Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 universaal tagaamordid
#1
Probleem selline, et universaal w124 taguots hüppab.
Samuti tundub, et taguots on liiga kõrgel.
Kas on võimalik kusagilt amortide õlirõhku reguleerida?
Mulle tundub, et viga pole mitte amordis vaid õlirõhus, sest kui lasen liitmikust õli välja, siis esialgu on taguots u. 5 cm madalamal ja esimene kilomeeter tundub amort toimivat.
http://nils.ostumaa.ee/p6hi.jpg
Vasta
#2
Sul vist rõhureservuaarid ei toimi.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Vasta
#3
Kuskohas need rõhureservuaarid asuma peaksid?
Vasta
#4
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=5801
Vaata sealt.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Vasta
#5
nils Kirjutas:Kuskohas need rõhureservuaarid asuma peaksid?

Asuvad tagumise seljatoe taga, katte plaadi all. Sai kunagi just sama  probleemiga need ära lastud vahetada.
Vasta
#6
Mingit reguleerimise hooba minu masinal kusagil ei paista. Tõmban järgmine kord katteplaadi lahti ja vaatan, mis paistab...
Vasta
#7
Kas Sa otsingut kasutasid? Minu mäletamist mööda olen seda juttu mingil ajal juba kirjutanud...

Nivoo kõrgust reguleeriv vidin elutseb kütusepaagist eespool ja poolteljest tagapool paremal poolel põhja all. Reguleerimise hoob läheb stabilisaatorivarda külge. Selle pikkuse muutmisega "reguleeritakse" ka autoi tagaosa kõrgust. Kuigi seda teha ei tohiks, kuna vedrud peavad kandma auto ja õli lisanduva koorma...

Kui auto "põrkab" ehk ei vedruta, siis on suurima tõenäosusega läbi just paunad ehk rõhuakud. Need pesitsevad tagaistme taga oleva plaadi all. Tõsi, torud tuleb lahti lasta põhja alt. Varu siis kannatust ja kaltsu, kuna torudes elutseb õli... Ja see armastab varrukast sisse ronida:flaming:

Enne süsteemi kallale minekut on kaval rõhk maha lasta. Kõige lihtsam on seda teha mittetöötava mootoriga regulaatorihooga liigutades. Et mitte asjatult kangutada, tuleb see stabilisaatorivarda küljest lahti võtta.

Rõhuakud on soovitav vahetada korraga - niikuinii surevad need üsna korraga.

Õliks käib siis MB ZH-M. Võib ka ATF kasutada, kuid 2 l ettenähtud vedelikku ei tohiks ka ülearu kallis olla...
Vasta
#8
Hürdaulikaõli on sinna parem, kui punane ATF.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#9
ZH-M on muidgi parem, aga ma ennetavalt pakkusin ka alternatiivi välja. Niikuinii keegi varsti leiab, et kõlbab ju ATF ka...

Peaasi, et oleks ikka hüdrovedelik ja mitte mootoriõli...
Vasta
#10
Tänud info eest.

Õnneks piisas regulaatori reguleerimisest. Nüüd on põhi normaalsel kõrgusel ja masin enam ei hüppa iga muhu peale.
Täitsa inimese tunne hakkab tagasi tulemaSmile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 467 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 311 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 659 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 492 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  w211 e270cdi universaal Kalviw211 3 477 31-07-2023, 06:34 PM
Viimane postitus: Kalviw211
  W212 .2009 universaal küsimus lisapiduritule led osaliselt pime krist112 1 456 16-04-2023, 01:03 PM
Viimane postitus: krist112
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,943 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne