Postitused: 526
Teemad: 64
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Kas on yldse kunagi nn. kepikasti paigaldatud ?
Sai soetatud üks vahva mootor koos kerega(hobuveok) toonoriks. Aga see kolmene ATM kast ei paku seda milleks see mootor suuteline. Mootor läheb ühele teisele vanakooli MB le peale .
Postitused: 321
Teemad: 35
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
kalacompany Kirjutas:Kas on yldse kunagi nn. kepikasti paigaldatud ?
Sai soetatud üks vahva mootor koos kerega(hobuveok) toonoriks. Aga see kolmene ATM kast ei paku seda milleks see mootor suuteline. Mootor läheb ühele teisele vanakooli MB le peale .
Missuguse sa soetasid ? pilte ! :cool2:
Ikka paigaldati manuaalkasti, nii 4-kui ka 5-käigulist(lõpupoole).
280 ja 350 olidki ainukesed manuaaliga, ülejäänud olid õnneks ainult automaadid. :biggrin:
http://www.mercefreaken.com saad kõik vajalikud andmed ka.
Pole küll ise vanakooli MB manuaali proovida saanud, kuid naised saunas rääkisid,et midagi eriti mõnusat ei ole. Targemad mehed oskavad äkki kommenteerida.
Kuid uuem 5-käiguline peaks juba täitsa vinks-vonks olema :biggrin:
See 300SEL 6.8 AMG ....ah mis ma ikka ihalen :lol:
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Postitused: 321
Teemad: 35
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
jansa Kirjutas:kalacompany Kirjutas:http://www.autoreview.ru/archive/2006/21...222_14.jpg
tulevik on selline.
109 sisse? või millegi väiksema?
Kunagi mõtlesin W114 kere ja 3.5 V8 automaadi kombinatsiooni peale. See plaan sobiks ARK-ile ka, probleeme ei tohiks tekkida registreerimisel.
Asja võlu ? vana MB V8 hääl, mis mul kunagi meelest ei lähe
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Postitused: 68
Teemad: 4
Liitus: May 2007
Maine:
0
Kirjuta, mis materjale kasutama hakkad (roostemuundurist lakini). Plaan ka keretöödega kätt harjutada.