Teema hinnang:
  • 3Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB e220 T 1995a - python
#1
Brick 
See masin on müüdud. Evost juttu tagapool.

Mark: 190E
Väljalaskeaasta: 1985
Läbisõit: 300000
Mootor:2,3-16
Värvus: smoke silver metallic
Lisavarustus:
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATIO
506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right)
511 RADIO MB EXQUISIT WITH VK,RDS (PANASONIC)
531 AUTOMATIC ANTENNA
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
585 Behr air conditioner and electric window lifters (front doors)
591 green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany
682 FIRE EXTINGUISHER
812 REAR END LOUDSPEAKER
876 INTERIOR LIGHT ASSY.
Mudeli eripärana veel standardis: tagumine nivoo, piiratud libisemisega differ(LSD), Getragi kast (dog-leg), plastik ring, recaro sisu, sportline vedrud ja toru väljalaske kollektor.
Auto juba mõned aastad minu kasutuses. Algsest orginaali säilitamisest suurt midagi välja ei tulnud ning sai hakatud vaikselt kohandama hobi korras kiireks rajasõiduks. See tähendab lõppkokkuvõttes kiirelt liikuvat plekk purki millest Mersust alles jäänud sõidumõnu ja luksust alles vähe (plaan osta juurde igapäeva kulgur).
Mootor: 2,3-16 klapiline Cossu tehtud kaanega MB mootor mis orginaalis arendab võimsust 136kw@6200rpm. Tehtud kaane remont mis sisaldas: tihendid, juhtpuksid, klappide freesimine ning Catcamsi 280 kraadised võllid. Õliks Castrol 5w60 ja heli võimendab Martelius otsat lõppuni.
Hetkel käsil orginaal süüte ja pritsungi eemaldamine (arvatavasti läeb terve suvi selle nahkaConfusedadSmile ning paigaldatakese KMS Twin Individual Throttelbody. Selle otsa Pipercrossi airbox ja mootorit hakkab juhtima Vems. Peamisi põhjuseid selle rahaliselt pankrotti viiva ürituse juures oli teistel paigaldatud sarnased süsteemid mille tagajärjel päästis mootor valla veel 40-60 hp ning kuna kangemate nukkadega tekkisid KE-jetronikul probleemid. Tuginedes netti kommentaaridega siis sisuliselt tegemist võistlus mootoriga mida kärbiti tänavasõbralikuks, nüüd vaja see tagasi viia sinna milleks ta loodi:biggrin:
Veermik ja pidurid: Eemaldatud: nivoo vedrustus tagant (tegelt oli suht hea) ja orginaal stabikad. Asemele sai -40mm vedrud, ette 2,6 w201 stabikas ning tagumine evo mudelilt. Ülekanne hetkel prooviks 3,46 (orig. 3,07) aga tundub sobiv olevat 3,64 meie oludes. Kuigi 3,46 kerib juba ilusti 5-da käiguga piirajasse. Põhjus selles orig. LSD ringitegemises lihtsalt see, et saaks ennem prooviks sobiva ülekande. Orig. LSD eripära veel kiire kulumine mis on rahulikul sõidul 100t km ning kiirel poole vähem. Silldade lagunemine suht väike, paar puksi ning üks rooliots. Pidurid on orginaalid. Tuleviku plaan siis sobiva LSD diffri ehitus, esim. amortide vahetus, piduritega suht kahtlane veel, arvatavasti "racing klots" ja puuritud kettad.
Orig. suht head ning seda e420 pidurite paigaldust pole kindel kas hakkab tegema. Veljed on 16 tolli ning rehviks Toyo R888.
Sisu: Eemaldatu konditsioneer ning üleliigne müraisolatsioon. Paigaldatud 70% tooni ring.
Kere: LäbiConfusedad:. Tugevduseks "strutid" ees ja taga.

