Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E320
#21
renee Kirjutas:mul endal 320 cdi 150 kw ja see on bensukast igal juhul pea jagu üle nii minekus kui kütusekulu poolest...

ja kindlasti on ta veel bensukast üle hoolduse arvete poolest + remondikulude poolest. kui ikka neid pihusteid ja ja kõrgs. pumpi vahetada siis kindlasti ka remondi arvete poolest on peajagu üle...tekib küsimus, kumba eelistada, kas autot millega sõidad ja teed püsivalt natuke rohkem kulutusi(bensu peale, diisel odavam ja võtab vähem) või autot millega põristad mööda linna ringi, tahmalont järgi, käed haisevad kütte järele ja otsid kohti ja aegu kus ja millal saaks oma järjekordse vea kõrvaldada(närvid ja aeg maksavad palju). Mercedes-Benz on ikkagi härrade sõiduk. kokkuvõttes tuleb see bensu sissekallamine ikkagi odavam ning mis kõige tähtsam, auto sõidab.
Vasta
#22
Mina soovitan valida diisel mootoriga ja eriti veel 320CDI, enne kui omale sai auto ostetud katsetasin nii bensiini kui ka diisli motoga punnsilmasi ja peale sõbra CDI proovisõitu oli väga kerge otsustada, mis vibrasse puutub siis aastase kogemuse põhjal võin öelda et kui valad enne tankimist 300-500g. 2T õli paaki pole tühikäigul enam midagi tunda mootor töötab mahedalt, vaiksel ning ühtlaselt nagu bensiinikas ja samas on ka kogu kütuse liin ilusti määriud kaasa arvatud pump ja pihustid, ilma õlita on vibra olemas olenematta kust tanklast kütet osta. Musta lontti torust saab kah vältida regulaarse õhufiltri vahetusega (vähemalt iga õlivahetusega)
aga kõige lõpuks ikkagi 145kw+vääne+kütusekulu (maanteel 6,3L) veab suunurgad kõrvuni ja kõrvad kuklaniConfusedmile:Confusedmile:Confusedmile:
MobileSPA
autopesula
TEL: 5110767
Vasta
#23
ikkagi diesel parem ma olen siis nüütseks sõitnud ise 110000 km 320 cdi peale ja remondi peale on läinud
1 õõts 1800 kr
1 pihusti 6000 kr
1 rooli ots 800 kr
2 pirni 2800 kr
aga kütte poolest olen hoidnud kokku juba teise sama väärse auto praktiliselt ja minek on kah parem 400 meetrit läbin 14.6 see on ju enam vähem juba...
maantel võtab kütust 100 km tunnis sõites 5,2
linnas rahulikult 8,2
linnas minna andes 10 l sajale
NB; MIS SUITSUST MEE RÄÄGIME MUL EI TULNUD ENNA GRAMMIGI SUITSU AGA PEALE SEDA KUI ES TUUNING PAIGALDAS UUE SOFTI SIIS NÜÜD 12O KM TUNNIS IKKA NATSA SUITSEB KUNA KÜTET TULEB PALJU PEALE AGA SELLE EEST LÄHEB MÕNUGA.....
Vasta
#24
kes annab 2000a e320 diisli kommentaarid kiirelt, mida kontrollida ja mida mitte jne? On vaja osta üks, päevas läbida ikka ca 300km. Masin ise korralik, nahksisu, xenon jne. 215tuh km
või üldse hoida eemale?
esmajoones peale ostu vist kastiõli vahetus? +muiduigi mootori õli ja filtrid
Vasta
#25
Kui elad linnas siis bensukas kui maal siis diisel..
Ise hääletan ka bensuka poolt.
Vasta
#26
Ah, mida kuradit te jahute siin, parim lahendus on bensiin + ülelaadimine ning ma tahaks näha diiselmootiriga konkurenti Smile
Vasta
#27
rauntz Kirjutas:Ah, mida kuradit te jahute siin, parim lahendus on bensiin + ülelaadimine ning ma tahaks näha diiselmootiriga konkurenti Smile

Võtsin silberauto.ee lahti ja kuna seal ei olnud 320 bensi siis võrdlesin 280 diisel vs. 280 bens. Diisel on aegasem(pealegi diisel veel varastab kuna omab turbot, ja kes arvab et turbo on tühiasi siis võtku see maha ja vaadakui milliseks muulaks tema eesel muutub!!!!!!). Milleks siin mõla ajada kui andmed avalikult kättesaadavad? Ja niipallu kui ma SR-idel näinud/käinud/osalenud olen kiirustel mis lähevad kuni 250 välja siis diisel kütus lihtsalt ei plahvata nii kiirelt ja seega peale 100-km/h saab ta veel haledamalt bensukalt ära. Nüüd siis muidugi diislitel suured ja võimsad turbod peal et need erksamaks muuta aga pange siis bensukatele ka suured ja võimsad turbod peale ja räägime siis edasi.. tõsielt mõttetu teema.


