Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Suht harv juhtum, et ei ole sinist sisu...õnneks...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Eestisse toomisega pole probleemi, neid toojaid on palju. Kes nad ära ostaks?
Ma seda valget täitsa tahtsin, aga noh, päris "põrsas kotis" ikka ei taha osta.
Ma ilmselt lasengi vaadata mõnel toojal päris AMG jaapanist, mulle päris istub see widebody kere. Tegelt pole vahet mis seal on, peaasi, et korras C126, kasvõi Eestist, aga siit korralikku eriti ei leia, samas hinnad on suhtkoht samal tasemel Jaapaniga võrreldes.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
ja et peamine - et mitte "AMG" vaid ikka AMG ehk siis 6,0 DOHC (:
BTW - kellelgi mingeid sidemeid pole jaapaniga - oleks jube õnnelik, kui sealt ainult mootori välja kaevaks....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Rolz, palju sa sellise mootori eest oleksid nõus maksma?
Võtaks auto koos mootoriga ja müüks sulle mootori - ok, see mõte vist sulle ei meeldiks, isegi mulle mitte - auto raiskamise mõttes.
Aga vaevalt, et neid mootoreid ilma keredeta leidub?
Kas 5.6 mootorile ei anna siis panna dohc kaasi peale?
Aga ma uurin asja, äkki seal jaapanis liigub miskit.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
M117 6,0 AMG on ülepuuritud M117 5.6-6,0-ks + DOHC pead. Olen näinud ka kuidas on M117 peale "istutatud" M119 (DOHC) pead... Pole viitsinud väga süveneda, kuidas pritsung lahedatud on ja kuidas ta sinna täpselt "istub"....sest mulle selline porr ei meeldi ja kui juba aretamiseks läheb siis 55 kompressor ja rahu majas (CAN,CAN, CAN - üks kole asi ainult, ja Hestec/Vems ei ole usku, kuna raudselt ei saa seda sellises konditsioonis tööle nagu tehases orig. ajuga ehk siis tuleks kogu CAN ringi lappida...mis on @£$@€€$€$€ töö ja eeldaks täistoorikut... M117 6,0 AMG puhul oleks kaks eelist - saaks väita, et kõik on originaal ja KE-Jetronic jääks kogu oma hiilguses alles.... Ma olen igasugustele pakkumistele avatud, mis puudutab 6,0 M117 AMG aga autoto lisaks ei taha kaasa ausõna...leiaks mõne laksuka ja mõttekaalslasi, kellel muud vaja, oleksin ja rahul...
BTW - Meie ARK-is ju see kord, et kui tahad registrisse asja saada ametlikult, siis vaadatakse muudatusi sellele kerele tehase paigaldatud võimsaima mootori järgi. Mismoodi on tolle aja Mercedes-Benzi mudelitega? Kas AMG läheb ka arvesse või mitte? Ehk siis 220 kw vs 300 kw...
Ja loodan, et automüüja ei pahanda, et asi väga offtopicuks läinud on....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Mina sain ARK-is ilusti 165kw passi. Ülevaataja kuulas jutu ära, podises natuke aega telefoniga ja oligi kombes. Mudelil endal oli nende "tarkuse" raamatus 150kw lisaks tuli veel mudeli nime taha AMG.
Postitused: 14
Teemad: 2
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
kahjuks pole õnnestunud lisa pilte saada, kuna neil kiire ja auto nats eemal.