Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
300d mootori geneka rihma pingutus rull murdus - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: 300d mootori geneka rihma pingutus rull murdus (/showthread.php?tid=4853)



300d mootori geneka rihma pingutus rull murdus - fmartinp - 30-04-2007

Tere.
Mure järgmine: autoks 124/300d/85
Enne tööle jõudmist u. 300m. hakkas geneka rihm vilistama. õhtal, enne minekut viskasin pilgu igaks juhuks peale.Kapotialune õli täis ja rihm ringi ei käi.
  Amort ja vedru koos rullikuga oli kaane küljest ära murdunud.Ei tea kuidas aga äkki keegi teab kus remontida või mingisugust nõu-infot selle kohta anda
T:Martin


RE: 300d mootori geneka rihma pingutus rull murdus - hellrix - 01-05-2007

Olen sama asja läbi elanud. Et see lahti murdus, on amordi süü st. amort on õhtal. Tänu sellele tekib rihmas jube vibra ja järgi annavad kas pinguti kinnitus või roolivõimu pumba jalad. Tuleb esikaan küljest ära võtta ja võimalusel lahtimurdunud tükk tagasi keevitada või siis uus kaan või äkki leiab kuskilt kasutatud kaane.


RE: 300d mootori geneka rihma pingutus rull murdus - fmartinp - 01-05-2007

TNX.
Aga kui mahukas see töö on? Kas pea tuleb ka maha, kui jah siis oleks mõtekas kett ka vahetatad.Kuidas ise, kas keevitasid või vahetasid kaane? Kas selline koht(www.testrem.ee)on tuttav kellegile v. omab kogemusi. Või hoopis mõni muu soovituslik koht.
T:Martin


RE: 300d mootori geneka rihma pingutus rull murdus - hellrix - 02-05-2007

Pead maha ei võtnud. Sellega kaasneb oht, et hakkab õli läbi ajama kaane ja karteri põhja vahelt. Panin tagasi vana kaane peale keevitamist. Tegemist ikka oli, neid polte seal üksjagu.


RE: 300d mootori geneka rihma pingutus rull murdus - fmartinp - 24-05-2007

Teema lukku.Mootor korras.


RE: 300d mootori geneka rihma pingutus rull murdus - Ott - 06-06-2007

Kas rihma vilistamine võib olla seega põhjustatud sellest amordist? Millised veel on võimalused.


RE: 300d mootori geneka rihma pingutus rull murdus - Laur - 06-06-2007

Rihm vilistab kui on valesti paigaldatud, pingutusrulli liigend kulunud ja rihm jookseb viltu peal või on lihtsalt rihm kulunud.
Amordi pärast vilistama ei hakka.
Kui amort läbi, lendab varem või hiljem tükkideks midagi!!!


RE: 300d mootori geneka rihma pingutus rull murdus - rob12 - 06-06-2007

Minu masinal vilistab kui rihma sooned on sodi täis läinud. Põhjakatte puudumise probleem.


RE: 300d mootori geneka rihma pingutus rull murdus - andoh - 06-06-2007

Tere.Kõigepealt väsib ära amortt,siis tugilaager-pukks,kui see kinni kiilub siis tõmmbab puruks.soovitan soojalt vanematte mbde meestel amordid üle konttrollida.Tavaliselt väsivad ära puksid.


RE: 300d mootori geneka rihma pingutus rull murdus - nordrainbow - 07-06-2007

Kuidas seda amorti siis tegelikult kontrollida.Kas visuaalselt,või midagi tuleb lahti ka kakkuda.Millised on praktilised tähelepanekud.


RE: 300d mootori geneka rihma pingutus rull murdus - v6sa - 07-06-2007

Kui amordi alumine ots silmnähtavalt väriseb, siis on aeg vahetuseks küps.


RE: 300d mootori geneka rihma pingutus rull murdus - andoh - 07-06-2007

Jutt õiige,tavaliselt väsib ää alumine amordi pukks.


RE: 300d mootori geneka rihma pingutus rull murdus - fmartinp - 13-06-2007

Nojah,teema läheb ikka edasi.Kõigepealt vahetasin otsakaane+amort+kiigelaager+kett+rihm+blokikambrikaane tihend+klapikambrikaane+sisse-väljalaske kollektori tihendid+pihusti tihendid+hüdrotõukurid+ketileevendi pikk tihvt+nuka hammasratas.
Võibolla tekib küsimus miks nii palju asju kui ainult otaskaas katki oli.Põhjus järgmine: plokk maas siis kett juba mõtekas vahetada kuna masin tuli saksast kaks sügist tagasi ja pole kindel mis on vahetatud. Tõukuril oli selline `tiksumine` aeg-ajalt sees siis vahetasin kogu täiega välja sest seda ühte tiksujat päris raske leida. Muidugi pole põhjust neid vahetada aga mu kõrv ei talu seda.Pihusti tihendid lasin sellepärast vahetada kuna kontrollisin pihusteid ja siis uued asemele.Keti leevendi tihvt oli mingil põhjusel praoga ja see sai romulast vaadatud teine.Nuka hammakas oli `peaaegu` pooleks st. kolm kodarat oli katki. Kui remondimees hammaka maha võttis siis see läks jube kergelt pooleks. Murtud kohtades oli näha, et osa kodaraid oli juba ammu pooleks olnud ja üks kodar hoidis ainult kinni. Kaks kodarat olid murdumis kohalt must värvi ja üks hele hall  ja äärtest must ehk murdus maha võtmisel. Eeldan , et mul vedas sest see oleks palju pahandust teinud kui oleks katki läind. Selline lugu siis.