Kokkuvõtes võiks ikka õelda kui sa sõidas pallju trassi ning su igaaastane läbisõit on tõesti suur ja sul pole midagi diisliga mäkerdamise vastu siis vali diisel. Kui aga igapäevasõiduks millest enamus linnas siis vali Bens. Nii lihtne ongi. Tra mul on RS-idel mega kopp ees kus mingid diisli teemast. Pane 320 bensukale ka võimas turbo ja võrdle neid kahte siis...krt ma ei või ....

Aa jah see BMW 740 bens ja 530 diisli võrdlus on ka MÕTTETU. ise lüpsin 0-100 km oma 328 cupeega mõlemad ära aga peale 140km/h lendas 740 mõõda aga 530 jäi kuskile tahamaale! Kaal loeb 0-100 meeletult. Tehke siis juba 100-200 kiirendus.. vabandust pika jura kirjutamise pärast aga selline kemplemine kus iga ajsamees kiidab oma patsaani ja kaotab reaalsuse taju ajab ikka vihale küll. Võtle SR-i edetabelid lahti mitte üks diisel pole seal 402m läbimisel tuhkagi teinud... tõsiselt asjakohatut kisa on terve kuradi teema täis. Ise aastaid kiirendamas käinud ja elanud seda feelingu elu nii kaua kuni mäletan ja selline ajuvaba jutt viskab kopsu üle maksa.
Vasta
#28
OT OT:
Milleks rääkida sellisest mõtetust asjast nagu kubatuur. Parem rääkige sellest milline mootor on EFEKTIIVSEM.
Jah 3000 cm bensiinimootor teeb kiirenduses 3000 cm turbodiislile ära. Aga oh häda - bensiinimootor õgib selle tõmbe tegemiseks rohkem kütust kui diisel. Kuna diiselmootoris on kõrgem surveaste ja effektiivsem põlemisprotsess, siis on ta ka suurema KASUTEGURIGA. Probleem on lihtsalt selles, et sama põlemiskambri jaoks vajab diisel hoopis suuremat kolvikäiku ja sellest see kuramuse kubatuur tuleb. Täiesti mõtetu asi - näitab praktiliselt kolvi "tühja" liikumist. Ja mida see annab - oo mul liigub 6 kolvi 3 liitri jagu, aga mul vot 3,5 liitri jagu.

Et mõtetud vaidlused jätta võrrelge diislit ja bensu mis näiteks mõlemad maanteel 8 liitirt sajale võtavad. See tähendab kulutavad sama energiahulga - siis hakake tõmbest rääkima ja kahjuks vajub bensiinimootor siis ikka ära. Ei aita ka laaduri lisamine bensukale - ikka on ta ebaefektiivsem.
Ehk siis puust ja punaseks 3,2 T+diislit võrdle näiteks 2 liitrise bensukaga.
Või 5 liitrist bensukat võrdle 8 liitrise turbodiisliga.
Unustage see kubatuuri võrdsustamine - võrdsustage küttehulka.
Kurb vaadata kui silmring nõnna kitsas on mehed.

Ja kes on korraliku diisliga sõitnud, teab et sellega on linnas tõesti väga mugav. Tõsi veel mugavam on kompressoriga bensiinikad - aga küttekulu Nod
Vasta
#29
Ardo Kirjutas:Võtsin silberauto.ee lahti ja kuna seal ei olnud 320 bensi siis võrdlesin 280 diisel vs. 280 bens. Diisel on aegasem(pealegi diisel veel varastab kuna omab turbot, ja kes arvab et turbo on tühiasi siis võtku see maha ja vaadakui milliseks muulaks tema eesel muutub!!!!!!). Milleks siin mõla ajada kui andmed avalikult kättesaadavad? Ja niipallu kui ma SR-idel näinud/käinud/osalenud olen kiirustel mis lähevad kuni 250 välja siis diisel kütus lihtsalt ei plahvata nii kiirelt ja seega peale 100-km/h saab ta veel haledamalt bensukalt ära. Nüüd siis muidugi diislitel suured ja võimsad turbod peal et need erksamaks muuta aga pange siis bensukatele ka suured ja võimsad turbod peale ja räägime siis edasi.. tõsielt mõttetu teema.

Sry aga ma ei suutnud kohe küsimata jätta...Kas sa mootorite teooriat lugenud oled? Kust kohast selline väide, et mida kiiremini sõidad seda aeglasemini plahvatab diisel kütusBig Grin? (tegin selle koha sinu lauses tumedamaks) Sinu juttu järgides võiks sama tobedalt väita, et bensukal suur ja võimsa turboga tekib oht, et puhub süüteküünlalt sädeme äraRolleyesIcon_lol Pigem mängib siin erinevad faktorid, nt. ülekanded, turbol nö. "töö piirkond" jne. Näiteks Audi tegi oma kuulsa ringraja masina diiselmootoriga, siis miks tal diisel kütus aeglasemalt plahvatama ei hakanudBig Grin? Ja ta lüpsis ka bensukaid nii et vähe ei olnud ja kiirused on rindrajal suuremad kui 100km/h. Suht mõtetu vaidlus ju ja ka mis vahet sel on kui paar sekundit võidad kedagi foori taga? PeaceThumbsup!
Vasta
#30
Ma kas sõnastasin valesti või said sa valesti aru. mida ma õelda tahtsin on see, et diisel küte ei plahvata nii efektiivselt kui Bensiin! Jah uued diislid liiguvad hästi küll aga see kõik ainult tänu turbodele.
Ise olen ka diislit omanud ja E300 liikus mul linnas 10-12 sajale. Ja oli uimane kui siga! mitte et ma seda siis arvasin aga kui oled omanud suuremat bensukat siis saad kohe aru.
Audi teemaga olen väga tuttav ja muude sarnaste 24h ja pikemate sõitudega. Rallitakse ajalistes sõitudes hoides nii kokku kütet millega omakorda jäevad poksipeatused/tankimised vähemaks ja siit saab jälle pikalt aega kokku hoida. Fooritagune jutt jäegu fooripoiste lõbuks kellele pole veel mehe mõistus koju jõudnud. Pealegi nende ralli masinate "diisel" ei ole kaugeltki sama solk mida sa ise omale eestis paaki kallad. Nende diisel on tehtud vedeleamaks ja töödeldud 1001 moodi veel mis teeb selle 1001 korda kallimaks ja mida sina nigunii oma masina paaki kallata ei saaks.
MB kohapealt ei ole neil kahjuks VANOS süsteemi milleba mu 2.8L (Vanos)buumer liikus maantel ca 5-6 Lsajale ja linnas 8-10 samas võrdluseks mingi väike A4 1.9 TDI võttis maanteel ka mingi 6 L aga linnas alla 10 L ei mänginud vällja ja minek oli 5 korda kehvem.

Anyway point on selles et ei ole mõttet ajada siin juttutkas diisel ruulib või siis bens, kes tahab kakkelda tehku eraldi teema ja vaidleme seal edasi. Loeb ainult see mis sellele mehele endale meeldib, autot ei saa osta selle järgi mis kellegi teise arust parem on. Mees kes võtab teise maitse järgi on otsustamis võimetu!
Vasta
#31
VANOS on BMW firmamärk, nagu X-drive või Volksul syncro.

Muutuv klapiajastus oli juba MB 119 mootoril peal - loe aasta 1989 - VANOS tuli 1992. Tõsi alguses oli küll ainult ON ja OFF. Tänapäevastel MB evivab paremat süsteemi loomulikult - aga muutuv klapiajastus ON ka MBl olemas Nod
See et tänapäeval Toyota VVTi või ma ei tea millest räägib on MB-l juba vaata et aatakümneid - ka arvatud "VANOS". Või vaadake näiteks VOLVO super SAFETY süsteemi mis ise pidurdab - krt 220 mudelil oli see juba peal. Volol on isegi combi kujundus 95 % sama.

