Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w210 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w210 (/showthread.php?tid=5410)



w210 - acame - 01-07-2007

plaanis soetada w210 300d või 300td.
siit küsimus: kumba eelistaksite ja miks?


RE: w210 - sten170 - 01-07-2007

td, aga miks sa just diislit tahad, see põriseb nii hullusti tegelt


RE: w210 - Lõoke - 01-07-2007

Julgeks ka TD-d (kui sa mõtled td all turbodiislit mitte universaal kerega diislit)-on kuskilt kõrvu jäänud,et turboga liigub fingemalt.


RE: w210 - ralak - 01-07-2007

300 td - 130kW, 5k atm, 330Nm, 0-100 8,9 sek
300 d - 100kW, 4k atm, 210Nm, 0-100 12,9 sek

Endalgi sama plaan soetada disla punn, aind et kaalukausid kõiguvad 2,9 ja 3,0 turbodiisliga


RE: w210 - acame - 02-07-2007

sten170 Kirjutas:td, aga miks sa just diislit tahad, see põriseb nii hullusti tegelt

sest ökonoomsem!

@Lõoke Turbo Diislit mõtlen jah. td vingem jah aga rahaliselt kumb sootsam pidada on, äkki teab keegi palju üks või teine laguneb. muidugi kõik kulub mis liigub. aga üldiselt?

@ralak TD võtab vähem kütust ka kui tavaline, aga mootorid pidid küpsemad olema. 2.9td mis tema näitajad, erinevused on?


RE: w210 - ralak - 02-07-2007

E 290 turbodiisel - 95 kW, 5k atm, 300Nm, 0-100 11,5 sek

Kusjuures esialgu ei osanud seda mootorit hinnata, pidasin umbes sama mõttetuks lahenduseks kui näiteks 124 kerel osta 3,0 diisli asemel 2,5, kuigi küttekulus olulist erinevust pole, samas jõudluselt on R6 peajagu üle R5-st.

E 290 (w210) on ka R5, kW isegi vähem kui R6 tavadislal (100kW), kuid asja paneb paika siiski turbo olemasolu. Samas on mootor lihtsama ehitusega, nimelt 2 klappi silindri kohta, mis ei kuulu nö "20/24-klapiliste" dislade gruppi, mis võivad varem kehvalt hooldatuna päris korralikult näkku panna.
2,9-ga on mul hea näide olemas, tuttav autoremondilukksepp ostis 4 aastat tagasi sellise, tegi profülaktilise ringi peale tehnikale - pihustid, hõõgküünlad, kett, plokikaanetihend, igast muid tihendeid, kõik vedelikud ning selle aja jooksul sõitnud regulaarselt, piirdudes roostetõrje ja esimeste stabikapukside vahetusega kord aastas.
Küttekulu rahuliku sõidustiili juures keskmiselt 7,5-8, maanteel vapsee 5-6L.
Kolmesed pidid aga linnaliikluses tsipa janused olema, nii räägivad mõningad taksojuhid. Aga see kiirendus, mida R6 130 kW pakub.... lööb pea sassi :bigsmile:


RE: w210 - acame - 03-07-2007

selge, paneb mõtlema...kuigi ega minagi heast kiirendusest ära ei tahaks öelda:cool_rsvd: