Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w220'l kaob jõud ära
#1
Jõud kaob ära 3000rpm ja üleval pool. Tõmbab hinge kinni nagu ei saaks bensiini kätte. Sujuvalt gaasi andes probleemi pole. Kickdowni alla vajutades mootor lihtsalt karjub umbes 3000rpm ja venitab vaevaliselt edasi.

edit: pealkiri.
Vasta
#2
3,2 165kw.
Vasta
#3
Ega läbi arvuti raske mingit diagnoosi panna, kuid kas sellel mudelil äkki pole 2 bensiinipumpa? Täpselt sama asja tegi mul kunagi W126 kui üks pumpadest ära suri. Lihtsalt teooria, vaevalt see viga on.....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
Pumpasid peaks üks ikka olema. Diagnostis käidud, vastuseks et "segu liiga lahja"

Mis selle põhjused siis olla võiksid?
Vasta
#5
Mul kunagi ühel audil oli analoogne jama. Aga seal oli probleemiks see, et kati sisu oli lahti põrunud ja kui pöörded sinna 3000 kanti jõudsid, siis imes ühe tüki savi ette endale. Kui kat lahti lõigati, tuli sealt genitaali kujuga savitükk välja, mis oli tõmbe pealt torusse käinudConfusedilly: Aga noh, see oli audi...
Vasta
#6
kas siis w126 on 2 pumpa:S???
Vasta
#7
just tellisin uue kyttepumba ja ei öeldud midagi et 2hte vaja:S?kysisin veel yle et ega kahte pumpa pole vaja osta? öeldi et ei ikka 1 pump on
Vasta
#8
õhukulumõõtja.
...
Vasta
#9
W126 I generatsioon ja r-mootorid on ÜKS pump.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#10
Leps615 Kirjutas:just tellisin uue kyttepumba ja ei öeldud midagi et 2hte vaja:S?kysisin veel yle et ega kahte pumpa pole vaja osta? öeldi et ei ikka 1 pump on

Kui sa ostsid samale autole mis sul profiilis (87' MB 560SEC w126 220kw), siis ikka 2 pumpa.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#11
ja kas siis ongi 2 yhesugust pumpa seal all kyttepaagi juures? 560 sec jah aint 86 aasta
Vasta
#12
Läheb teemast mööda see viimane ots siin...


W220 probleemile pakuks ka õhukulumõõtja viga.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#13
sorry:S
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 m137 misfire V2inoV2nge 4 131 27-10-2024, 11:50 AM
Viimane postitus: Heinar
  W220 2001 abs tuli V2inoV2nge 4 517 06-05-2024, 04:13 PM
Viimane postitus: MAV
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 390 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W220 süütelukk ja ebaühtlane käimine Carmet 1 353 30-01-2024, 05:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 vajub alla MAV 1 348 11-12-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 2005 õhukompressori relee einar220 0 309 14-11-2023, 12:44 PM
Viimane postitus: einar220
  W220 õhkvedrustus jamab. 2nni 1 499 11-07-2023, 12:14 PM
Viimane postitus: Marksus
  W220 S500 99a kellaploki ekraan ei toimi 2nni 2 764 23-12-2022, 06:14 PM
Viimane postitus: TõnisL
  W220 Keyless go kaardi vahetus icecube 2 546 28-10-2022, 07:02 PM
Viimane postitus: Rolz
  W220 tagatuled MAV 0 523 07-09-2022, 06:26 PM
Viimane postitus: MAV



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne