01-07-2007, 10:00 AM
plaanis soetada w210 300d või 300td.
siit küsimus: kumba eelistaksite ja miks?
siit küsimus: kumba eelistaksite ja miks?
w210
|
01-07-2007, 10:00 AM
plaanis soetada w210 300d või 300td.
siit küsimus: kumba eelistaksite ja miks?
01-07-2007, 11:51 AM
td, aga miks sa just diislit tahad, see põriseb nii hullusti tegelt
01-07-2007, 01:29 PM
Julgeks ka TD-d (kui sa mõtled td all turbodiislit mitte universaal kerega diislit)-on kuskilt kõrvu jäänud,et turboga liigub fingemalt.
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
01-07-2007, 06:00 PM
300 td - 130kW, 5k atm, 330Nm, 0-100 8,9 sek
300 d - 100kW, 4k atm, 210Nm, 0-100 12,9 sek Endalgi sama plaan soetada disla punn, aind et kaalukausid kõiguvad 2,9 ja 3,0 turbodiisliga
setud sõitsid seciga
02-07-2007, 06:51 PM
sten170 Kirjutas:td, aga miks sa just diislit tahad, see põriseb nii hullusti tegelt sest ökonoomsem! @Lõoke Turbo Diislit mõtlen jah. td vingem jah aga rahaliselt kumb sootsam pidada on, äkki teab keegi palju üks või teine laguneb. muidugi kõik kulub mis liigub. aga üldiselt? @ralak TD võtab vähem kütust ka kui tavaline, aga mootorid pidid küpsemad olema. 2.9td mis tema näitajad, erinevused on?
02-07-2007, 09:21 PM
E 290 turbodiisel - 95 kW, 5k atm, 300Nm, 0-100 11,5 sek
Kusjuures esialgu ei osanud seda mootorit hinnata, pidasin umbes sama mõttetuks lahenduseks kui näiteks 124 kerel osta 3,0 diisli asemel 2,5, kuigi küttekulus olulist erinevust pole, samas jõudluselt on R6 peajagu üle R5-st. E 290 (w210) on ka R5, kW isegi vähem kui R6 tavadislal (100kW), kuid asja paneb paika siiski turbo olemasolu. Samas on mootor lihtsama ehitusega, nimelt 2 klappi silindri kohta, mis ei kuulu nö "20/24-klapiliste" dislade gruppi, mis võivad varem kehvalt hooldatuna päris korralikult näkku panna. 2,9-ga on mul hea näide olemas, tuttav autoremondilukksepp ostis 4 aastat tagasi sellise, tegi profülaktilise ringi peale tehnikale - pihustid, hõõgküünlad, kett, plokikaanetihend, igast muid tihendeid, kõik vedelikud ning selle aja jooksul sõitnud regulaarselt, piirdudes roostetõrje ja esimeste stabikapukside vahetusega kord aastas. Küttekulu rahuliku sõidustiili juures keskmiselt 7,5-8, maanteel vapsee 5-6L. Kolmesed pidid aga linnaliikluses tsipa janused olema, nii räägivad mõningad taksojuhid. Aga see kiirendus, mida R6 130 kW pakub.... lööb pea sassi :bigsmile:
setud sõitsid seciga
03-07-2007, 07:56 AM
selge, paneb mõtlema...kuigi ega minagi heast kiirendusest ära ei tahaks öelda:cool_rsvd:
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
w210 97a. 3.0d rool kisub | v6ip | 4 | 230 |
01-03-2025, 08:31 AM Viimane postitus: v6sa |
|
W210 raadio juhtmete teadmatus | r2lfian | 0 | 232 |
24-09-2024, 12:30 AM Viimane postitus: r2lfian |
|
W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv | Uuki | 0 | 404 |
21-10-2022, 10:36 PM Viimane postitus: Uuki |
|
W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid | dinowalk | 2 | 896 |
01-05-2022, 05:52 PM Viimane postitus: dinowalk |
|
W210 Naviga Becker Comandi vastu | roodla | 0 | 575 |
13-03-2022, 11:59 PM Viimane postitus: roodla |
|
elektriga juhtus , w210 | veixmbs | 4 | 1,094 |
17-02-2022, 09:48 PM Viimane postitus: veixmbs |
|
W210 220d EPC vigane käivitus | valdis6 | 1 | 801 |
16-12-2021, 10:31 AM Viimane postitus: v6sa |
|
K: W210 kütuse pump + pilt | siimsl1 | 14 | 15,222 |
10-12-2021, 10:05 PM Viimane postitus: v6sa |
|
W210 320CDI TOSSAB | veixmbs | 7 | 1,283 |
19-11-2021, 09:58 PM Viimane postitus: veixmbs |
|
w210 2001 aasta kõlarid | Alan87 | 1 | 2,026 |
03-11-2021, 08:23 PM Viimane postitus: MAV |