Teema hinnang:
  • 3Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB e220 T 1995a - python
#41
Homologeerimise nõue oli vist mingi 500 tk. tol ajal. Sama palju siis tootsid erinevad tootjad(BMW, Lancia, MBjne) evulutsioone. Seega 500 tükki tehtud lisaks kaks hõbedast MB-le ja AMG-le. Erinevalt EVO II ei nummerdatud neid järjekorda. Linnaliikluses on nagu 190-nd ikka, sõidunaudingu saab kätte rajal või maanteel ning talvel pole mõtet liigelda.
Tänud, katsun hoida(kuigi siiamaani pole see hästi õnnestunud:madSmile.
Vasta
#42
Mõned tagasihoidlikud edasiminekud talvel.
[Pilt: img1174eo3.jpg]
[Pilt: img1173qw1.jpg]
[Pilt: img1163ce6.jpg]
Vasta
#43
mnjaaa
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#44
Panid originaalkoopaääred?

Ma ise üritan projektikal w202 omi kasutada, peaks laiem saama. Aga eks see käib katseeksitusmeetodil.


Deem, EVO näeb väga seksikas välja, eriti nende velgedega, peaaegu nagu need 6 kodaraga 8.25" laiad EVO II veljed.
Vasta
#45
http://www.youtube.com/watch?v=6P4qkQsFs9o&NR=1 eks eestis võiks ka niimodi see käija.
Vasta
#46
Kui ehitada projektikat siis on ainuõige kasutada teisi koopa ääri, mul paraku jah originaalid. Tegelikkuses tuleks teha n.ö. evo koopaääred s.t. ümara koopaga esimene ja tagumine äär. Samuti on saadaval ka plastik esimesed tiivad kuhu on sisse vormitud evo II koopaääre katted.
See tekitab võimaluse kasutada väiksema offsetiga suuremat velge kui 16" ja madaldusvedrustust. Lisaks võimaldab velje väiksem offset kasutada ka suuremaid pidureid. Evo erinevad koopakaared ei ole seega ilmaasjata. Vastukaaluks räägib aga hind. Alates veljest ja rehvist ning evo laienditest lõpetadest suurte piduritega. Minu plaan on kasutada 16v-l max 16" velge ja w124 pidureid mis on nii öelda tagasihoidlik kulutus. Väike link w201 keredest kust on näha, et isegi katuse plekk on üleliigne raskus: http://www.mercedia.se/
Vasta
#47
Eks ta ole jah, et kõikvõimalik katteplekk vahetatakse kerge plasti vastu, seda plaanin ka mina oma projektikal teha, plekist peaks jääma siis ainult kereosa. Muidugi mõistuse ja vajalikkuse piires. Sest mingi ulme-auto pole mõtet aretada, kui kuskil sõita pole võimalik (Eesti).
EVO tükid on jubeda hinnaga jah. Ma kunagi uurisin EVO I laiendusplaste+stangesid. Terve ring oli ca 75 000.-

Rootslased on megaaretajad kah, peaks mainima.
Vasta
#48
Jah täpselt. Kus sõita? Meie ringrajal suvel või minna kuhugi kaugemale, see eeldab kõik teatavat finantsi. Lisaks olenevalt sõidust ei soovitaks ma minna ilma turvavarustuseta(puur, iste jne.). 16v ehitatedes katsun silmas pidada Põhjamaade GT klassi nõudeid see eeldab seda, et selle autga oleks võimalik ka reaalselt klassi sõita(mitte võita)Shy. Mis lisab omakorda ka võimaluse seda autot võibolla müüa.
Vasta
#49
python Kirjutas:Jah täpselt. Kus sõita? Meie ringrajal suvel  või minna kuhugi kaugemale, see eeldab kõik teatavat finantsi. Lisaks olenevalt sõidust ei soovitaks ma minna ilma turvavarustuseta(puur, iste jne.). 16v ehitatedes katsun silmas pidada Põhjamaade GT klassi nõudeid see eeldab seda, et selle autga oleks võimalik ka reaalselt klassi sõita(mitte võita)Shy. Mis lisab omakorda ka võimaluse seda autot võibolla müüa.

