22-05-2007, 11:28 PM
Võimalik... kuid mul oli oluline, et ta uus mudel oleks ja sildi võin ka cl´i panna.Välimus on ja lisana on kah kirjas :evil:
MB CL600, 1995, W140
|
22-05-2007, 11:28 PM
Võimalik... kuid mul oli oluline, et ta uus mudel oleks ja sildi võin ka cl´i panna.Välimus on ja lisana on kah kirjas :evil:
22-05-2007, 11:37 PM
huvitav,et sinu autol on kood 806
303 ARMREST,FOLDING FRONT WITH COMPARTMENT 414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION 511 RADIO MB EXQUISIT WITH VK,RDS (PANASONIC) 540 ELECTRIC BLIND FOR REAR WINDOW 682 FIRE EXTINGUISHER 806 YEAR OF MODIFICATION 819 CD CHANGER
22-05-2007, 11:50 PM
Pets77 Kirjutas:Mul on teh.passis s500 coupe ,aga auto on 07.1996 ja kood 807*se näitab uut versiooni.oikrt, tunnen kaasa kui jebima hakkab...
22-05-2007, 11:54 PM
taga amortide peal ilutseb kiri AMG. Raske juhus ,mis teha aga silberis esimesed lett 2400tk!Tundub suht "soodne",sest tavalised maksavad sama palju.
23-05-2007, 12:02 AM
Pets77 Kirjutas:taga amortide peal ilutseb kiri AMG. Raske juhus ,mis teha aga silberis esimesed lett 2400tk!Tundub suht "soodne",sest tavalised maksavad sama palju. Oot-oot, siin mingi jama...........see peaks ju nivooamort olema ja sellise hinnaga..... W126 esimene nivooamort maksis ca 13 kilo ja tagumine ca 11 kilo.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
23-05-2007, 12:06 AM
olen vähemalt viis korda küsinud silb. ja mb kadakast ja vin järgi on hinnad mõlemas kohas samad.
23-05-2007, 12:12 AM
meibi ees ongi tavalised, aint taga nivoo... kuigi see see lisa vihjab täisnivoole ju.
23-05-2007, 10:23 AM
Pets77 Kirjutas:taga amortide peal ilutseb kiri AMG. Raske juhus ,mis teha aga silberis esimesed lett 2400tk!Tundub suht "soodne",sest tavalised maksavad sama palju. Ise tahtsin SL-ile AMG vedrusid tellida. Silberis kosteti sellepeale, et eraldi amorti ei saagi vaid peab kogu vedru-amordi ringi võtma. Kui sul tõesti pakuti AMG amorti nii odavalt siis on hea küll. Üldiselt on elu näidanud, et eriti 600 pillide omanikel tasub endale kuskilt doonor muretseda. Mootori juhtmestik ütleb mingi aeg naguinii ülesse. Lihtsalt praguneb ära, kuna MB on ta nii krdi keskkonnasõbraliku teinud. Oi seda jebimist sellega kui niiske ilmaga "massid" "plussid" liituma hakkavad. Teiseks on drosseklapid - ka nemad lõpetavad lepingu mingi aeg üles. Hind oli ka väga soolane. Ja no nivoo amordid :hump: ei ole mina romulaid näinud kus neid veel oleks. Suht defka kaup. Ahjaa süütepoolid 600 (6 tk ühes pundis), need läksid ka varem kui soojad saiad, aga nüüd vist langetati neil hinda. Nii, et kui keegi saab endale ülepäi käinud 600 lkuskilt osta, siis soovitan ära võtta.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu 5227858
23-05-2007, 10:37 AM
Ei ei tagumise peal amg kiri ,esimestel pole kirja ja esimesed maksavad 2400tk(nivoo kui ka tavaline).Ja esimestel pole ka nivood ega midagi küljes ad: kardan ,et seal on juba ratsitud.Aga arvamusi on momendil nii palju ,sest osad ütlevad et ei peagi olema(nivood) ja teised jälle väidavad ,et antud isendil on see peal!?Aga ennem ei soeta kui saan täitselgust asjadest.Tagumised on kindlalt nivood.
23-05-2007, 10:44 AM
Pets77 Kirjutas:Ei ei tagumise peal amg kiri ,esimestel pole kirja ja esimesed maksavad 2400tk(nivoo kui ka tavaline).Ja esimestel pole ka nivood ega midagi küljes ad: kardan ,et seal on juba ratsitud.Aga arvamusi on momendil nii palju ,sest osad ütlevad et ei peagi olema(nivood) ja teised jälle väidavad ,et antud isendil on see peal!?Aga ennem ei soeta kui saan täitselgust asjadest.Tagumised on kindlalt nivood. Teoreetiliselt peaks 4x nivooamordi olemasolul olema ka salongis nupp millega saab auto kõrgus muuta nagu prantslaste sidrunil. Vähemalt mul ühel 420 SEL-il oli nii. Miks ma arvan, et su autol seda nuppu pole ja 2x nivoo autol. Nivooamort ei saa nii odav olla...........
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
23-05-2007, 10:45 AM
Nüüd hirmutasid küll ära. Mis kilometraazi pealt need suuremad hädad kallale hakkavad tulema ?
välismaa foorumites on ka soovitatud neid nivoo amortidega masinaid vältida, kui just rahamees ei ole.
23-05-2007, 06:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2007, 06:24 PM ja muutjaks oli R129.)
Ära karda midagi, eks igast asjast saab võitu (raha peab olema lihtsalt)
Süütepoolidega ajasin ise sassi. Need pikad plokid kus on üks "süütepool", mis sisaldab 12 süütepooli on 220 ja 215 kerel, nii et sina ära muretse. Salle ADSiga on nii, et vanematel pillidel (mitte 140) olid õhuga reg. amordid taga. Ning kui viskasid pere ja koduloomad peale siis upitas tagumiku üles. 600 kui on siis on täis nivoo värk. Kui katki läheb siis on halvasti, aga peavad enam vähem vastu. 140 kere (120 mootor): Kui on ME pritse siis on igal silindril enda süütepool. LH on paremal ja vakakul pool enda pritseaju (kokku 2 tükki - ja mõlemad suht kapriised) + vasakul ja paremal eraldi (kapriised) süüteajud (mõlemal ajul on enda süütepool + jagaja). Vaata kumb sul on, kui süütepoolid on eraldi peal siis on ME pritse, kui on jagajatega siis on kurvemad lood. Õnneks (või kurvastuseks) on tal üks drosselklapi aju ja see juhib mõlemat poolt sünkroonis. Aju läheb suht tihti peeti. Lisaks sellele on ASRi juhtplokk (ka nendega on osadel probleeme). Et asja veel hullemaks teha on drosselklapid ise nõrgad - potekad kuluvad läbi ja teiseks põlevad ühendussiduri mähised ära. Vaskak pool on odavam parem pool sutsukallim. Kirstuneal on juhtmekimp 1. mootori peal logarini. 2. logari pealt kaitsmekarpi. Vanematel ja paljusõitnud pillidel on JUHTMEKIMP raudne laks, et kui puutud siis ka pudeneb ja muutub sitaks :hump:. See on samasugune effekt kui lööd kiviga emailkaussi - ainult vasktraat jääb järgi. Asi on ikka täiesti rabedaks muutnud just KUUMA mootori tõttu. Vürtsi lisab drosselklapi juhtmekimp (kuskil 0,6 m pikkune) - asub silikoni sees. Selle remont (kuskil 10 juhet on sees) ilma skeemideta on ka ikka paras peavalu. Eraldi ei saa osta vaid koos drosselklapiga. Samuti tuleb ette, et nendel pillidel kustuvad armatuurid ära (see ei ole ainult 140 kere 600 viga vaid üldiselt ka 500 ning ka 129 kere pillidel). Kui klaas katki läheb ,siis seda saab eraldi tellida (paar tuhat - mul enda SLil ka mõra sees ad, aga kombiga ise on raskemad lood. Seda ei soovita ka lammarist osta, sest väljanägemini ja pistikud võivad samad olla aga elektroonika sees mitte - lihtsalt ei hakak tööle. Samuti tean pille, millel mahald immitsevad mootorist välja (tihendid vanad ja ei pea enam õli kinni). Kogu tihendi ring koos tööga oli 40 kilo ja kusjuures seda veel mitte silberis. Lisan alla mäletamismööda hinnad silberist tellides (ega neid mujal kuskil eriti pole). 2 pritseaju - kuskil 20 + 20 kilo 2 süüteaju - vist oli 15 + 15 kilo drosselklapi aju - 27 kilo Drosselklapid 40 kilo + 50 kilo Juhtmekimp 10 kilo + 40 kilo Armatuur 12-15 kilo Kokkuvõtteks võib öelda, et jupid on mersul oma aja kohta head. Pidasid ilusti esimese omaniku vastu aga nüüd hakkavad lagunema. lonkav ja ASR tuld põletav 600 on paras õudusunenägu diagnostiku jaoks. Väga paljusid asju põhjustab just kuum mootor. Kogu mootori ruum on suhteliselt kõrge temperatuuriga ja see "piitsutab" nii juhtmestikku kui elektroonikat. Üleltoodu põhjal valisin endale just 500 mootori (Ke pritsega - joodik aga pommikindel) ning ilma nivoo reguleeringuta. Vähemalt SL-il pole 600 ja 500 minekul väga suurt vahet just 600 küll jõulisema kuid ka kõvasti raskema mootori tõttu (0-100 erinevus 0,1 s). Ok alates 100 on ilmselt vahe sees aga mis siis. Lisaks meeldib mulle V8 hääl ntukene rohkem kui V12. Aga ega kui probleemi 600 kimbutama hakkavad, anna teada, äkki saab ikka aidata. Edu
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu 5227858
23-05-2007, 07:21 PM
R129 Kirjutas:Väga paljusid asju põhjustab just kuum mootor. Kogu mootori ruum on suhteliselt kõrge temperatuuriga ja see "piitsutab" nii juhtmestikku kui elektroonikat.millegipärast on see probleem jah, mul oli ka kogueg 100-110 kraadi linnas, "tüssasin" anduri ära ja nüüd istub ilusti 90-95... ehk on abiks. http://pages.prodigy.net/jforgione/MB_CTS.html
23-05-2007, 07:42 PM
Karl Kirjutas:Teoreetiliselt peaks 4x nivooamordi olemasolul olema ka salongis nupp millega saab auto kõrgus muuta nagu prantslaste sidrunil. Vähemalt mul ühel 420 SEL-il oli nii. Miks ma arvan, et su autol seda nuppu pole ja 2x nivoo autol. Nivooamort ei saa nii odav olla........... Hoiangi pöidlaid peos,et esimesed oleksid tavalised.Kuna süsteem peaks olema ise reguleeruv,siis ongi kogu jutt suhtsegane.
23-05-2007, 07:59 PM
R129 Kirjutas:Lisan alla mäletamismööda hinnad silberist tellides (ega neid mujal kuskil eriti pole). Päääris korralikud hinnad...pmst kui midagi sellest pundist (va. armatuur) peaks minema, siis odavam panna kohe progetav VEMS peale vist :tongue: Lollikindlam kah....kellele neid miljoneid andureid ikka vaja... Oma kunagisel m119 5.0-il sai ka juhtmestik ära vahetatud ja vana tuli kätte pmst nii, et vii kohe otse emex-i värvilisse, kuna puhas vask ja isolatsioonist pold haisu ka enam.... Kusjuures silberist tellides oli hind 12k juhtmestikul aga tuttava kaudu MB tehasest otse sain ca 4k-ga.... Mis puutub w140 nivoose, siis kunagi sai näpitud ühte ja sellel oli küll nagu terve ring ikka nivoo...st terve auto tõusis ühtlaselt.
23-05-2007, 10:05 PM
Suured tänud r129, nüüd ehmatasin veel rohkem mile:
Sellises suurusjärgus remondiarvetega olen juba Audi ajast tuttav, loodame et neid iga nädal ette ei tule. Sinu jutus olid minu jaoks hästi arusaadavad sidesõnad aga paljud muud sõnad on ikka tundmatud. Autode mootori ja hingeeluga ei ole just sinasõber ja rahuldavalt saan hakkama klaasipuhastusvedeliku valamisega. Tunub et tuleb juurde hakata õppima. Huvi aga tekkis ja lippasin alla mootorit uurima ja pildiatama. Seda kas on ME (??) pritse või või jagajatega ei oska kahjuks tuvastada sest mõlemad on minu jaoks tundmatud elukad. VIN koodi järgi on mootor 120982 12 000160. Pilt ka juurde Masinal on peal ESP ja selle tuli on algusest peale põlenud. Käisin Vana-Kuulis Aleksandri juures, tegi diagnostika vahetas mõned jupid ja mingi vidin on veel vaja vahetada siis peaks korras olema. See temperatuuri alandaja on ilmselt mõistlik peale panna. Sisuliselt on tegemist 1100 ohmise taksitiga mis tuleb kuhugi pista, kas peab sealt tellima ja ootama või võib ise ka mõni tugevama kestaga hankida ja külge panna ? Uurisin seal kapoti all ringi aga sellist kohta nagu antud lehel näidatud on ma küll ei tuvastanud. Aga eks on aeaga otsida veel. Kui sealt osta siis on võimalik tellida kaks versiooni Original Cool Harness ja Cool Harness-V2. Oma loogika järgi saan aru, et mul vaja seda viimase (v2) ????.
23-05-2007, 10:35 PM
Sul on peal ME pritse, ehk see nö "uuem" pritse. Süüteboolid on need mustad 4kandilised jurad millele pistik külge läheb, sisselaske kolle vahel.
Selle nn coolharnessi valmistamisega saab iga enesest lugupidav elektroonik hakkama....point lihtsalt selles, et takisti abiga petetakse tempi nats kõrgemaks, kui ta tegelt on mis tõttu rakenduvad lihtsalt el. vendid varem.
23-05-2007, 10:49 PM
92S500 Kirjutas:Selle nn coolharnessi valmistamisega saab iga enesest lugupidav elektroonik hakkama....point lihtsalt selles, et takisti abiga petetakse tempi nats kõrgemaks, kui ta tegelt on mis tõttu rakenduvad lihtsalt el. vendid varem.täpselt. see link on 119 mootori kohta, aga sul 120.
24-05-2007, 09:48 PM
Tegin veel pilte juurde
24-05-2007, 11:16 PM
kui 150m mul kodunt pilte lähed tegema ,siis anna teada... vaatan aknast... :tongue:
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|