04-06-2007, 10:12 PM
Selline mure, et kui mootor soe siis hakkab puterdama. Tühikäik on kadunud ja kiirendades nn "hakib". Külmana on kõik OK.
Turbo
Mootor puterdab... M103 3.0
|
04-06-2007, 10:12 PM
Selline mure, et kui mootor soe siis hakkab puterdama. Tühikäik on kadunud ja kiirendades nn "hakib". Külmana on kõik OK.
Turbo
14-06-2007, 08:58 PM
Nonii... enam ei taha ültse soojast peast töödata. Peale ca 10-20min seismist ei läinud käima enam, isegi ei lubanud. Kui temp oli lõpuks langenud teise kriipsu peale siis läks käima aga suri kohe välja, gaasi lisades korra tõstis pöördeid ja suri kohe välja, ootasin siis veel natuke ja kui temp oli alla teist kriipsu siis läks ilusti käima. Aga jama ei lõppenud... kui pöörded langesid tühikäigu pööreteni siis suri kohe välja, õnneks läks uuesti käima.
Muidugi kiirendades ikka jõnksutas. Külmast peast oli kõik ok, käima läks poolest pöördest ja minekul kah ei tundunud probleeme(kuigi külmana ei vajuta kah eriti). Kui mootor läks soojaks siis tekkis see jõnksutamine (kuigi oli tunduvalt vaiksem kui peale väikest seismist).
Turbo
14-06-2007, 09:59 PM
benapump? või mingi elektrika kala...:/
17-06-2007, 01:20 AM
HotPapa Kirjutas:benapump? või mingi elektrika kala...:/ Benapumpa ei usu... siis ta peaks ju koguaeg jamama. Täna siis pidin ühe sõidu tegema, naljakas on see, et jahedas (praegu 1:00 ajal siis) oli asi tunduvalt parem. Mootor töösoojana läks ilusti käima, kiirendas kah ilusti. 1 korra 3'nda käiguga korra nagu jättis vahele, ülejäänud korrad kui proovisin oli kõik OK. Ah esmap üritab truumujuurde aja saada, ehk saab siis vähe targemaks.
Turbo
17-06-2007, 02:30 PM
Sellised oired 103 K-E Jetroniku puhul viitavad sellele, et
õhukulumõõtja paneb näkku. Õhkõrn kahtlus võib-olla ka lamda, aga mina jään oma arvamusega pigem õhukulumõõtja juurde.
17-06-2007, 05:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2007, 07:32 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Gre Kirjutas:Sellised oired 103 K-E Jetroniku puhul viitavad sellele, et On see õhukulumõõtja remonditav kah või mitte? Kui osta siis kas ültse tasub mõelda kasutatu peale? Kui ma nüüd ei eksi siis imre juures öeldi, et sellel on $$$$$$ hinne. Edit(järgmisele postile): See oli rohkem huvipärast küsimus. Diagnosti läheb ikka.
Turbo
17-06-2007, 06:53 PM
sm. pelle Kirjutas:http://oem.thepartsbin.com/parts/thepart...r&dp=falseGre Kirjutas:Sellised oired 103 K-E Jetroniku puhul viitavad sellele, et siin on sellise hinnaga pakkuda.....tee enne ikka diagnostis selgeks, milles viga...
21-06-2007, 11:50 AM
Ja kokkuvõttes võib öelda, et ikkagi kõiges on süüdi jagaja :biggrin:
St niiskus oli sisse pugenud. Selleks korraks siis asi OK aga tänud kaasamõtlejatele. Pelle
Turbo
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|