Postitused: 59
Teemad: 8
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Probleem siis selline, et mu 123 mootor hakkas kolisema. lahti võttes selgus, et teise kolvi peal on mingi rauatükk vms natuke pahandust teinud, nii et nüüd on kolvi pealne nagu kuumaastik. minu mõtlemine ütleb et sellist kolbi pole mõtet sinna sisse ka jätta. samas, kas on viisakas ainult ühte kolbi vahetama hakata, pigem juba kohe neli tükki korraga. aga mis oleks kõige otstarbekam-kas hakata kolbe ostma või kohe teine mootor osta.
Postitused: 33
Teemad: 6
Liitus: May 2007
Maine:
0
kindel asi ,et uus mootor tuleb odavam kui seda tegema hakata ei tea mis veel sealt välja koorub või mis pahandust see tükk on kaanele teinud. Uuel mõõdad surved ära ja kohe selge mis asi on.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kui kolvilt tükki välja pole löönud, saab kasutada. Kui just väga hirmsad augud pole. Ühte kolbi saab vahetada küll. Igaks juhuks võid ju üle kaaluda kolvid.
Kui mootor laiali vaata juba kõik muud detailid ka üle.
Sellele autole korraliku mootorit juba raske leida, viimane uus vuras ju tehasest välja üle 20a. tagasi
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Tegemist siis ilmselt 240D mootoriga, mida omanik võiks kinnitada.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 59
Teemad: 8
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
tegemist on jah 240d mootoriga. kolvil on ikka kenad jupid väljas, lisaks põlemiskamber on segi pekstud. selles mõttes vist olekski teine mootor parem, et kepsusaaled olid ka sellise kahtlase väljanägemisega. tegelikult on mul juba varem meeles mõlkunud 3,0 mootor, aga siiamaani polnud raatsinud raha välja käia. aga nüüd tuleb üht- või teistpidi ikkagi see käik ette võtta. nagunii tuleb vanal mootoril pooled tihendid ka välja vahetada.
Postitused: 59
Teemad: 8
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
tekkis vahepeal väike idee, et juhul kui osta teine mootor, siis kas parem investeering on 3,0 diisel või 2,8 bensukas. viimasega vist tuleb ARK-is ka kõvasti pabereid majandada.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
17-09-2007, 04:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-09-2007, 05:01 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kui tahta tänavalegaalset autot, siis tuleb ka 240-->300 registreerida. 240 --> 280 on juba tõsisem hüpe ja mitte ainult kütuseliigi muutmise vajaduse tõttu. IPeab sellisel juhul tõestama, et sellise mootoriga auto on olemas. Mis õnneks on lihtne, neid veel liigub. Sest võimsus +30% läheb tõsiselt lõhki...
Kui oma vana mootori korda teed, siis võid sellele ikka pikka aega kindel olla. Kasutatud mootorist ei tea kunagi, millal ta taas ära kooleb... Seda enam, et vanade OM61x mootorite saadavus turul hakkab langema. Aga neid veel liigub!
Mina pooldan olemasoleva remonti. Vänt lihvida, uued saaled, uued kolvid vastavalt hülsside kulumisele, plokikaane remont, uus õlipump ja jaotuskett ning KÕIK uued tihendid. Kõik see puhtalt ja rahulikult kokku laduda. Uued pihustiotsad ja pumba reguleerimine. Materiaalselt ei tasu ära, aga järgmised paarsada kkm peaks olema rahulik...
Postitused: 59
Teemad: 8
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
17-09-2007, 05:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-09-2007, 05:10 PM ja muutjaks oli vaatamind.)
tea, mis nende kolbide hinnaks võib kujuneda. viimati kui ma 115 kolbide kohta uurisin, sain vastuseks mingi 1000 krooni tükk koos rõngastega.
selle mõttega ma tegelikult mootori laiali võtsingi, et vahetaks küik tihendid ja värgid ära, aga siis avastasin, mis kolviga on juhtunud ja ind rauges kõvasti kohe.