Postitused: 45
Teemad: 14
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
aknapesuvedeliku kopsik on täis. Ja kui andur lahti ühendada, siis läheb järgmine tuli armatuuris põlema (radikas vist).
Eelmine omanik ütles, et see sellepärast, et välistemperatuuri andur on rikkis. On see võimalik?
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
tundub väga ebaloogiline.
Välistemp-i süsteem eraldi.
Äkki see nn radika(hoiatustuli) tuli tähendab et süsteemis on rike.(Mõtlen selle all lahti ühendatud andurit)
Pigem on aknapesuvedeliku taseme andur katki.
Postitused: 45
Teemad: 14
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Aga see ongi imelik, et kui järjest hakkan andureid lahti võtma, siis iga kord süttib järgmine tuli.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
mul ei ole punnsilma kelladeploki tagune hetkel silme ees, aga kas seal kontrolllampe segamini ei saa ajada? vanematel on see võimalus olemas. või siis keegi on kuskil pistikus otsad segamini ajanud.
Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Tegelik viga oli aknapesu vedeliku tiheduses. Ujuki käiamine polnud vea kõrvaldamine vaid veast mööda minek. Mõne firma aknapesuvedelikud ei suuda Mercedes-Benz taseme andurit tõsta, kuna metanooli sisaldus aknapesu vedelikus on liiga suur. See on järgi proovitud.
Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Seda sa võipolla tegid küll esimesena aga proovi seda puhastada. Vaata ega seal mingi mustuse kihti pole ladestund, kui ta eraldi tõuseb peab ta ka anduripulgaga tõusma(jääb kinni kuhugi).
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Mul 98a. w210 panevad need 2 tulukest(klaasipesuaine ja jahutusvedeliku taseme tuled) juba pikemat aega kala.
Kui vedelikud normis-põlevad mõlemad.
Kui jahutusved. vähe-kustub jahutusved. tuli ära:bigsmile:
Mingeid ideid???
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
ju need asjad tuleb lahti kiskuda ja ära puhastada.
...