13-04-2007, 09:49 AM
Tere,
ostsin masina, millel esisild on paugust viltu ja parempoolne esiratas käib koopasse kui vasakule välja keeran. Ratas on samas tunduvalt tagapool vasakust.
Käisin venitajate juures ja need arvasid, et äkki pole venitada vaja, ja et stendiga peaks paika saama. Käisin stendis. Rattad on nüüd küljepealt vaadatates koopa keskel aga nüüd käib ka vasakpoolne ratas paremale keerates , mitte küül koopasse aga tiiva serva, niiet sealt ka tüki värvi minema lennutas.
Autol on all 17/225/45 rehvid. Kas võib olla, et need üldse ei mahugi normaalselt sinna käima?
Ja kuidas 124 mersul üldse rattaid regullida saab? Venitaja ütlesid, et parem ratas on rohkem koopas sees (mootorile lähemal) kui vasak. Nad ütlesid ka, et reguleerimispoltide järge tundub, et neid saab ka sisse/välja nihutada.
Sillastendi mees aga ütles, et ei saa nii ja pakkusm et liiga lai kumm on all. Kummal õigus on?
ostsin masina, millel esisild on paugust viltu ja parempoolne esiratas käib koopasse kui vasakule välja keeran. Ratas on samas tunduvalt tagapool vasakust.
Käisin venitajate juures ja need arvasid, et äkki pole venitada vaja, ja et stendiga peaks paika saama. Käisin stendis. Rattad on nüüd küljepealt vaadatates koopa keskel aga nüüd käib ka vasakpoolne ratas paremale keerates , mitte küül koopasse aga tiiva serva, niiet sealt ka tüki värvi minema lennutas.
Autol on all 17/225/45 rehvid. Kas võib olla, et need üldse ei mahugi normaalselt sinna käima?
Ja kuidas 124 mersul üldse rattaid regullida saab? Venitaja ütlesid, et parem ratas on rohkem koopas sees (mootorile lähemal) kui vasak. Nad ütlesid ka, et reguleerimispoltide järge tundub, et neid saab ka sisse/välja nihutada.
Sillastendi mees aga ütles, et ei saa nii ja pakkusm et liiga lai kumm on all. Kummal õigus on?