Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211 õhkamordi vahetus
#1
Tere. Selline küsimus iseputitajatele: Kas keegi on W211-l õhkamordid tavaliste vastu ringi vahetanud? Plaanis esimesed amordid ringi visata, tean et töö on lihtne seda ise teha. Miks ma seda teen kuigi kasutatud õhkamort pole enam  kallis  lõbu sellele isendile ning samuti lihtne vahetada. Aga lihtsalt sportlik huvi , ei viitsi kompressori müra koguaeg kuulata  Eusa_angel sest aeg-ajalt väike leke esimestega spst selline plaan. Aga siis põhiküsimuse juurde tagasi. ) 
Et kui vahetada esimesed tavaliste vastu ringi , siis kas peab midagi väljaprogema ka et ei viskaks mingit hoiatuslampe ette tukevikus?
Vasta
#2
Tuleb arvutiga kodeerida või siis panna mingisugused moodulid vahele mis auto ära lollitavad. Aga ilmselt pead siis esimesed ja tagumised korraga kõik ette võtma. Ma ei usu, et ainult ühte silda saab välja kodeerida. Universaalil ju tegelikult on ainult tagasild õhu peal, aga kui sa kuskile moodulisse kodeerid et auto on universaal ja mujal on ta sedaan, siis kes teab mis juhtuma hakkab. Lisaks tagumised amortisaatorid on küll eraldi, kuid elektrooniliselt juhitavad. Kas lähevad avariisse kui pistikud lahti võtta ja muutuvad jäigaks või kannatab sõita- ei tea.
Vasta
#3
(Eile, 09:45 AM)Marksus Kirjutas: Tuleb arvutiga kodeerida või siis panna mingisugused moodulid vahele mis auto ära lollitavad. Aga ilmselt pead siis esimesed ja tagumised korraga kõik ette võtma. Ma ei usu, et ainult ühte silda saab välja kodeerida. Universaalil ju tegelikult on ainult tagasild õhu peal, aga kui sa kuskile moodulisse kodeerid et auto on universaal ja mujal on ta sedaan, siis kes teab mis juhtuma hakkab. Lisaks tagumised amortisaatorid on küll eraldi, kuid elektrooniliselt juhitavad. Kas lähevad avariisse kui pistikud lahti võtta ja muutuvad jäigaks või kannatab sõita- ei tea.

Hei. Tänud vastamast. Universaalil jah avantgardel  on ainult taga õhkamordid, mul elegance airmatic, millel mõlemad sillad õhu peal, 3-režiimi sport 1, 2 ja comfort. Plaan oligi tagumised alles jätta ja ainult esimesed tavaliste vastu ringivahetada, kuna tavavedrustus ikka jah vastupidavam/lollikindlam.  Aga jah eks uurin maad, kui elektrooniliselt asi keeruline siis ei hakka lammutama.
Vasta
#4
Ilmselt vaja katsetada. Kas vajalikud moodulid on nõus ennast universaalina identifiseerima või on riistvara erinevatel versioonidel ka erinev.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M271 mootori keti vahetus rrongas 0 83 12-02-2025, 01:32 PM
Viimane postitus: rrongas
  Mb c124 mootori vahetus om628 4.0cdi v8 Madisv 4 3,172 20-02-2019, 11:12 PM
Viimane postitus: Madisv
  Viano kondi pumba rihmaseibi vahetus erak19 3 3,209 10-12-2018, 09:17 AM
Viimane postitus: erak19
  w124 Kojamehe mootori vahetus RivoA 5 14,803 31-05-2018, 11:18 AM
Viimane postitus: Eero_S
  KE-Jetronicu pritsepea tihendide vahetus. (rebuild) MarekV 7 7,066 06-07-2017, 03:40 PM
Viimane postitus: hents99
  Tagumise rattalaagri vahetus (w124) MarekV 5 8,657 07-05-2017, 01:58 AM
Viimane postitus: MarekV
  Automaatkäigukasti vaakummodulaatori vahetus ja 722.3xx-722.5xx käiguvahetustel libistamise ravimine v6sa 7 16,211 02-08-2016, 08:20 AM
Viimane postitus: v6sa
  W211 pagassi lisastoptuli Guess 3 7,420 06-06-2016, 07:59 PM
Viimane postitus: Guru
  W210 piduritorude vahetus. nordrainbow 0 4,295 27-06-2015, 02:38 PM
Viimane postitus: nordrainbow
  Automaatkäigukasti õli vahetus madis71 3 7,232 06-02-2015, 06:30 PM
Viimane postitus: onu_siim



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne