Postitused: 40
Teemad: 20
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
24-01-2006, 02:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2006, 02:04 PM ja muutjaks oli sunny.)
mida suurem on kiirus ning tugevam piduri surumine, seda vägevama vibra sisse võtab.
auto: W210 -98 2.0
kommentaariks nii palju, et sai vahetatud esimesed pidurikettad, eismesed klotsid, sisemised ja välimised rooliotsad ning kondid. muu värk tundub veel toimivat aga vibra ei kadunud kuhugi.
mida veel peale auto vahetamise :biggrin: võiks proovida.
sunny
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
rehvirõhud ja velgede sirgsus
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
tagamised kettad ebaühtlaselt kulunud. see on kui penskari-viisi sõita. st et ei pidurda kunagi äkiliselt ega kiiresti. siis tagamised ei rakendugi ja lähevad lihtsalt rooste. minu punnil oli sama jama. see oli küll lihtsalt seisnud aga sümptomid samad.
...
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
24-01-2006, 04:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2006, 04:25 PM ja muutjaks oli soul.)
Vaata veljed kummiboksis üle ja ära usalda neid, vaid vaata ikka ise ka kas viskab või ei. Paarist omast kogemusest tean et kui viskab imevähe siis nad ei pane seda tähele, aga suurel kiirusel siledal teel annab kohe tunda. Need veljed lähevad samamoodi kõveraks nagu kõik teised. Siis võid proovida tagumised veljed ette alla panna ja vaata kas muutus midagi. Sild paika panna stendis ja ka tagumine mis on reguleeritav.
Postitused: 114
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
piduri suport kinni või osa piduri silindritest