30-04-2008, 09:40 PM
Nii, sellest tõenäoliselt varem juttu olnud, kuid otsingu kaudu ei saanud ma ühtegi tulemust (see ka mõni uudis) ja teemasid sirvides ei leidnud ka midagi täpset selle kohta.
Nimelt mu isal on Porsche 928 S4 automaatkäigukastiga ja teatavasti ei hakanud Porsche tol ajal automaatkasti leiutamisega pead vaevama ja võttis pommikindla MB W126-e kasti (560-ne oma tõenäoliselt). Probleem siis selline, et kiirendades on käiguvahetuse aeg kastil üsna pikk. Kas seda on võimalik lühemax reguleerida ja kuidas?
Ja veel on selline küsimus, et kohapealt kiirendades, kuidas on 126 automaatkastiga kõige efektiivsem minema saada, ehk kui palju pidureid peal hoida ja kuhu maani samal ajal pöörded lasta? Ja kuidas see kasti elueale mõjub?
Nimelt mu isal on Porsche 928 S4 automaatkäigukastiga ja teatavasti ei hakanud Porsche tol ajal automaatkasti leiutamisega pead vaevama ja võttis pommikindla MB W126-e kasti (560-ne oma tõenäoliselt). Probleem siis selline, et kiirendades on käiguvahetuse aeg kastil üsna pikk. Kas seda on võimalik lühemax reguleerida ja kuidas?
Ja veel on selline küsimus, et kohapealt kiirendades, kuidas on 126 automaatkastiga kõige efektiivsem minema saada, ehk kui palju pidureid peal hoida ja kuhu maani samal ajal pöörded lasta? Ja kuidas see kasti elueale mõjub?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!