21-06-2007, 03:09 PM
on kellelgi kogemusi Vito mootori maha võtmisega, millega peaks arvestama, kui palju esiosa lammutama või tuleb ta alla välja jms.
Tänud. Masin 98 aasta 110D
Tänud. Masin 98 aasta 110D
vito mootori mahavõtt
|
21-06-2007, 03:09 PM
on kellelgi kogemusi Vito mootori maha võtmisega, millega peaks arvestama, kui palju esiosa lammutama või tuleb ta alla välja jms.
Tänud. Masin 98 aasta 110D
21-06-2007, 04:32 PM
Minu arust lastakse mootor alla ja eest lammutada pole midagi vaja!
Kõik tuleb ühes tükis nii maha et ainult piduri supportid jäävad töllerdama!
22-06-2007, 12:11 AM
Nina tuleb lahti võtta,radikad,tuled jne eest ära.Poolteljed lahti ja siis koos käigukastiga maha(usu mind saad kõige kiiremini ja lihtsamalt).Miks vaja üldse maha võtta?
22-06-2007, 10:32 AM
siin paar teemat allpool kirjutasin, et mingi kolin mootoris, kuna oli ka üks pihusti nässus, tegin ta korda ja lappisin kokku tagasi, panin mootori käima ja sai naca töötada ja jooksiski kokku. Et nüüd siis vaja ta ikkagi lahti võtta ja see viga üles leida. Kuna aga juurdepääs mootorile on väga ebameeldiv, siis on ta ilmselt lihtsam maha võtta ja siis lammutama hakata, eriti kui vaja vaadata seda ketipoolset otsa.
22-06-2007, 06:01 PM
Käidud selline tee - kui pihusteid tehti ega ei seisnud õues - intecooleri toru lahti ? ? ?
Sattus olema nii - aja jooksul kogunes kondentsi kaudu päris palju vett sisse, mis peale asjade kokkumonteerimsit sattus mootorisse - ning oligi kolks kolks ning kaks kepsu kõverad ning mootor peaaegu koos - sai ka ilma mootorit maha võtmata töö tehtud - aega laäks aga asja sai - võid imrelt kadakast küsida kuidas (5024722) kuid tehtud sai. Mõistlikum vast oleks siiski mootor lahti maha võtta. . . |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|