Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Midagi uut ja hingele - Stuttgarti hävitaja
#1
http://www.ap3.ee/Default2.aspx?ArticleI...&open=four
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#2
Krt, peab liisinguvirmaga rääkima, et siuke asi vaja võtta Smile)
perpetum mobile
Vasta
#3
Mulle hullult meeldivad need testiautode maskeeringud. Praegu näeb auto välja nagu laiaksvenitatud ninaga estfield millele on viperi tagumik külge kruvitud . Igati lahe Smile
Aga kunagi tahaks 1minutigi sellise masina kõrvalistmel veeta UZI
Vasta
#4
päris vaiper jah krt. ma ei saa aru mida nad sinna lumme ronivad, tulgu testigu eestis, siis saavad hea auto. :lol:
Vasta
#5
http://autoplay.ru/blog/post/371340/
Vasta
#6
marek Kirjutas:päris vaiper jah krt. ma ei saa aru mida nad sinna lumme ronivad, tulgu testigu eestis, siis saavad hea auto. :lol:

Just, saaksid vedrustuse trimmi Smile)
perpetum mobile
Vasta
#7
Ei tea, ei osata vist autosi teha enam tänapäeval. Paras kuu peal sõita. Varem oli ikka mersul Mercedes-Benz nägu nüüd on mitme sõiduki tunnusjooned. Kui oleks selline rahakott mis annaks võimaluse mõelda selle uue peale siis ei oleks kahtlusti et minu perse all oleks see ilus, stiilne vana kajakatiib.
Vasta
#8
kuld Kirjutas:Ei tea, ei osata vist autosi teha enam tänapäeval. Paras kuu peal sõita. Varem oli ikka mersul Mercedes-Benz nägu nüüd on mitme sõiduki tunnusjooned. Kui oleks selline rahakott mis annaks võimaluse mõelda selle uue peale siis ei oleks kahtlusti et minu perse all oleks see ilus, stiilne vana kajakatiib.

Rahu, kuldne poiss! Auto välimust pole üldse mõtet vaadata, see on teiste autode kerepaneelidega jõhkralt "tuunitud". Internetis räägitakse, et Viperi esiots külge kruvitud jne. Kui tavaliselt lepitakse mattidega katmisega ( et disainielemente peita - tuled jne.), siis siin täielik maskeering, siluett jääb ka saladuseks, puhas tehnika katsetus. Sa vaata selle kere propotsioone, kes krt sellist ostaks? :-)
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#9
Karl Kirjutas:
kuld Kirjutas:Ei tea, ei osata vist autosi teha enam tänapäeval. Paras kuu peal sõita. Varem oli ikka mersul Mercedes-Benz nägu nüüd on mitme sõiduki tunnusjooned. Kui oleks selline rahakott mis annaks võimaluse mõelda selle uue peale siis ei oleks kahtlusti et minu perse all oleks see ilus, stiilne vana kajakatiib.

Rahu, kuldne poiss! Auto välimust pole üldse mõtet vaadata, see on teiste autode kerepaneelidega jõhkralt "tuunitud". Internetis räägitakse, et Viperi esiots külge kruvitud jne. Kui tavaliselt lepitakse mattidega katmisega ( et disainielemente peita - tuled jne.), siis siin täielik maskeering, siluett jääb ka saladuseks, puhas tehnika katsetus. Sa vaata selle kere propotsioone, kes krt sellist ostaks? :-)

Njah eks tuleb ära oodata kuni välja lastakse ja siis hinnang anda. Lihtsalt ei meeldi need ümarad ja imelikud kujud, linnapildis ei erista enam ühtegi kõik nagu ühelt liinilt tulnud ainult mõnedel vägevam tehnika koore all peidus.
Vasta
#10
Varsti tulevad pildid kus mõni andekasvend on koorinud maha need katted ja oletatava välimuse andnud virtuaalselt.

Autospioonid on ju teada tehaste kinnimakstud töölised, et tekitada elevust .
Ja see toimib Smile
Vasta
#11
kuld Kirjutas:Ei tea, ei osata vist autosi teha enam tänapäeval. Paras kuu peal sõita. Varem oli ikka mersul Mercedes-Benz nägu nüüd on mitme sõiduki tunnusjooned. Kui oleks selline rahakott mis annaks võimaluse mõelda selle uue peale siis ei oleks kahtlusti et minu perse all oleks see ilus, stiilne vana kajakatiib.


Tänapäeval ei lähe sellised konservatiivse välimusega autod enam peale, pead sellest üle saama. Autod arenevad, nendega koos välimus ja tihtipeale eamustele just selline uus ja "moodne" just meeldibki.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#12
Karl Kirjutas:
kuld Kirjutas:Ei tea, ei osata vist autosi teha enam tänapäeval. Paras kuu peal sõita. Varem oli ikka mersul Mercedes-Benz nägu nüüd on mitme sõiduki tunnusjooned. Kui oleks selline rahakott mis annaks võimaluse mõelda selle uue peale siis ei oleks kahtlusti et minu perse all oleks see ilus, stiilne vana kajakatiib.

Rahu, kuldne poiss! Auto välimust pole üldse mõtet vaadata, see on teiste autode kerepaneelidega jõhkralt "tuunitud". Internetis räägitakse, et Viperi esiots külge kruvitud jne. Kui tavaliselt lepitakse mattidega katmisega ( et disainielemente peita - tuled jne.), siis siin täielik maskeering, siluett jääb ka saladuseks, puhas tehnika katsetus. Sa vaata selle kere propotsioone, kes krt sellist ostaks? :-)

Ühendriikides joostakse tormi- just selliste proportsioonidega auto peale Confusedmash:

edit: Sin City filmis, ütles peategelane SEL-i istudes, et autod näevad aina rohkem seebikarbi moodi välja. Praegu on valdavalt kasutusel ainult vedelseebid ja õhupalli välimusega linnaautod ning just kuued torkavad silma stiilsete vanade kruiseritena. Ühesõnaga mina arvan, et aeg teeb lihtsalt korrektuurid...
Vasta
#13
Indrek Kirjutas:
kuld Kirjutas:Ei tea, ei osata vist autosi teha enam tänapäeval. Paras kuu peal sõita. Varem oli ikka mersul Mercedes-Benz nägu nüüd on mitme sõiduki tunnusjooned. Kui oleks selline rahakott mis annaks võimaluse mõelda selle uue peale siis ei oleks kahtlusti et minu perse all oleks see ilus, stiilne vana kajakatiib.


Tänapäeval ei lähe sellised konservatiivse välimusega autod enam peale, pead sellest üle saama. Autod arenevad, nendega koos välimus ja tihtipeale eamustele just selline uus ja "moodne" just meeldibki.

Ei tea, mõtetud masinad lagunevad ka nagu raiped. Kui teiste arvamus loeks ehk ehiks ka ennast koguaeg uutemate masinatega et näidata seda mida teglt ei ole. Paraku mulle meeldivad autod mis on mõeldud sõitma ja kestma ning millele on ka mingit stiili.
Vasta
#14
Arvata võib, et konkreetne Mb erineb tulevikus viperist nagu siga ja kägu (kumbagi mudelit siinjuures halvustamata).
Paari aasta eest vuras mulle Stuttgartis peaaegu iga hommik üleni kiledes ML vastu, arvatavasti oldi siis testimisega juba viimases faasis et seda nii avalikult katsetati. Aga ega eriti aru küll ei saanud mis kujuga ta krt oli toona.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#15
kuld Kirjutas:Ei tea, mõtetud masinad lagunevad ka nagu raiped. Kui teiste arvamus loeks ehk ehiks ka ennast koguaeg uutemate masinatega et näidata seda mida teglt ei ole. Paraku mulle meeldivad autod mis on mõeldud sõitma ja kestma ning millele on ka mingit stiili.


Noh stiili ei määra siiski üks inimene, kui sinule meeldib 126 ja paarile veel, kuid ülejäänud tuhandetele hoopis midagi uuemat, siis milles küsimus.

Lagunevad ka vanad autod, ei ole nad ühti nii vastupidavad, lihtsalt tänapäeval on autosid kõvasti rohkem liikvel ja seetõttu ka rohkem lagunevaid isendeid. Protsent ehk natuke on hullem, kui vanadel autodel, aga nii see peabki olema - tehnoloogiaga kaasneb ka suurem risk laguneda.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#16
No fakt on see, et 20 a tagasi oli autotööstuse eesmärk ikkagi autosid toota, tänapäevane eesmärk kasumit toota.
Ja ei väsi kordamast - vanal autol ja vanal autol on sama vahe, nagu uuel autol ja uuel autol...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#17
Rolz Kirjutas:No fakt on see, et 20 a tagasi oli autotööstuse eesmärk ikkagi autosid toota, tänapäevane eesmärk kasumit toota.
Ja ei väsi kordamast -  vanal autol ja vanal autol on sama vahe, nagu uuel autol ja uuel autol...


Tõsi ta on, aga siiski - ühtegi autofirmat pole loodud eesmärgiga tulu mitte toota. Tollel ajal oli lihtsam, kuna turg polnud üleküllastunud igasugustest odavatest jamadest ja seetõttu sai ka rõhku panna kvaliteedile, nüüd aga peab püsima konkurentsis ja tänu sellele ka mõnestki ajsast peab loobuma.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#18
Väheke paremaid pilte siin http://autoplay.ru/blog/post/371340/ Jõhker kompott on see seal küll koos hetkel.
Vasta
#19
Haagisekonks ka ilusti olemas. Ega käru veel spioonide kaamera ette pole jäänud? :biggergrin:
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne