Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W211 õhkamordi vahetus - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Remondi ise (DIY) (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=76)
+--- Teema: W211 õhkamordi vahetus (/showthread.php?tid=54786)



W211 õhkamordi vahetus - Renx83 - 24-03-2025

Tere. Selline küsimus iseputitajatele: Kas keegi on W211-l õhkamordid tavaliste vastu ringi vahetanud? Plaanis esimesed amordid ringi visata, tean et töö on lihtne seda ise teha. Miks ma seda teen kuigi kasutatud õhkamort pole enam  kallis  lõbu sellele isendile ning samuti lihtne vahetada. Aga lihtsalt sportlik huvi , ei viitsi kompressori müra koguaeg kuulata  Eusa_angel sest aeg-ajalt väike leke esimestega spst selline plaan. Aga siis põhiküsimuse juurde tagasi. ) 
Et kui vahetada esimesed tavaliste vastu ringi , siis kas peab midagi väljaprogema ka et ei viskaks mingit hoiatuslampe ette tukevikus?


RE: W211 õhkamordi vahetus - Marksus - 25-03-2025

Tuleb arvutiga kodeerida või siis panna mingisugused moodulid vahele mis auto ära lollitavad. Aga ilmselt pead siis esimesed ja tagumised korraga kõik ette võtma. Ma ei usu, et ainult ühte silda saab välja kodeerida. Universaalil ju tegelikult on ainult tagasild õhu peal, aga kui sa kuskile moodulisse kodeerid et auto on universaal ja mujal on ta sedaan, siis kes teab mis juhtuma hakkab. Lisaks tagumised amortisaatorid on küll eraldi, kuid elektrooniliselt juhitavad. Kas lähevad avariisse kui pistikud lahti võtta ja muutuvad jäigaks või kannatab sõita- ei tea.


RE: W211 õhkamordi vahetus - Renx83 - 26-03-2025

(Eile, 09:45 AM)Marksus Kirjutas: Tuleb arvutiga kodeerida või siis panna mingisugused moodulid vahele mis auto ära lollitavad. Aga ilmselt pead siis esimesed ja tagumised korraga kõik ette võtma. Ma ei usu, et ainult ühte silda saab välja kodeerida. Universaalil ju tegelikult on ainult tagasild õhu peal, aga kui sa kuskile moodulisse kodeerid et auto on universaal ja mujal on ta sedaan, siis kes teab mis juhtuma hakkab. Lisaks tagumised amortisaatorid on küll eraldi, kuid elektrooniliselt juhitavad. Kas lähevad avariisse kui pistikud lahti võtta ja muutuvad jäigaks või kannatab sõita- ei tea.

Hei. Tänud vastamast. Universaalil jah avantgardel  on ainult taga õhkamordid, mul elegance airmatic, millel mõlemad sillad õhu peal, 3-režiimi sport 1, 2 ja comfort. Plaan oligi tagumised alles jätta ja ainult esimesed tavaliste vastu ringivahetada, kuna tavavedrustus ikka jah vastupidavam/lollikindlam.  Aga jah eks uurin maad, kui elektrooniliselt asi keeruline siis ei hakka lammutama.


RE: W211 õhkamordi vahetus - Marksus - 26-03-2025

Ilmselt vaja katsetada. Kas vajalikud moodulid on nõus ennast universaalina identifiseerima või on riistvara erinevatel versioonidel ka erinev.