Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Päris kindel ma ei olegi kas küte vajub tagasi aga viimaste päevade jooksul olen tähele pannud et kui auto on mõnda aega seisnud, siis on vaja natuke pikemalt käiata. Varem käivitus mootor ühtemoodi hästi nii soojalt kui külmalt. Tagasivoolu voolikud vahetasin ära, selles probleem olla ei saa. Tahaks teada, kus sellel mootoril kütte tagasivooluklapp võiks olla?
Kuskilt joonise pealt leidsin, et küttevoolikute vahel on ka mingi kütte termostaat. Mille jaoks see vajalik on?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
BMW-l on näiteks pumbas tagasivoolu klapid (pisikesed, igale küttetorule üks). Kas MB-l on ka seal - ei oska öelda.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Kuskilt lugesin et peaks olema etteandepumbas, aga ei ole kindel. Ei taha asjatult lammutada.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
11-07-2007, 06:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-07-2007, 06:29 PM ja muutjaks oli R129.)
No seal võib ka mingi klapp olla ja kuigipalju tagasi voolata. Kuid eeldades, et kõrgsurve pump on samal nivool mis küttepaak, siis ei saa sealt viiöelda torud tühjaks voolata. Küll aga alaneb surve magistraaltorudest. Ja sealt see kurjajuur mul kunagi pihta hakkaski. Pump töötas korralikult, aga seistes läks rõhk "nulli" ja siis oli käiates vaja seda rõhku uuesti üles pumpama hakata. Kui nüüd võtta, et pumpa tootlikkus ei ole just väga suur, siis võttiski selline rõhu pumpamine oma 10 s aega.
Mina kontrollisin, seda mingi väga "tigeda" rõhukellaga. Panin otsa ja vaatasin mis saama hakkab.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Peaks vist need 554 olema. Sellised koonuselised oli mul ka. Aga kontrolli enne rõhukellaga.
BMW-l sai mingeid seibe seal vahetada, et vedru pingsust muuta.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Täna kontrollisin etteandepumba järgi. Kõik toimis ja klapid ka peavad. Ei saa aru kus siis jama on. Mingi voolik oli küll logedalt aga eks näis kas pingutamisest kasu ka oli.
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
mul enda kutsikal oli sama jama
viga oli kyttefiltri tihendites
sealt imeb 6hku vahele ja kyte vajuba maha
ja kui etteande pumba tihendid on kulunud siis on tulemus sama