Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB 230CE 89 - siim - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: MB 230CE 89 - siim (/showthread.php?tid=7488)

Lehed: 1 2 3 4


MB 230CE 89 - siim - siim - 25-01-2008

Mark: MB 230CE W124
Väljalaskeaasta: 1989
Mootor: 2,3 R4 97 kw
Varustus: automaat, 4x el.aknad, helebeež kaltsusisu, ABS pidurid, roolivõimendi, peeglisoojendused, 1x el. peegel, 2x käetoed, 2x peatoed, el. katuseluuk

Muud: Üleeelmine omanik on autole teinud face-lifti, kuid sõitis kitsele otsa ja nüüd vajab enamik ninaplekke vahetust.

Vead: Käivitamise ja tühikäiguga on probleeme, kardaanil on kuskil loks sees(käiguvahetuse ajal käib tagasillas kolks), salongis osad pirnid läbi, kesklukk jamab.

Mis tehtud: Hetkel pole jõudnud veel midagi teha.

Mis plaanis: Kiiremas korras on vaja elektri probleemid kõrvaldada, siis veermik kriitilise pilguga ülevaadata.
Enne suve keretööd ärateha ja auto ülevärvida.


RE: MB 230CE 89 - siim - siim - 25-01-2008

Kas kuidagi oleks võimalik vin koodi järgi auto varustus ülekontrollida.
Ja keegi võiks piltidega ka aidata.


RE: MB 230CE 89 - siim - Lõoke - 25-01-2008

http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Pildid saada karl@clubmb.ee ja ta aitab.


RE: MB 230CE 89 - siim - siim - 25-01-2008

Lõoke Kirjutas:http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Pildid saada karl@clubmb.ee ja ta aitab.

Tänud!


RE: MB 230CE 89 - siim - siim - 25-01-2008

Options
211 automatic limited slip differential (ASD) (с 01.07.1984)
rear axle with automatic limited slip differential (ASD)

260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)

412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)

420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)

534 antenna, mechanically operated, without radio set (с 01.01.1963 по 30.11.1990)

570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest

584 electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)
electric window lifters, fourfold or sixfold

620 emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)

645 M+S tires (с 01.10.1963)



Nüüd segus, et minu autol on ASD peal, siis jälle üks asi katki.
Kas see süsteem töötab koos ABS-iga


RE: MB 230CE 89 - siim - sm. pelle - 25-01-2008

siim Kirjutas:Nüüd segus, et minu autol on ASD peal, siis jälle üks asi katki.
Kas see süsteem töötab koos ABS-iga

Jah, ta saab oma signaali ABS'i anduritelt. Alusta sellega kas ASD'süsteemis on piisavalt õli. Muidu sul ASD tuld armatuuris pole, et alles nüüd avastasid?

Muidu hea valik!


RE: MB 230CE 89 - siim - siim - 25-01-2008

Armatuuris ASD tuli täitsa olemas, aga ei põle nii "sussi lastes" kui ka siis kui abs töötab.
Kuidas see ASD üldse töötab, ning kus kohast õlitaset kontrollida ja mis õli sinna sisse läheb?


RE: MB 230CE 89 - siim - Karl - 25-01-2008

[Pilt: 4c54d784131f.jpg]

[Pilt: cf369fbd26dd.jpg]

[Pilt: 8b0e47fd5bbc.jpg]


RE: MB 230CE 89 - siim - sm. pelle - 25-01-2008

The ASD is an electronically controlled, hydraulically locking differential which activates automatically when required. The electronic control allows varied amounts of differential lock from the standard 15% right up to 100%

Pilt küll 24V mootoriga kapotialusest aga mul on samas kohas ja ma arvan, et sul kah.


RE: MB 230CE 89 - siim - siim - 25-01-2008

Täitsa olemas, aga mis õli sinna sisse läheb?


RE: MB 230CE 89 - siim - sm. pelle - 26-01-2008

siim Kirjutas:Täitsa olemas, aga mis õli sinna sisse läheb?

Kahjuks mul hetkel pole meeles aga minumeelest seal paagi peal peaks kah kirjas olema.


RE: MB 230CE 89 - siim - Küttemees - 26-01-2008

Ei ole üleeelmine omanik facelifti teinud, sellise ninaga oli ta juba siis kui saksast tuli. Sai toodud ninalaksuga ( pleki ja värvitöö Pärnu Amservis ) Spido oli raudselt keritud, vahetatud sai eestis esimese omaniku poolt tagadiffer, sest vana ulgus meeletult. Kere seisukord oli tuues ülihea, autol ei olnud mitte kuskil roostetäpikestki. Algselt liikus ringi plekkvelgedega. Tühikäigu ja käivitumisega oli kohe alguses probleeme, mingi vaakumijama oli.


RE: MB 230CE 89 - siim - siim - 26-01-2008

Mul siiski pole seda õlipaaki, mis nüüd saab.
Spido kerimist ei imesta, lähipäevil saab 250k täis :biggrin:

Ja elektri kaladele sain ka jälile, asi nimelt selles, et kaitsmekarp on niiskust täis ja kaitsmed äraoksudeerunud. Sellest ka küsimus, et kas relvaõli aitab lasta klemmide peale, et nad ei oksudeeruks?


RE: MB 230CE 89 - siim - v6sa - 26-01-2008

ASD. nagu ka kogu muu hüdraulika, toimib ZH-M õliga. Võib tarvitada ka automaatkasti õli, aga see pole ikka õige.

Kui õlipaaki pole, siis pole ka ASD-d. Palju õnne, olete võitnud huvitava masina. Aga peasi, et toimib.

Suvaline õli teeb neile klemmidele head. Parim ja õigeim on muidugi elektriseadmete niiskusetõrjevurts,mida müüb isegi Maksimarket.


RE: MB 230CE 89 - siim - hents99 - 26-01-2008

Ebameeldivuste vältimisteks soovitan kõik kaitsmed samuti välja vahetada. Osta üks aerosool kontaktipuhastajat nt tevalo poest, lase kaitsmeklemmid üle ja pane tutikad kaitsmed asemele. Ei maksa suurt midagi. Mul oli endal päris tükk aega vea otsimist, enne kui soovitati kaitsmed üle vaadata.


RE: MB 230CE 89 - siim - siim - 27-01-2008

hents99 Kirjutas:Ebameeldivuste vältimisteks soovitan kõik kaitsmed samuti välja vahetada. Osta üks aerosool kontaktipuhastajat nt tevalo poest, lase kaitsmeklemmid üle ja pane tutikad kaitsmed asemele. Ei maksa suurt midagi. Mul oli endal päris tükk aega vea otsimist, enne kui soovitati kaitsmed üle vaadata.


Tänud!


RE: MB 230CE 89 - siim - siim - 29-01-2008

Nii!
Täna oli väga masendav päev.
Käisin Silberis kontrollis ja nüüd on uut tagasilda vaja::help::help:
- Ülekanne on 3.27
- Ja muud numbrid on 727 381
- Peab olema ASD-ga(soovitavalt töökorras)
PS! Tagasilla diffris on loks veerand põõretConfusedilly:

Muud probleemid olid ka aga need väikesed:
-Karteri põhi katki ja sealt tilgub õli(midagi tapvat pole)
-Uusi esimesi kettaid klotse vaja
-Tagaklotsid
-Stabika puksid
-Parem zarniir

Veermiku remondiks panin neljapäevaks aja kinni, kust kohast ma saan hea hinnaga uued veermiku jupid, võiksite kindla poe nime ütelda.


RE: MB 230CE 89 - siim - sm. pelle - 30-01-2008

Milleks ASDga diffrit kui kapotiall süsteemi pole?


RE: MB 230CE 89 - siim - hents99 - 30-01-2008

Tsitaat:Milleks ASDga diffrit kui kapotiall süsteemi pole?

....Et hiljem minu käest mehaaniline lukk sisse osta...UZI

Ju siis ka süsteemi vaja? VIN näitab lihtsalt ASD`d, nemad lähtuvad vaid VIN koodist. Või siis just mitte, keegi on pannud ASD difri koos pooltelgedega alla, nüüd siis lihtsam differ ainult ära vahetada? Muidu oleksid poolteljed, kardaan ja differ ise.
ASD saab alla panna ka ilma kapotialuse süsteemita, "lukk" ei toimi ilmselt nii hästi enam, sest pole survet, mis suruks kettad korpuse vastu. Selle vastu aitab minu "rohi"

Edu ja ära pead norgu lase!


RE: MB 230CE 89 - siim - siim - 30-01-2008

Kogu ASD süsteem on auto all vähemalt olemas, vb ma lihtsalt ei leia seda paaki(tegelt pole nagu otsinud ka).
Veermiku jupid sain täna ostetud, aga diffrit oleks ikkagi vaja.