Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Asi siis selline, et olen värske Mercedes-Benz omanik ja tahaks ühtteist küsida oma masina kohta. Auto on praeguseks teinud 3 korda nii, et süüte välja keerates ei jää seisma. Süüteluku viga ei tohiks olla, sest olen proovinud mitu korda süüdet välja keerata ja siis uuesti sisse, aga mootor ei seisku. Kaks korda olen ta välja suretanud ja kolmandal korral vajutasin pumba küljes olevat stop hooba, siis seiskub. Äkki on teil olnud selliseid kogemusi ja kui ei, siis äkki oskate ikkagi öelda milles asi ja kuidas remontida saaks. Endal on mul sellised kahtlused, et pumba klapp jääb lihtsalt kinni või siis ei katkesta klapil voolu ära.
Postitused: 237
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Viga kas suretusklapis . . . või kõige suurema tõenöosusega siiski vaakumpumbas. See lihtsalt hakkab vanaks saama ja ära väsima.
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Kas suretusklapp käib mersul vaakumiga? Vaakumpump on muidu täiesti korras, kõik muu, mis vaakumiga töötab toimib ideaalselt (kesklukk, tulede korrektor jne). Kas suretusklappi määrida ei saa? Tundub nagu see jääks kinni, enamuse ajast töötab korralikult, aga vahest lihtsalt seisma ei jää.
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Suretusklapp peaks olema tavaline elektromagnetiga nõelklapp. Kui nõelale rant sisse kulunud, siis ei jää seisma jah - niipalju ikka kütet peale saab, et edasi käia. MB-ga küll vastav kogemus puudub aga Fordi diiselmootoritel sellise jamaga kokku puutunud küll.
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Millega oskate seletada seda, et tavaliselt ta ikka jääb seisma, aga ainult 3 korda on nii teinud??
Postitused: 105
Teemad: 1
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
aga mis ta siis teeb kui pöördeid anda välja suretades? kui kuskilt midagi lekib ja tühikäigul jaksab plõksida siis pööretel peaks ikka kinni pooma vms...
samas otsi siit vanemaid teemasid kah, imo nagu oleks enne ka neid disla väljasuretamise probleeme siin olnud (kui on tõstetud vanast foorumist ümber?).
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Pumba peal (kõige pealmine, allpool olev on kümaga pöörete hoidmis klapp) pruuni triibuga voolik. Proovi sealt imeda ja vaata kuidas see stopp hoob liigub.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Seda ma panin tähele jah, et külma mootoriga hakkab auto väristama kui tegelikult peaks pöördeid kõrgemal hoidma. Kas see kõik võib olla seoses ühe klapiga? Kui auto süüte välja keerates seisma jääb, siis olen tähele pannud, et tekib väike viivitus, auto ei jää nii järsku seisma kui peaks. Kui asi on selles klapis, siis mis tal viga on, kas jääb kinni, kas annab kuidagi parandada/määrida või vajab vahetust. Auto on sõitnud 206000, nii et mootor on suhteliselt vähe käinud, näeb hea välja ja on igalt poolt kuiv (kaasa arvatud kütusepump ja pihustid).
PS! tegemist on selle isendiga, ostsin ära aga kuulutus on ikka veel alles
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Postitused: 45
Teemad: 8
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
27-02-2006, 03:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2006, 03:23 PM ja muutjaks oli jyrx66.)
Automüüjad ise on läbisõidu asemele mõelnud teise kavala sõna (hetkeline) spidomeetri näit, nii et seda ära küll eriti tõsiselt võta.Vaakum vooliku olukord vaata üle kindlasti.
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
27-02-2006, 04:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2006, 05:01 PM ja muutjaks oli martin471.)
Spidomeetri näit on tõesti õige, autol on olnud kokku 2 omanikku ja vahepeal on seisnud 5 aastat. Eestis on auto olnud ainult mõned kuud. Sa pole muidu esimene kes läbisõitu ei usu enne kui ise pole näinud. Istmed on kõik nagu uued, täiesti kulumata, rool pole ka pealt päris sile, pedaalidel pole ka kulumise jälgi ja nagu kirjas oli on auto tehniliselt väga heas korras. Muidu nii palju kui ma sinna pumbale korra peale vaatasin tundusid küll kõik vaakumi värgid nagu uued olevat. Aga kuskil peab mingi jama ikka sees olema. Nädalavahetusel saan lähemalt uurida, aga seni rääkige, mis teie arvate.
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Ega te ei tea kas kuskilt selle vaakumklapi joonist poleks võimalik saada. Huvitab mind ikka veel ka see, et miks külma mootoriga pöörded ei tõuse, hakkab väristama nagu opel. Kas see on seoses selle suretuse klapiga?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kirjutasin ju, et kaks eraldi klappi üks tõstab külmalt pöördeid teine suretab. Pöörete tõstmise klapist läheb voolik mootori plokikaane küljes olevasse termostaati ja sealt edasi vaakumpumba külge. Klapp ise on pumba taga küljes salongi poolses otsas. Suretus klapp on pumba peal ja sealt läheb voolik mootori salongipoole kus peaks olema el. klapp mis avaneb kui süüde välja keerata. Ja opelid teps mitte ei värise külmalt va. need millel sarnane viga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
28-02-2006, 11:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2006, 12:26 AM ja muutjaks oli martin471.)
Suured tänud selgituse eest, pilt kohe palju selgem :wink:
Opeli tõin näiteks sellepärast, et endal on 83 aasta diisel kadett ja see väristab küll külmalt nagu traktor, seda ta on elu aeg teinud, pidavat jälle üks kadettide vigu olema. Kõik opelid muidugi nii ei tee, tõin lihtsalt enda oma näiteks :biggrin:
Paar küsimust on mul siiski veel. Nagu aru saan, siis on 190-l vaakumpump elektriline ja asub pagasnikus parema ratta kohal. Kui uksed hommikul lahti keeran, siis hakkab kohe pump tööle ja kostub susinat. Ise arvasin, et susinat tekitab see, et pump imeb süsteemi vaakumi sisse. Eelmine omanik arvas, et äkki see susin on hoopis selle pärast, et süsteemis on kuskil leke. Seda ma ei tahaks uskuda, et vaakumpump on kulunud, sest kesklukk töötab korralikult. Mida teie asjast arvate?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Elektriline on keskluku pump:hump: Kõik muu staff ikka mehaanilise pumba pealt mile: Pidurivõimendist läheb suur plastik voolik otse mootori ette otsa see ongi vaakumpump...
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
01-03-2006, 11:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2006, 11:52 AM ja muutjaks oli martin471.)
Tegelikult tundub loogiline jah. Pidurivõimendi töötab igatahes ideaalselt ja ma usun, et vaakumpump siiski kulunud pole (või ma vähemalt loodan nii). Ju ma pean lihtsalt need klapid ja vaakumi voolikud korra üle vaatama, äkki on ikka kuskil mingi leke sees.
Tegelikult peaks ju salongis mingid soenduse värgid ka vaakumiga käima. Kas need on siis elektripumba või mootoripumba pealt?
Postitused: 46
Teemad: 16
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
mul endal kunagi ka samalaadne probleem aga mul ei surnud üldse välja kõik muu vaakumiga seotud töötas ideaalselt ............viga oli selles vaakumklapis mis asub selle plastik vooliku küljes ( pea vaakum voolik mis jookseb risti mootori eesotsas) selle vaakum klappi küljest tuleb veel üks väiksem voolik. äkki on sulle see mingiks kasuks ma loodan
mercedes-benz das is aine autu
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Minul on see asi nii, et vaakumpumbast tuleb kaks voolikut. Üks on jämedam ja läheb ainult pidurivõimendi külge. Teine on peenike ja imeb ülejäänud süsteemi vaakumi sisse.
Postitused: 122
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
27-03-2006, 11:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2006, 11:47 PM ja muutjaks oli MESAMEES.)
Laur Kirjutas:Kirjutasin ju, et kaks eraldi klappi üks tõstab külmalt pöördeid teine suretab. Pöörete tõstmise klapist läheb voolik mootori plokikaane küljes olevasse termostaati ja sealt edasi vaakumpumba külge. Klapp ise on pumba taga küljes salongi poolses otsas. Suretus klapp on pumba peal ja sealt läheb voolik mootori salongipoole kus peaks olema el. klapp mis avaneb kui süüde välja keerata. Ja opelid teps mitte ei värise külmalt va. need millel sarnane viga. pole sellel suretusel mingit elektrilist klappi:tongue:
süüteluku külge tulevad 2 voolikut üx tuleb pumba pealt klapist ja teine kuskilt vaakumi süsteemist. süütelukul on küljes üx klapp mida juhitakse süüteluku sisemuses oleva ekstsentrilise kettaga.see liigub süütevõtmega koos:hump:
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Seda panin ma tähele jah, et need voolikud süüteluku taha välja jõuavad. MB on ikka toreda süsteemi välja mõelnud küll
Postitused: 122
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
ega ma seda enne teada ei saanudki kui mul tuli süütelukku lõhkuma hakata ja siis ma nägin ka seda jama.niipalju võin öelda,et kui see ketas seal sees ära kulub,siis käima see loom ei lähe:pissed2:
|