[Pilt: my.php?image=autocrossing0076jm7.jpg]
[Pilt: img3888sf2.jpg]
[Pilt: my.php?image=img1566ih5.jpg]
[Pilt: scaled.php?server=233&filename=008761998...&ysize=480]
[Pilt: scaled.php?server=233&filename=img8126nk...&ysize=480]
Vasta
#2
[Pilt: scaled.php?server=79&filename=img0488pz1...&ysize=480]
[Pilt: scaled.php?server=78&filename=autocrossi...&ysize=480]
[Pilt: img0128gs2.jpg]
Vasta
#3
Su masin näeb päris äge välja, 16V madaldusring on väga vinge. Mis tähendab, et kere läbi? Mis ulatuses? Oled sa ka autot kaalunud pärast "allavõtmist" ??
Minul on juba kevade lõpp/suve algus nahka läinud selle "ehitamise" tõttu. Siiamaani pole saanud VEMSi paika. Primary triggeri tegin ümber, ehk hoorattalt ei saanud korralikku signaali kätte, keevitasin uued hambad rihmarattale, selle saime tööle, nüüd vaja teine lugeja kah paika saada, muidu aju ei tea, mis faasis mootor parasjagu on. Tuleb vist nukkvõll välja võtta ja see nuka hammas teise kohta keevitada UZI
Ma loodan, et sinul ei lähe kõik asjad peesse nagu minul ja saad auto kiiresti liikuma lisajõududega.
Ma varsti ilmselt saadan sulle kere osas ühe pakkumise, kui olen täpsemalt teada saanud ühe masina kohta, nii igaks juhuks.
Edu sulle autoga!
Vasta
#4
Orginaalist siis -2cm madalam. Kasutusel Lesfjörs vedrud mis tunduvad ikka suht pehmed. Mõttes liigub H&R cup kiti või Weiteci sarja poole, amordid koos vedrudega. Tegu hobi autoga ja linnas suht s... sõita. Kere kohapealt jah, pole kuhugi uut plekki keevitada. Võibolla saab aga ei tasu ära, lihtsalt odavam korralik kasutatud osta. Loodan, et kestab veel selle talve üle ja saab järmine suvi sõita. Kahjuks seisab autopark mul õues, v.a. bike. Vems veel ostmata, hetkel tulekul adapter mis on lüliks plokikaane ja ITB vahel ning
õlifiltri adapter millega saab selle teise kohta paigaldada, kuna jääb samuti ette. 16v mudelitel siis standardis ka õli radikas. Vemsi kohapealt saaks vast siin foorumis kasutaja "erkop" aidata, tal peaaegu sama teema.
[Pilt: atec0fgqa3.jpg]
[Pilt: 1120itb20oil20filter20smq4.jpg]
Vasta
#5
Kuidas sul auto areneb? Oled juba VEMSi ära ostnud? Andurid ja muu vajalik olemas?
Vasta
#6
Suurt hetkel ei edene. Nende adaperitega(plokikaane ja ITB vahel ning õli filtri) on natuke kahtlane. Ei taha kuidagi Saksast siia jõuda. Kui sisselase paigas siis saab Vemsi aretama hakata. Vahepeal veel tekkis päevakorda sisu ringi ehitamine kahe korv istme peale ning kes teab võib-olla kannatab ka talvel keretööd ära teha. Põhimõtteliselt oleks vaja uusi taga koopaääri ning esi tiiba ja kapotti. Ecu ja anduritega lihtne, suht nutune on just kui neid lülisi ei tule.
Aga ei tahaks küll ära sõnuda kuid väike lootuse kiir on, et see aasta hakkab siin maarjamaa teedel vurama veel üks 16v:cool2:
Vasta
#7
Paar klõpsu siis ette ka loodan pühapäevaks sellise asjaga õnnelikult Eestise(või kui jõuab isegi Raplasse) jõuda.
[Pilt: dsc03830we8.jpg]
[Pilt: dsc03826sk9.jpg]
Vasta
#8
Ai kuramus, ta on ilus, väga ilus. Evo I...rohkem sõnu polegi vaja.
Jääme ootama.
Vasta
#9
Päris kobe tükk tundub olevat.Respect.Äkki õnnestub sind ikka sellega Raplas UZI näha.
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta
#10
Oi sa kurinahk kui kena lastekas! Vea kindlasti ennast Raplasse kohale, vabandused ei lähe arvesse. :-)

Mis elukas see täpselt on, ongi EVO 1? Kas AMG kirjal ka mingi tähendus taga peale spoilaringi? Tee eraldi teema palun sellest kurja olemisega võrrist.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#11
Kui keegi annaks vähe andmeid auto kohta siis ma tõstaks selle hea meelega õigesse kohta jne....
...
Vasta
#12
Ootaks ennem pühapäeva ära, ma pean sellega ennem veel siia tervelt jõudmaShy. Ja Amg-l tähendus sellel täiesti olemas.
Vasta
#13
python Kirjutas:Ootaks ennem pühapäeva ära, ma pean sellega ennem veel siia tervelt jõudmaShy.

Mina ootan huviga, sigaülbe võrr tundub olevat.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#14
Väga üüber kutsikas. Väga ootan sed irl näha.
Turbo
Vasta
#15
Brick 
Minu plaanid pühapäevaks muutusid just Shy
Vasta
#16
kas klubi mingi medali ka annab, et sellise "rariteedi" eestisse veab?
se auto on paljude märg unenägu:hump:
Vasta
#17
http://www.baureihe201.de/W201/amg.htm
http://www.gdtm.ru/MBimages/W201-AMG.htm
...
Vasta
#18
Linkidel olevad AMG -d on natuke teise mootoriga ja üldse.........:lol:
pythonil ikka plaanis tuua midagi hoopis teistsugust :tongue:
Vasta
#19
no nii vaikus!!!???[/align]
Vasta
#20
Kas siin teemas mainitud auto on sama mida Raplas näha sai. Selle MB 190 Evo 1 AMG Powerpacki nägemine oli ikka midagi väga erilist. Hääl oli ka hea ja kahju, et omanik seda kurjamit ringrajale ei lubanud. Sealt olex tõenäoliselt päris hea aeg tulnud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 55 33,241 11-04-2020, 08:36 AM
Viimane postitus: Karl
  Mercedes Benz E220 CDI, 2007, W211 - Plinger Plinger 71 64,899 13-12-2016, 10:12 AM
Viimane postitus: Plinger
  Mercedes-Benz E220 CDI 2000 W210 - Aiden Aiden 9 8,481 20-07-2015, 10:43 PM
Viimane postitus: Aiden
  W124 E220, 1994, ReinoL ReinoL 7 7,074 12-04-2014, 08:18 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz, E220 Diesel, 1996, w210 - cusmu Cusmu 13 14,143 08-01-2012, 10:48 PM
Viimane postitus: Cusmu
  MB w210 E220 zavage 1 4,135 10-11-2011, 07:03 PM
Viimane postitus: e300disla
  MB C36 AMG, 1995a, w202 - Snap Snap 28 25,675 19-05-2011, 10:31 PM
Viimane postitus: Snap
  MB E220 Diisel `97a  W210 Silver 11 8,890 23-10-2006, 10:32 PM
Viimane postitus: Vilumaa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne