Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleem peale käigukasti õli vahetust.
#1
Tere
Mure järgmine
Autoks on
MB c220 2.2D 98a. 70kW (automaat kast)
Peale seda kui käigukastis õli ära vahetati pole käiguvahetus enam nii sujuv kui varem kuidagi järsk on. õli sai sisse täpne kogus. Milles võiks probleem olla
Tänud vastamast!
Vasta
#2
kuidas see õli ka välja nägi, mis sa ära vahetasid? Mis värvi; kas oli kõrbelõhna?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#3
Õli mis välja lasti oli suhteliselt puhas ja kärsakat kül ei olnud.
Vasta
#4
proovi natukene õli juurde lisada. tean et venna 124jal kadus jõnksuga käiguvahetus ära, kui õli normi sai. tal oli muidugi seda vähe ka sees.
Vasta
#5
Õli sai täpselt ettenähtud kogus sisse. kas peax siis äkki juurde veel panema õli?
Vasta
#6
Kus kohas sa käigukast õli vahetasid? Õli taset tuleb kontrollida siis kui käigukasti õli temp. on üle 80 kraadi.
Vasta
#7
ja kõik käigud tuleb läbi lasta.
Vasta
#8
Õli vahetati teeninduses.
võimalik et on vaja juurde kallata. aga kuidas ma käigukastiõli taset ise kontrollida saan?? ja vajadusel kuda moodi õli lisada?
Vasta
#9
Selle jaoks on olemas spetsiaale õlivarras. Vanematel mb-del on vardad kohe olemas, aga uuematel saad taset ainult esinduses või hästivarutatud töökojas kontrollida.
Vasta
#10
siim Kirjutas:Selle jaoks on olemas spetsiaale õlivarras. Vanematel mb-del on vardad kohe olemas, aga uuematel saad taset ainult esinduses või hästivarutatud töökojas kontrollida.

Kas konkreetselt sellel autol MB c220 2.2D 98a. 70kW on õlivarras olemas ja kui on siis kuda ma ta leian?
Vasta
#11
Arvan, et sinu autol ei ole. Aga igaks juhuks võid vaadata kas käigukasti õlilisamistorul on "lukuga" kork peal või saab selle sealt suurema vaevata ära. Kui tuleb lihtsalt ära siis peab varras ka selle küljes olema.
Vasta
#12
siim Kirjutas:Arvan, et sinu autol ei ole. Aga igaks juhuks võid vaadata kas käigukasti õlilisamistorul on "lukuga" kork peal või saab selle sealt suurema vaevata ära. Kui tuleb lihtsalt ära siis peab varras ka selle küljes olema.

Vaatasin järgi varrast pole seal. ega siis jää muud üle kui peab teeninduses taset kontrollima.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem esituledega. w124. iseteenjasaan 1 165 27-08-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: v6sa
  V250 2017.a AC probleem Qunn 2 365 27-05-2024, 08:06 PM
Viimane postitus: Qunn
  722.9 7g käigukasti remont Teet01 16 15,061 04-01-2024, 06:02 PM
Viimane postitus: Prophecy
  K: Käigukasti kontroller Holari 0 297 02-02-2023, 07:18 PM
Viimane postitus: Holari
  2.3 kompressor probleem Croco-gonsales 5 1,527 16-08-2022, 11:02 AM
Viimane postitus: TiitTam
  Sprinter W903 õli jahutusvedelikus Bullrider 0 714 11-08-2021, 10:56 AM
Viimane postitus: Bullrider
  Kõige sobivam kasti õli w126le helitehnik 17 2,906 06-08-2021, 01:53 PM
Viimane postitus: Helari
Sad w221 peale chipimist suitseb allan.a 28 17,964 06-07-2021, 11:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  W140 400SE luku/softclose probleem georgpold 1 668 01-05-2021, 11:43 PM
Viimane postitus: Heinar
  W 209 aut kasti probleem Bullterrier 3 1,615 05-04-2021, 09:29 PM
Viimane postitus: Bullterrier



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne