Muud: Üleeelmine omanik on autole teinud face-lifti, kuid sõitis kitsele otsa ja nüüd vajab enamik ninaplekke vahetust.
Vead: Käivitamise ja tühikäiguga on probleeme, kardaanil on kuskil loks sees(käiguvahetuse ajal käib tagasillas kolks), salongis osad pirnid läbi, kesklukk jamab.
Mis tehtud: Hetkel pole jõudnud veel midagi teha.
Mis plaanis: Kiiremas korras on vaja elektri probleemid kõrvaldada, siis veermik kriitilise pilguga ülevaadata.
Enne suve keretööd ärateha ja auto ülevärvida.
siim Kirjutas:Nüüd segus, et minu autol on ASD peal, siis jälle üks asi katki.
Kas see süsteem töötab koos ABS-iga
Jah, ta saab oma signaali ABS'i anduritelt. Alusta sellega kas ASD'süsteemis on piisavalt õli. Muidu sul ASD tuld armatuuris pole, et alles nüüd avastasid?
25-01-2008, 10:33 PM (Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2008, 10:35 PM ja muutjaks oli siim.)
Armatuuris ASD tuli täitsa olemas, aga ei põle nii "sussi lastes" kui ka siis kui abs töötab.
Kuidas see ASD üldse töötab, ning kus kohast õlitaset kontrollida ja mis õli sinna sisse läheb?
The ASD is an electronically controlled, hydraulically locking differential which activates automatically when required. The electronic control allows varied amounts of differential lock from the standard 15% right up to 100%
Pilt küll 24V mootoriga kapotialusest aga mul on samas kohas ja ma arvan, et sul kah.
Ei ole üleeelmine omanik facelifti teinud, sellise ninaga oli ta juba siis kui saksast tuli. Sai toodud ninalaksuga ( pleki ja värvitöö Pärnu Amservis ) Spido oli raudselt keritud, vahetatud sai eestis esimese omaniku poolt tagadiffer, sest vana ulgus meeletult. Kere seisukord oli tuues ülihea, autol ei olnud mitte kuskil roostetäpikestki. Algselt liikus ringi plekkvelgedega. Tühikäigu ja käivitumisega oli kohe alguses probleeme, mingi vaakumijama oli.
Mul siiski pole seda õlipaaki, mis nüüd saab.
Spido kerimist ei imesta, lähipäevil saab 250k täis :biggrin:
Ja elektri kaladele sain ka jälile, asi nimelt selles, et kaitsmekarp on niiskust täis ja kaitsmed äraoksudeerunud. Sellest ka küsimus, et kas relvaõli aitab lasta klemmide peale, et nad ei oksudeeruks?
Ebameeldivuste vältimisteks soovitan kõik kaitsmed samuti välja vahetada. Osta üks aerosool kontaktipuhastajat nt tevalo poest, lase kaitsmeklemmid üle ja pane tutikad kaitsmed asemele. Ei maksa suurt midagi. Mul oli endal päris tükk aega vea otsimist, enne kui soovitati kaitsmed üle vaadata.
hents99 Kirjutas:Ebameeldivuste vältimisteks soovitan kõik kaitsmed samuti välja vahetada. Osta üks aerosool kontaktipuhastajat nt tevalo poest, lase kaitsmeklemmid üle ja pane tutikad kaitsmed asemele. Ei maksa suurt midagi. Mul oli endal päris tükk aega vea otsimist, enne kui soovitati kaitsmed üle vaadata.
Nii!
Täna oli väga masendav päev.
Käisin Silberis kontrollis ja nüüd on uut tagasilda vaja::help::help:
- Ülekanne on 3.27
- Ja muud numbrid on 727 381
- Peab olema ASD-ga(soovitavalt töökorras)
PS! Tagasilla diffris on loks veerand põõretilly:
Muud probleemid olid ka aga need väikesed:
-Karteri põhi katki ja sealt tilgub õli(midagi tapvat pole)
-Uusi esimesi kettaid klotse vaja
-Tagaklotsid
-Stabika puksid
-Parem zarniir
Veermiku remondiks panin neljapäevaks aja kinni, kust kohast ma saan hea hinnaga uued veermiku jupid, võiksite kindla poe nime ütelda.
Tsitaat:Milleks ASDga diffrit kui kapotiall süsteemi pole?
....Et hiljem minu käest mehaaniline lukk sisse osta...
Ju siis ka süsteemi vaja? VIN näitab lihtsalt ASD`d, nemad lähtuvad vaid VIN koodist. Või siis just mitte, keegi on pannud ASD difri koos pooltelgedega alla, nüüd siis lihtsam differ ainult ära vahetada? Muidu oleksid poolteljed, kardaan ja differ ise.
ASD saab alla panna ka ilma kapotialuse süsteemita, "lukk" ei toimi ilmselt nii hästi enam, sest pole survet, mis suruks kettad korpuse vastu. Selle vastu aitab minu "rohi"
Kogu ASD süsteem on auto all vähemalt olemas, vb ma lihtsalt ei leia seda paaki(tegelt pole nagu otsinud ka).
Veermiku jupid sain täna ostetud, aga diffrit oleks ikkagi vaja.