Ja ärme aja asja keerulisemaks - tänapäeva diisel mootorid on selles suhtes arenenumad kui bensiinikad. Kütusekulu juures efektiivsemad (loe rohkem powerit) - see on fakt. Praegu hakkab samasugune arendustöö bensiinikatega peale, sest diislitel on piir peaaegu käes. Vaadake uued bensukad - väiksemad mootorid/turbod, otsesissepritse, muutuva kujuga sisselaskekanal (loe madalalt rohkem momenti rõhulainete peegelduse tõttu sisselasketraktis)
Kubatuur unustage ära, see näitab kolvi liikumist, mitte midagi muud. Tähtis on põlemiskamber ja sinna pihustatav kütte kogus - sealt algab minu jaoks mootori parameetrite kirjeldus.
Võrrelda diiselmootori ja bensiinimootori kubatuuri on 9 klassi tase need kes ei saa veel erinevatest põlemisprotsessidest aru.
Vasta
#32
Eks iga lits kiidab ikka oma persetIcon_smile Ning on inimesi,kes juhinduvad ka põhimõtetest mõnes eluvaldkonnas.Ise eelistan alati bensukat.Seda nii remondi-kui ka hoolduskulude osas.Auto läbisõit on 345 kopikatega ning mootoriosas pole siiani remonti teinud...va.õlivahetus,filtrid,jagaja kaan ning jagaja rootor koos küünalde ja küünlajuhtmetega.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Vasta
#33
Seda küll, ma ise fännan ka bensukat rohkem, kuigi igapäevasõiduks võiks olla mõni 3/4-liitrine turbodiisel.

Aga fakt on see, et diiselmootor on efektiivsem nagu R129 mainis.
Suurem surveaste, suurem kütteväärtus, õhku surutakse rohkem silindrisse kui bensuka puhul.
Vasta
#34
viinakaru Kirjutas:kes annab 2000a e320 diisli kommentaarid kiirelt, mida kontrollida ja mida mitte jne? On vaja osta üks, päevas läbida ikka ca 300km. Masin ise korralik, nahksisu, xenon jne. 215tuh km
või üldse hoida eemale?
esmajoones peale ostu vist kastiõli vahetus? +muiduigi mootori õli ja filtrid

Ajate inimese küsimuse liiga keeruliseks!
Vasta
#35
tahaks tõesti küsimusele vastust saada Crybaby
Vasta
#36
väikemees Kirjutas:
viinakaru Kirjutas:kes annab 2000a e320 diisli kommentaarid kiirelt, mida kontrollida ja mida mitte jne? On vaja osta üks, päevas läbida ikka ca 300km. Masin ise korralik, nahksisu, xenon jne. 215tuh km
või üldse hoida eemale?
esmajoones peale ostu vist kastiõli vahetus? +muiduigi mootori õli ja filtrid

Ajate inimese küsimuse liiga keeruliseks!

Mis ma oskan öelda - kui ise samasuguses olukorras oleksin, siis käiksin silberit läbi ja laseksin pihusti korrektsioonid ära mõõta. Ma ei tea mis see maksab, aga tunnike läheb vist aega.

Siis laseksin ka kasti testi teha - nii rasedustesti kui ka korrektsiooniväärtused.

Lühitest - vead välja ja vestleksin diagnostikuga mis ta arvab sellest autost.

Need sillad, puksid jne - vahet pole naguinii hakkad juppe uuendama.

Sõbral on 270 - vahetas mingi aeg kõik 5 pihustit välja - 40 kilo kuskil vist. Aga selle autoga olid ka endised küttemehed (loe pesijad) sõitnud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  e320 3.2 v6 w211 2002 tagaluugi lukk Merkeles 2 455 09-04-2023, 12:02 PM
Viimane postitus: wolwer
  W211 E320 kütusepaagi leke/uue sobivus Pahh 1 670 18-08-2022, 09:34 AM
Viimane postitus: v6sa
  W211 E320 150kw konditsioneeri/kliima mure difred 8 1,543 24-05-2022, 07:28 PM
Viimane postitus: difred
  W211 E320 2007 ei käivitu muda 10 2,371 27-03-2021, 11:42 AM
Viimane postitus: muda
  w211 e320 2005 käivitus probleem qwerty1579 8 5,297 18-02-2021, 09:26 PM
Viimane postitus: v6sa
  W211 E320 CDI 2003 150kw Shottyhoster 15 4,870 19-01-2021, 01:27 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 e320 veakood. --Arx-- 3 2,605 19-05-2020, 08:51 AM
Viimane postitus: v6sa
  mure w124 e320-ga --Arx-- 3 2,848 31-03-2020, 11:22 PM
Viimane postitus: v6sa
Thumbs Up W210 E320 salongi soendus Rait 11 6,777 25-10-2019, 10:51 AM
Viimane postitus: Tauno320cdi
  E320 CDI ei käivitu 4-Matic 5 4,549 01-02-2019, 10:32 AM
Viimane postitus: mikkhh



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne