Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
:lol::lol::lol: siis peab teine raud juba tules olema...muidu on ikka kellad küll kui tööst ilma jääd. Karl Kirjutas:marko600 Kirjutas:Kuidas palka juurde küsida? Milliseid argumente välja oleks vaja tuua? Andke nõu...kas siis oma kogemusest või mitte..
Riskimeetodil: anna lahkumisavaldus. Kui nad sind hindavad, siis tunnevad huvi sa lahkumissoovi põhjuse vastu. Siis ütledki põhjuse, vilets palk jne.
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Seda ma ju räägingi, riskimeetod. Mul õnnestus :bigsmile:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 239
Teemad: 2
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Hydroid Kirjutas:Mulle üks tuttav eile rääkis, miks ta mersut ei taha. Ta ütles et paljud uued Mercedes-Benz on CDI mootoritega ja neid peab tankima kuskil eraldi tanklates, et ükskõik mis diislit ei tohi sisse valada. Kas see on tõesti nii? Ma pole midagi varem sellistest kuulnud. Mina näiteks tellin oma kütuse Norrast pidi ainuke õige olema CDI jaoks ja ma arvan et enamus CDI-d mis siin ringi vuravad tellivad ka sealt.
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
no ta oleks veel võinud lisada et tema küll EI VIITSI osta vms öeld kohe et plekki pole, sellist jama on lihtslt keeruline kommenteerida
Hydroid Kirjutas:Mulle üks tuttav eile rääkis, miks ta mersut ei taha. Ta ütles et paljud uued Mercedes-Benz on CDI mootoritega ja neid peab tankima kuskil eraldi tanklates, et ükskõik mis diislit ei tohi sisse valada. Kas see on tõesti nii? Ma pole midagi varem sellistest kuulnud.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Karl Kirjutas:Kas kuskilt saab vaadata pikemat ilmateadet mis oleks võimalikult pädev, nii umbes kuu aega ette?
Kuu aega ette ennustada on nii või teisiti väga suur õnnemäng, va stabiilse kliimaga kohtades nagu näiteks Kanaarid. Samas pakun lingi, mille abil võimalik vaadata viimase rohkem kui kümne aasta kohta, mis ilm on mis päeval asukohas olnud (max temp, min temp, keskmine, sademed, tuul jne.). Vasakult menüüst valida "climate", siis maailmajagu, riik ja ilmajaam (linn) ning edasi juba aasta ja kuu. NB! osadel sihtkohtadel võib olla ilma ajalugu mitte eriti värske, aga siis lihtsalt valida teine lähim koht. Minu arust abiks näiteks puhkuse planeerimisel. Lehekülg on inglisekeelne. Isegi Eesti kohta on Tartu ilmajaama andmed läbi aastate olemas
http://www.tutiempo.net/en/Climate/
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Lõoke Kirjutas:Hydroid Kirjutas:Mulle üks tuttav eile rääkis, miks ta mersut ei taha. Ta ütles et paljud uued Mercedes-Benz on CDI mootoritega ja neid peab tankima kuskil eraldi tanklates, et ükskõik mis diislit ei tohi sisse valada. Kas see on tõesti nii? Ma pole midagi varem sellistest kuulnud.
CDI-de jaoks on tanklates eraldi tankurid(peal kiri diisel),kas sa pole näinud?
Sa ei saanud minu küsimusest aru, ta ütles et sinna tavalist diislit ei tohi valada, et Cdi-s C täht tähendab midagi. Mina sõidan benzukatega ja mina diislitest ei tea, sp küsisingi ärge pahandage kohe Niiet võib ükskõik kus tanklast diislit osta CDI iisse?
W123!
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Ja mis vahe on üldse Hdi, Cdi ja Tdi l?? on mingi vahe? Sõber on hädas, tahab mersut osta, aga teda keegi hirmutas selle CDI ga.
W123!
Postitused: 38
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Hydroid Kirjutas:Ja mis vahe on üldse Hdi, Cdi ja Tdi l?? on mingi vahe? Sõber on hädas, tahab mersut osta, aga teda keegi hirmutas selle CDI ga.
Kas sõbrer üldse pädev autot juhtima kui sellise taibuga :bash: Toksigu googli need lühendid ja lugegu.Või ostku endale blue fox......
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Hydroid Kirjutas:Lõoke Kirjutas:Hydroid Kirjutas:Mulle üks tuttav eile rääkis, miks ta mersut ei taha. Ta ütles et paljud uued Mercedes-Benz on CDI mootoritega ja neid peab tankima kuskil eraldi tanklates, et ükskõik mis diislit ei tohi sisse valada. Kas see on tõesti nii? Ma pole midagi varem sellistest kuulnud.
CDI-de jaoks on tanklates eraldi tankurid(peal kiri diisel),kas sa pole näinud?
Sa ei saanud minu küsimusest aru, ta ütles et sinna tavalist diislit ei tohi valada, et Cdi-s C täht tähendab midagi. Mina sõidan benzukatega ja mina diislitest ei tea, sp küsisingi ärge pahandage kohe Niiet võib ükskõik kus tanklast diislit osta CDI iisse? Arvatavasti on mõeldud Mercedes-Benz uut BlueTec diisli lisandit/tehnoloogiat.
Uued veoautod vist juba kasutavad seda.
W124 E500 Limited
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
martiini Kirjutas:Hydroid Kirjutas:Lõoke Kirjutas:Hydroid Kirjutas:Mulle üks tuttav eile rääkis, miks ta mersut ei taha. Ta ütles et paljud uued Mercedes-Benz on CDI mootoritega ja neid peab tankima kuskil eraldi tanklates, et ükskõik mis diislit ei tohi sisse valada. Kas see on tõesti nii? Ma pole midagi varem sellistest kuulnud.
CDI-de jaoks on tanklates eraldi tankurid(peal kiri diisel),kas sa pole näinud?
Sa ei saanud minu küsimusest aru, ta ütles et sinna tavalist diislit ei tohi valada, et Cdi-s C täht tähendab midagi. Mina sõidan benzukatega ja mina diislitest ei tea, sp küsisingi ärge pahandage kohe Niiet võib ükskõik kus tanklast diislit osta CDI iisse? Arvatavasti on mõeldud Mercedes-Benz uut BlueTec diisli lisandit/tehnoloogiat.
Uued veoautod vist juba kasutavad seda.
Ta mõtles tavalist sõiduautod
W123!
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Hydroid Kirjutas:martiini Kirjutas:Hydroid Kirjutas:Lõoke Kirjutas:Hydroid Kirjutas:Mulle üks tuttav eile rääkis, miks ta mersut ei taha. Ta ütles et paljud uued Mercedes-Benz on CDI mootoritega ja neid peab tankima kuskil eraldi tanklates, et ükskõik mis diislit ei tohi sisse valada. Kas see on tõesti nii? Ma pole midagi varem sellistest kuulnud.
CDI-de jaoks on tanklates eraldi tankurid(peal kiri diisel),kas sa pole näinud?
Sa ei saanud minu küsimusest aru, ta ütles et sinna tavalist diislit ei tohi valada, et Cdi-s C täht tähendab midagi. Mina sõidan benzukatega ja mina diislitest ei tea, sp küsisingi ärge pahandage kohe Niiet võib ükskõik kus tanklast diislit osta CDI iisse? Arvatavasti on mõeldud Mercedes-Benz uut BlueTec diisli lisandit/tehnoloogiat.
Uued veoautod vist juba kasutavad seda.
Ta mõtles tavalist sõiduautod Oeh......
http://www.silberauto.ee/mercedes-benz/?...df6510d857
W124 E500 Limited
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Cdi ja Hdi on mõlemad samad, lihtsalt erinevatel firmadel teised nimed.
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Heinar Kirjutas:Cdi ja Hdi on mõlemad samad, lihtsalt erinevatel firmadel teised nimed.
Aitäh, kõige sobivam vastus
W123!
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Sry et järjekordselt tüütan oma lollide küsimustega. Vaatasin neti ladudes uusi kolvirõngaid w123 le, hinnad olid umbes 200-300 kr. Homme tahan minna poodi, aga mitte silberisse ja seal ongi umbes samad hinnad. Kas need on odavad ja halvad (pehmemast metallist), või kuidas ja mis firma järgi oleks parem neid valida? Ja kui keegi teab seda ka, et milline peaks olema normaalne rõhk silindris w123-l, 2.0 benz, 1983va. Aitäh.
W123!
Postitused: 37
Teemad: 2
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
helista Karla Auto omadele ka Piiteri maanteel, nad küll tegelevad diislitega ameti järgi, a kolvirõngaste osas teavad ikka aidata.
kui pikk remont plaanitud on - viimse seibini?
Hydroid Kirjutas:Sry et järjekordselt tüütan oma lollide küsimustega. Vaatasin neti ladudes uusi kolvirõngaid w123 le, hinnad olid umbes 200-300 kr. Homme tahan minna poodi, aga mitte silberisse ja seal ongi umbes samad hinnad. Kas need on odavad ja halvad (pehmemast metallist), või kuidas ja mis firma järgi oleks parem neid valida? Ja kui keegi teab seda ka, et milline peaks olema normaalne rõhk silindris w123-l, 2.0 benz, 1983va. Aitäh.
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
koterman Kirjutas:helista Karla Auto omadele ka Piiteri maanteel, nad küll tegelevad diislitega ameti järgi, a kolvirõngaste osas teavad ikka aidata.
kui pikk remont plaanitud on - viimse seibini?
Hydroid Kirjutas:Sry et järjekordselt tüütan oma lollide küsimustega. Vaatasin neti ladudes uusi kolvirõngaid w123 le, hinnad olid umbes 200-300 kr. Homme tahan minna poodi, aga mitte silberisse ja seal ongi umbes samad hinnad. Kas need on odavad ja halvad (pehmemast metallist), või kuidas ja mis firma järgi oleks parem neid valida? Ja kui keegi teab seda ka, et milline peaks olema normaalne rõhk silindris w123-l, 2.0 benz, 1983va. Aitäh.
Viimseni või mitte ei oska öelda, aga lihtsalt kui mootor veel auto peal oli tuli sinist tossu natukene. Tahan nüüd millalgil kompressioon ära mõõta, siis tean kui head need minu kolvirõngad on.
W123!
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Emm, surve mõõtmisega ei saa kolvirõngase kohta just täit tõde teada. Surve mõõtmine iseloomustab kolvigrupi kulumust: kolvirõngad, kolb, hülss. Lisaks klapppide pidavus.
Surve mõõtmine on kaudne, kuigi lihtne ja tõhus meetod.
Mis puudutab lubatud survet, siis AD annab lubatud surveks pritsemoootritele 10-12 bar. Seega on ühekohaline survenumber on paha-paha.
Lisan veel, et lihtne meetod teada saada, kas leke on läbi kolvigrupi või klappide: peale mõõtmist vala silindrisse veid õli (nii 10-30 ml) ja mõõõda uuesti. Kui surve on nüüd suurem, oli leke löbi kolvigrupi. Kui survenumber oluliselt ei muutu, on leke läbi klappide (või plokiaane mõra või lekkiva tihendi või...).
Postitused: 88
Teemad: 24
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Tervist, küsiks kah lolli küsimuse ,et kas 123 ja 126 on need tagaratta rummud samad või ei?Pean silmas siis seda detaili kust pooltelg läbi käib ja mille külge ratas kinnitub .Tänud kui viitsite vastata.
MB C123 230CE, 190D 2.5, 190E 2.3
Postitused: 238
Teemad: 7
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
Maanteel sõidan tavaliselt 90-ga. Koguaeg mõtlen, et kuidas on kütusekulu suurem, kas siis kui kiirendan 90ni kiirelt ja tõmmeldes või aegamööda ja rahulikult :help:
No kiirendades kiirelt, siis auto võtab lühema aja jooksul palju rohkem kütust, aga kiirendades aeglaselt, võtab ju pikema aja jooksul natuke vähem kütust kui kiirelt kiirendades...kumb siis ökonoomsem sõit on? Ühel juhul saavutan ju kiiremini 90km/h ja sealtmaalt 5käiguga ju kütusekulu väike...
Tundub nii jobu küsimus, aga painab pikemat aega..äkki ma ei oska väljendada end. Asi polegi selles, et ei oskaks otsustada kumba sõidustiili malliks võtta, vaid selles, et olen sellel küsimusele mõelnud vahetevahel viie aasta vältel ja närvi ajab juba:bash:
Kõige vähem ootan vastust stiilis: "No oleneb autost ja tema kaalust ja kilovattidest ja liitritest ja hobujõududest ja sellest mis värvi auto on" (kardan, et see ongi nii ja ma ei saa jälle vastust küsimusele ja see painab mind ka järgmised viis aastat:demond
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
90-ni kiiremini kiirendades läheb kütust vähem. Selle kohta oli Autolehes aegu tagasi artikkel ka.
|