Postitused: 22
Teemad: 6
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
30-04-2007, 06:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2007, 06:28 PM ja muutjaks oli fmartinp.)
Tere.
Mure järgmine: autoks 124/300d/85
Enne tööle jõudmist u. 300m. hakkas geneka rihm vilistama. õhtal, enne minekut viskasin pilgu igaks juhuks peale.Kapotialune õli täis ja rihm ringi ei käi.
Amort ja vedru koos rullikuga oli kaane küljest ära murdunud.Ei tea kuidas aga äkki keegi teab kus remontida või mingisugust nõu-infot selle kohta anda
T:Martin
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Olen sama asja läbi elanud. Et see lahti murdus, on amordi süü st. amort on õhtal. Tänu sellele tekib rihmas jube vibra ja järgi annavad kas pinguti kinnitus või roolivõimu pumba jalad. Tuleb esikaan küljest ära võtta ja võimalusel lahtimurdunud tükk tagasi keevitada või siis uus kaan või äkki leiab kuskilt kasutatud kaane.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Pead maha ei võtnud. Sellega kaasneb oht, et hakkab õli läbi ajama kaane ja karteri põhja vahelt. Panin tagasi vana kaane peale keevitamist. Tegemist ikka oli, neid polte seal üksjagu.
Postitused: 22
Teemad: 6
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Teema lukku.Mootor korras.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Kas rihma vilistamine võib olla seega põhjustatud sellest amordist? Millised veel on võimalused.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Rihm vilistab kui on valesti paigaldatud, pingutusrulli liigend kulunud ja rihm jookseb viltu peal või on lihtsalt rihm kulunud.
Amordi pärast vilistama ei hakka.
Kui amort läbi, lendab varem või hiljem tükkideks midagi!!!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 36
Teemad: 1
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Minu masinal vilistab kui rihma sooned on sodi täis läinud. Põhjakatte puudumise probleem.
Postitused: 33
Teemad: 4
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Tere.Kõigepealt väsib ära amortt,siis tugilaager-pukks,kui see kinni kiilub siis tõmmbab puruks.soovitan soojalt vanematte mbde meestel amordid üle konttrollida.Tavaliselt väsivad ära puksid.
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Kuidas seda amorti siis tegelikult kontrollida.Kas visuaalselt,või midagi tuleb lahti ka kakkuda.Millised on praktilised tähelepanekud.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kui amordi alumine ots silmnähtavalt väriseb, siis on aeg vahetuseks küps.
Postitused: 33
Teemad: 4
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Jutt õiige,tavaliselt väsib ää alumine amordi pukks.
Postitused: 22
Teemad: 6
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Nojah,teema läheb ikka edasi.Kõigepealt vahetasin otsakaane+amort+kiigelaager+kett+rihm+blokikambrikaane tihend+klapikambrikaane+sisse-väljalaske kollektori tihendid+pihusti tihendid+hüdrotõukurid+ketileevendi pikk tihvt+nuka hammasratas.
Võibolla tekib küsimus miks nii palju asju kui ainult otaskaas katki oli.Põhjus järgmine: plokk maas siis kett juba mõtekas vahetada kuna masin tuli saksast kaks sügist tagasi ja pole kindel mis on vahetatud. Tõukuril oli selline `tiksumine` aeg-ajalt sees siis vahetasin kogu täiega välja sest seda ühte tiksujat päris raske leida. Muidugi pole põhjust neid vahetada aga mu kõrv ei talu seda.Pihusti tihendid lasin sellepärast vahetada kuna kontrollisin pihusteid ja siis uued asemele.Keti leevendi tihvt oli mingil põhjusel praoga ja see sai romulast vaadatud teine.Nuka hammakas oli `peaaegu` pooleks st. kolm kodarat oli katki. Kui remondimees hammaka maha võttis siis see läks jube kergelt pooleks. Murtud kohtades oli näha, et osa kodaraid oli juba ammu pooleks olnud ja üks kodar hoidis ainult kinni. Kaks kodarat olid murdumis kohalt must värvi ja üks hele hall ja äärtest must ehk murdus maha võtmisel. Eeldan , et mul vedas sest see oleks palju pahandust teinud kui oleks katki läind. Selline lugu siis.