots ning täita kont freooniga.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Täna sai siis uuritud ja puuritud masinat mitmes kohas ja võimalik, et miskit ikka roolikarbis:help:, sai ka küttekulu mõõdetud linna oludes, ehk siis paak täis 100 km sõidetud paak uuesti täis, küttekulu 17 L sajale, krt hinges lootsin väiksemat numbrit illy:
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Nüüd said ka mõned rihmad vahetatud, kuna Tallinnast tagasi sõites läks poolel teel geneka rihm ribadeks, eks see rihm oli liiga väsind ja kena kickdowni seeria tegi oma töö ära , profülaktika mõttes sai siis veel 2 rihma vahetatud.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
HotPapa Kirjutas:sai ka küttekulu mõõdetud linna oludes, ehk siis paak täis 100 km sõidetud paak uuesti täis, küttekulu 17 L sajale, krt hinges lootsin väiksemat numbritilly: tiba palju oleks nagu küll, muidugi kui aint ummiku "stop&go" stiilis, siis normaalne. (lambda, kat'id, pidurid, filtrid, küünlad jne kõik ok?)
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
lambda, kat'ide ja küünalde suhtes pole kindel, kuid külmalt käivitades töötab mootor ilusti...eelmise omaniku sõnul polnud üv'l läbimisel probleeme. Mul muidugi selline teooria, et töösoojana ja mis iganes tingimustes ei lähe mootori temp üle 80 kraadi, vähemalt armatuuris näitab, tavaliselt on alla 80 kraadi, kas see võiks olla põhjus? Iseenesest ei kurda midagi, aind et jah võrreldes 560SEL, mis mul oli, sain ma tollega rahulikult sõites 15 l sajale.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
nu mootori töötamine selleks mitteettenähtud temperatuuril on kindlapeale põhjus miks ta rohkem kütet võtab. asi selles ju et kui mootori töötemperatuur on normaalsest madalam siis peaks loogiliselt võttes küttesegu veidi rikkam olema kui tavaliselt ja normaalse töötemperatuuriga. ja kui küttesegu rikkam siis see tähendab et kallab rohkem peale.
iseasi ainult on see, et kui palju see nüüd siiski mõjutab küttekulu, aga olen kindel et veidike siiski. iseenesest ei oska öelda, kas ja kui palju on sellise mootori töötemperatuur, aga eeldan, et ikka üle 80 kraadi peaks olema. mitte küll palju, aga natuke siiski.
termostaat ei tohiks ju eriti kallis asi olla. ja endal ju ka kindlam tunne kui jahutus õieti toimib.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Noh nii mitu teadjat meest ütles, et parem las olla külmem kui kuumem iseenesest olen nõus sellise väitega eriti suvisel ajal, kus vahest väljas 28'C, kuid siiski võiks asi olla nii nagu peab. Kas muidu on kellelgi veel kokkupuuteid olnud sellise asjaga?
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
äkki mõni lõunamaine auto sealsesse kliimasse sobiva termostaadiga vms. ?
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Jahutus - kui see on ebapiisav, siis sealt kõik mootori hädad pihta hakkavad järjest.....
Enda 560 SEC - eelmine suvi oli ideaalne, kui kliima sees pidevalt ja tipptunnil ummikus siis oli nõks üle 80 kraadi, üle 90 kindlasti ei läinud.... See aasta aga esimeses ummikus kippus 100 ligi kui kliima järgi, ehmatasin kohe ära. Kui mootor seisma jätte, siis töösoojal mootoril ei tohiks jõuda viskosiduril käega hoogu andes ringi peale teha, max pool ringi. Mul tegi ringi ära, seega silikoon väljas. Vahetasin viskosiduri ära ja muretu temperatuur jälle.
Paras lollus on viskosidur muidugi võrreldes el. vurridega aga mis teha....
Teine asi on muidugi radikas, mis peab korralik olema. Selle auto normaalne töötemperatuur peaks jääma ikkagi alla 90 kraadi, ka tippummikus kliimaga suvisel ajal.
Kui erinevatest mootoritest (KE-jet) rääkida, siis minu arvamus - 4,2 on mõttetu, edasi ei käi üldse aga kõige ökonoomsem neist, kui mõistusega sõita, siis eriti. Idiootsus kuubis on mootori väljalase - juhime 4 silindri heitgaasid teise poole 4 silindrisse Kui väljalase ringi teha, siis võiks ilmselt asja saada.
5,0 - lausa uskumatu vahe 4,2 aga kulu suurem ka kohe, 5,0 eelis on muidugi megamadal pööre
5,6 - hoopis teine asi, jällegi uskumatu vahe võrreldes 5,0. Aga eks see on ka ju lagi omal ajal olnud. Kütusekulu ei ole mõtet enam jälgida...5,0 ja 4,2 võrreldes pööre ainult harjumatult kõrgel. Ilma katita 5,6 muidugi 220kw ja sellel kõige mõistlikum väljalase ka 2+2+2+2.
Ma olen ka erinevatel autodel kütusekulu kunagi mõõta üritanud aga üldiselt lõpptulemuseks tuleb nentida fakti, et kõik mis paaki paned, kõik võtab ära, üle ei kipu midagi jääma.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Nagu juba mainisin siis mina ei näpiks seda termostaati ja üldse jahutuse kallal, jääb ta sul ainult suveautoks ning hea jahutus ongi esmatähtis.
Ülemöödunud suvel pidin ka südant valutades vaatama kuidas oma secil ummikutes 100 kraadi kellal teinekord. Seega tahangi step by step jahutussüsteemi parendama hakata - esmalt termostaat, ventikas, võibolla radikas jne.
setud sõitsid seciga
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ok, eks vb olegi õige raisata mõni liiter rohkem seevastu on mootor elutähtsad komponedid ilusti jahutatud.
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
HotPapa Kirjutas:Ok, eks vb olegi õige raisata mõni liiter rohkem seevastu on mootor elutähtsad komponedid ilusti jahutatud.
Muide 100 kraadi peal pole mootori erksus üldse enam see mis 80-85 juures. mõtle selle peale ka.
setud sõitsid seciga
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
06-06-2008, 05:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2008, 05:28 PM ja muutjaks oli hents99.)
Kui el. ventikaid tahad, siis mul peaks järgmine nädal tulema neid hulgi. Ma ise panen kindlasti El. ventika, sest mul kah visko vent suht kinni.
Edit: Rolz pani valusa paugu 4.2 pihta, aga nii see on. Eks näis varsti, kas parendatud sisse-, väljalase ja uus mootori juhtimine parandavad omadusi.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Nii, eile sai siis vahetatud ära klapikambrikaane tihend, samas pean tunnisatama, et tihend oli täitsa korras, kaan polnud korralikult kinni keeratud , sealt siis immitses õli väljalaske kollektori peale, mis omakorda hävitas ära tihendi, mille taga järjel hakkas mootoris kostuma sirisevat heli vahest. Sai siis täna ka väljalaskekolle tihendid uued pandud, õnneks ei murdund midagi ära ja sai enam vähem kõik ilusti kinni keeratud. Sõidame edasi
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ah ja muidugi juba räägitud Hentsiga madalduse suhtes, loodan selle ka varsti alla saada
|