Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
on keegi piisavalt pädev et rääkida, mis täpsemalt teha on vaja ja mis probleemidega võib ehituse käigus kokku puutuda? Kuna tegu projektiautoga, millel hetkel mingi diiselmootor, siis mõtekuse üle pole mõtet arutleda. Kusagil valgevenes on üks tüüp selle tee läbi teind, tema sõnul pole seal midagi hullu, käimari- ja mootorikinnitused ümber teha, kardaani modifitseerida ja peakski peale saama. äkki oskab keegi kommentaare jagada?
PS! ootan igasuguseid mootoripakkumisi koos kägukastiga ja juurdekuuluva juhtmestikuga. huvi 3,8 ja 4,2l mootorite vastu
Tänan, Lauri
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
no 20 k saad männiku romulast osta 380 SE koos kogu kupatusega - ülejäänud saad maha müüa.
Aga tegemist siiski sellega on, sest 380 ja 420 on ikka suured mootorid, aga kui pealehakkamist on, siis saab hakkama ikka
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 798
Teemad: 83
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Noh ütleme siis et minu 5.6 liitrise mootori paneku tuhin W123 peale läks siis üle kui ma olin natuke KADAKA IMRE juttu kuulanud. Aga kes teab ehk kunagi teen ära ikka!
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Sulo Kirjutas:Noh ütleme siis et minu 5.6 liitrise mootori paneku tuhin W123 peale läks siis üle kui ma olin natuke KADAKA IMRE juttu kuulanud. Aga kes teab ehk kunagi teen ära ikka! Jah eks ta ikka paras k**p ole AGA teema on selles et julge pealehakkamine on pool võitu ja kui oled ise tegija ja ei karda keevitamist ,igast aretamist, elektriku mängimist ja kui leidub ka inseneri mõtlemist ja aega ning pappi siis saad sellega raudselt hakkama.
Nii peast ei oskagi midagi välja konkreetset tuua mis teha vaja..üldiselt selleks, et V8 vahele saada on vaja ka vist lõikuda natuke seda tulemüürii(neid ääri lansekate juures) ei tea kuidas täpselt nimetatakse.
Üldiselt nendel vanatüübi mootoritel on elektroonika ikka suht lihtne võrreldes uuematega ning usun et ei tohiks probleem olla.
Aga mina arvan et kui juba siukese projekti kallale minna siis mine "täis pangale" välja ja tõsta 5.6 vahele sest töö mida vaja teha on sama kuid tulemus on magusam :bisou:
Ja teine asi on muidgi see et sa leiaks ikka KORRALIKU mootori....muidu matad sinna rämedat pappi....
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
3,8 vs 4,2 Arvesta seda, et 3,8 lihtsam, praktiliselt elektroonika vaba, ainult tühikäigu elektroonika, 4,2 on ECU-ga ja oluliselt kkeerulsiem kokku ajada, eeldusel, et sa ei võta seda terviklikult (koos juhtmestikuga) maha.... 3,8 -se saad Eestist lihtsamalt kätte ka ja talub sellist sõna nagu õkonoomsus ka, samuti 4,2 aga raske leida (kat, sumbutid, topeltpumbad....).... Aga kui juba tahad möllama hakata, siis pole enam vahet kas paned 4,2 või 5,6. Aretus pole midagi keerulist, võrreldes ühe riisika aretusega, mis hiljaaegu tehtud sai, MAV ja TAM võivad ka kommenteerida......
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
kuidas sel riisikal paueri maa külge rakendamisega lood on? esivedu ju.
mis juhtub 123-e kaalujaotuse, juhitavuse ja turvalisusega õnnetuses suure mootori korral?
muudatused sillaosas (puksid, kondid) ja vedrustuses?
...
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Riisikal just asi lihtsam ju, esiots läks raskemaks ju, power ongi rohkem maa küljes kinni.... Mis mb-sse puutub siis minumeelest M110(2,8 vana dohc) siis kaalus isegi rohkem kui M116/117 (V8 uuem) või eksin?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Rolz Kirjutas:Riisikal just asi lihtsam ju, esiots läks raskemaks ju, power ongi rohkem maa küljes kinni.... Mis mb-sse puutub siis minumeelest M110(2,8 vana dohc) siis kaalus isegi rohkem kui M116/117 (V8 uuem) või eksin?
Ei ieksi, Vee mootorid peaks alumiiniumist olema AFAIK, M110 aga miski malm vms.
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Mõttekas oleks enne ehitamist ikka ARK-ist luba taodelda, kuna vastasel korral võid autoga ainult suletud alal sõita. Palju tööd, raha ning vaeva nõudnud autoga sa seda ilmselt teha siiski ei teha.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 117
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kui valmis saad. ära siis kogemusi vaka all hoia.
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
kalev Kirjutas:Mõttekas oleks enne ehitamist ikka ARK-ist luba taodelda, kuna vastasel korral võid autoga ainult suletud alal sõita. Palju tööd, raha ning vaeva nõudnud autoga sa seda ilmselt teha siiski ei teha. sellist luba nüüd küll ei saa- http://www.ark.ee/atp/?id=503
mingise omavalmistatuna ehk saaks ilge punnitamise peale registrisse kah, aga nagu näha, pole asi kavaski :(
Postitused: 526
Teemad: 64
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Mercedes Benz W123 500E - AMG tribute
V8 in W123
http://www.5wwwww5.com/mercedes/
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
mingi trikiga siiski saab, kuidas muidu Hüüru klubi autod registris on?
Vana Volga oopeli 3l mootor vahel ja bobil BMW 5l. V12 ?
Need sinna arki ette antud piiridesse ei mahu.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
need on minuteada 'omavalmistatud' kõik.
|