Sama teema mul endal, tahan teha nõuetele vastavat autot, kui sa vaatasid projektide alla, siis ma kirjutasin täpselt sinna, mis plaanis jne.
Vasta
#50
Sai suveks hooldused tehtud ning korralikud rehvid. Sealhulgas kõik õlid küünlad jne vahetatud. Samuti ka pidurivedelik koos ferodo ds 2500 seeria klotsidega....see peaks lahendama eelise aasta probleemid. Paar väiksest asja veel jäänud järgmisel nädala ning siis peaks masin race ready olema.
[Pilt: img1224hn6.jpg]
[Pilt: img1223oq4.jpg]
Vasta
#51
Vastikult kuri lastekas :-)
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#52
Väga viis, veljed sobivad megahästi. Kust veljed said?
Vasta
#53
Veljed sain siit samast foorumist müügikuulutusest. Eelmise aasta kogemus andis Toyo R888 väga hea kogemuse ning sai ka selleks aastaks ostetud 235/40 R17 mõõtu rehvid. Plaanis neid siis Saugal, Bicernikil ning Leedus kulutada. Lisaks sai ostetud see Ferodo klots ja parem piduri vedelik... eelmine aasta põhjustasid need päris suurt peavalu, alates sellest et Saugal boksi alase sõites läks vedelik keema ja pidurid oli täiesti null... oleks äärepealt päris mitmel külje maha saand.... hiljem kui põhjus teada siis soendusringil alles jahtusid pidurid.
Täna sai Imre juures veel põhjalikult auto üle käidud ning paar asje veel vaja vahetada järgmine nädal. Lisaks katsuks ka ühe karmima väljalaske autole alla saada, mis on täpselt sellele masinale ehitatud... kuigi hääl muutub valjemaks muutub ka auto minek paremaks. Isegi orig. väljalaskega käib leek tagant välajs.... Kuldariga sai isegi seda testitud:biggrin:

Need 18" jäävad siis tänaval liiklemiseks.
Vasta
#54
2,3-16v on keretööd valmis, samas on masin päris pikka aega seisnud.
Seoses sellega on tekkinud ka plaan see projekt maha müüa, kellel huvi saab kontakti foorumi kaudu.
Vasta
#55
Mõned pildid nädalavahetusest ning koondtabel.
http://sergeizjuganov.com/yritused/2008_.../index.htm
http://www.opentrack.pri.ee/ajad/OTXIX/ot19koond.xls
Vasta
#56
Nädalavahetus Riia ringrajal.
[Pilt: 2600941061a1e89f2644oqh8.jpg]
Pildid: http://sergeizjuganov.com/yritused/2008_.../index.htm
Ajad: http://kingpool.mailer.ee/tqhq/Riga2008.pdf
Kuna oli selline piiratud eelarve siis sai piirdutud paari sessiooniga samas rada väga hea kattega ning huvitav.
Edit: http://newton.tqhq.ee/gallery.php?gal=42
Vasta
#57
Juulis toimunud ühe rajapeva pildid,igati lahedad!
http://newton.tqhq.ee/temp/ot21/
Vasta
#58
Jaan, mis sinu parim aeg Audrus oli mõlema autoga?

Veiko.
Vasta
#59
2,3 tänavarehviga 1.10
2,3 rajarehviga 1.08
evo rajarehviga 1.05
Evo aega peaks saama teoreetiliselt alla vedrustuse vahetamise ja kergeks tegemisega. Orgin. kaal 1350kg
Vasta
#60
(08-09-2010, 08:44 AM)python Kirjutas: 2,3 tänavarehviga 1.10
2,3 rajarehviga 1.08
evo rajarehviga 1.05
Evo aega peaks saama teoreetiliselt alla vedrustuse vahetamise ja kergeks tegemisega. Orgin. kaal 1350kg

Vaatasin pilte vanematest OT-st, kus sa osalenud oled, siis Evo kaldub ikka päris kõvasti kurvis.. Vedrustus tundub olema paras komistuskivi. Mille peale oled sa mõelnud? Kas see sobib ka 16V mudelile...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 55 33,254 11-04-2020, 08:36 AM
Viimane postitus: Karl
  Mercedes Benz E220 CDI, 2007, W211 - Plinger Plinger 71 64,904 13-12-2016, 10:12 AM
Viimane postitus: Plinger
  Mercedes-Benz E220 CDI 2000 W210 - Aiden Aiden 9 8,481 20-07-2015, 10:43 PM
Viimane postitus: Aiden
  W124 E220, 1994, ReinoL ReinoL 7 7,074 12-04-2014, 08:18 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz, E220 Diesel, 1996, w210 - cusmu Cusmu 13 14,153 08-01-2012, 10:48 PM
Viimane postitus: Cusmu
  MB w210 E220 zavage 1 4,136 10-11-2011, 07:03 PM
Viimane postitus: e300disla
  MB C36 AMG, 1995a, w202 - Snap Snap 28 25,675 19-05-2011, 10:31 PM
Viimane postitus: Snap
  MB E220 Diisel `97a  W210 Silver 11 8,892 23-10-2006, 10:32 PM
Viimane postitus: Vilumaa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne