Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ma olen üldse täheldanud seda, et Mercedes-Benz bensumootorid on samade liitrite kohta veidi janusemad kui teised samasuured mootorid. BMW`del kah kulu suurem, neil ka teadaolevalt jõude samasuurest pajast rohkem. Kõik käib millegi arvelt, ei ole mõtet võrrelda erinevaid autosid, igal autol on omad eripärad.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Eks põhjuseid tuleb otsida ka auto vanusest. 119 mootor (V8 500 ja 420) on ju iidamast aamdamast juba kasutusel. Uuendati ainult pritsesüsteemi. Teine komponent on auto kaal. W140 on wikipedia andmetel 1890-2250 kg tühikaalu. A8 on wikipedia andmetel (EI TEA KUI ÕIGED) 1170-1450 kg.
Edasi mõtle ise. Üks on tank teine lihtsalt audike
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 321
Teemad: 35
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
R129 Kirjutas:Eks põhjuseid tuleb otsida ka auto vanusest. 119 mootor (V8 500 ja 420) on ju iidamast aamdamast juba kasutusel. Uuendati ainult pritsesüsteemi. Teine komponent on auto kaal. W140 on wikipedia andmetel 1890-2250 kg tühikaalu. A8 on wikipedia andmetel (EI TEA KUI ÕIGED) 1170-1450 kg.
Edasi mõtle ise. Üks on tank teine lihtsalt audike
Selles suhtes sul õigus pole - kui Audi A8 kaaluks NII palju,siis oleks ta kergem paljudest W202 C-klassidest :lol:
Mercedes-Benz S-klass W140 tühimass on 1890 kg (S280) kuni 2200 kg (S600 L)
ning sama aja Audi A8 D2 tühimass on 1510 kg (2.8 esivedu) kuni 1980 kg (6.0 Quattro Langversion). Kindlasti peab märkima,et A8 kere on alumiiniumist,sellest ka nii suur kaaluvahe...
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ise oman ka 400 se 93 aasta aga ma ei saa aru kuda teil need suured masinad 8 ja alla selle sajale saavad võtta.ma kull pole seda nii täpselt rehkendand aga mina nagu alla kümne toobi sajale küll kuskilt välja pole pingutanud ja teiseks see nagu poleks ju ka reaalne ja kolmandaks sellist autot omades ei tohiks ju kütuse kulu küll enam probleem olla.meil siin küla vahel ka vist mingi 6 A8 sat juba (siin niinimetatud küprokimeeste auto) ja köik räägivad 6 ja 7,5 liitrit sajale 3,7 V8- sad ja 4,2 sed .Siis ongi see minu jaoks müstika miks siis seda v8 sat ainult luksus autodele pannakse võiks ju igal kärul peal olla kui kütuse kulu nii väike on. mina rehkendan ikka 15 toopi sajale ja siis saan rahulikult kulgeda.See ainult minu arvamus.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 16
Teemad: 1
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Loen ja imestan siin audi bensiini kulusi :tongue: . Omal oli Audi B4 2.6 V6- maanteel võttis 7-8 l/100km kui sõita 90-ga. Kui üle 100 siis ka kulud suuremad. Linnas sain vaikse sõiduga 12/100le ja vajutades jäi kuhugi alla 20l/100km.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
ise ka kuulnud e38 750 kohta, et võtab umbes 16 l sajale linnas, sõbra sõbral:p on üli heas korras bemar ja vanaema sõiduga linnas saab 20 l sajale kuid alla selle pole võimalik.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
mul A8 4,2 q, keskmine suvel 12,5, talvel liiter rohkem. maanteel saab alla kümne ka. linna eraldi pole viitsinud rehkendada, aga alla 15 kindlasti mitte... ja kui kõigi muruniidukitega pead just võidu sõitma, siis pole 20 ka mingi lagi.