Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
liikluskahju hindamine
#1
Juhtus kole asi minu autoga (MB 230CE 89a), sõideti külje pealt sisse, nii et ratas viltu all, kere kõver, ukseklaas katki, velg kõver jpm. Õnnetuse põhjustaja tunnistas oma süüd ning saigi järgmine päev mindud tema kindlustusseltsi (Seesam Kindlustus).

Seal läks ka kõik ladusalt, täitsime paberid, kirjutasin õnnetuse kirjelduse ja andsin foto õnnetusest. Kuna mõlemad autod olid sõidukõlbmatud, siis ei olnud neid võimalik kindlustusfirma ette transportida. Seega näitasin kahjukäsitlejale fotosid, mis olid tehtud vahetult pärast õnnetust. Samuti käis ta mul autot sama päeva õhtul kodus vaatamas.

Seejärel öeldi, et teatavad kirjalikult oma otsusest taastamise või väljaostmise suhtes. Sai ka mainitud, et auto väärtus minu jaoks on 55 000kr ning et kuna auto kere on kõver ning tagasild väga kõva paugu saanud seoses õnnetusega (otsasõit ~100km/h), siis eeldan, et nad maksavad mulle auto kinni. Autot taastades ei saaks enam temast kunagi nii head masinat ju. Hakkab tõenäoliselt kiskuma, kummi sööma, rohkem kütust võtma, silladetaile ülemäära kulutama jne.

Kirjalikku teadet veel ei ole tulnud, kuid vaatasin huvi pärast lehelt www.lkf.ee enda auto staatust. Ja näen, et seal on kindlustus märkinud auto remondikuludeks(?) 12 000kr. Kas on siis tõesti mõeldav, et kere venitus, ukseklaas, tagasilla remont, tagatiib, tagatuli, pagasniku remont, uste paika sättimine maksab nii vähe? Kui nüüd pean kindlustusse minema, siis mida seal üldse peaks ütlema ja kuidas nendega oleks kõige mõtekam vaielda.

Kui nad ka lasevad auto korda teha ja ma ei jää näiteks remonditöödega rahule, kas siis peab töökoda tegemata jätmisi/tehtud vigu parandama või saadavad mu kukele?

Autol on selgelt kere kõver, uste ja kere servade vahed on selgelt erinevad. Uksed ei käi hästi kinni.. ennem käisid kergemini. Samuti on uste akende ääred erineval kõrgusel (nagu oleks uksed ära vajunud, enne nad seda ei olnud). Klaasi ja kere vahel on pragu sees, enne sulgus ilusti.

[Pilt: avarii1.JPG]
[Pilt: avarii2.JPG]
Vasta
#2
Ürita auto ikka kindlustusele maha müüa.Pärast ongi sinu poolt mainitud vead küljes...on sul seda peavalu vaja!
12000,-remondi eest...tahaks ka seda töökoda teada...äkki leedus?
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta
#3
Ka mina tahaks näha seda töökoda, mis selle auto 12 tuhhiga korda teeb Smile)
perpetum mobile
Vasta
#4
Auto ise maksis 50k ja nüüd lisaks sai hooldust tehtud veel 5k eest. Samas tõenäoliselt kindlustus ei anna selle eest üle 30k... mis siis teha. Kohtusse kaevata? Vaatasin lkf-i kodukalt neid eelnevaid lahendeid... enamasti on ikkagi otsus kindlustusseltsi kasuks tehtud ning sõiduk mitukümmend tuhat reaalsest väärtusest odavamaks hinnatud.
Vasta
#5
Viimase võimalusena võid ju võtta selle 30k. ja paluda auto omale jätta, saad ehk enamuse tagasi kui oled selle vraki juppideks müünud.

50k. maksid sa alles hiljuti selle eest või?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Jah poolteist kuud tagasi ostsin. Auto24 link ka alles hoitud...
Vasta
#7
Kõigepealt sügav kaastunne.

Eks need kindlustusfirmad on jah sellised, et maksta nad ei taha.

Samas õele sõideti mõni aasta tagasi escort'ile peateele ette.
Käis ja vaidles päris pikalt kindlustusfirmaga, lõpuks sai auto eest 17.5 k. Auto oli ostnud u pool aastat enne avariid 17k :evil:
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#8
Tere, kaastunne kõige pealt.
Kahjuks mul juhtus analoogne asi.Kui juba tagasild kõver,siis lähevad järjest poolassid,laagrid ja hetkel veel tervesse klaasi jooksevad kindlasti mingi paari nädala jooksul mõrad.kui oled allkirja andnud, siis tagantjärele sulle mitte keegi klaasi või telge kinni ei maksa.
Seaduse järgi on nad kohustatud sulle maksma välja auto hinna, või taastama avariieelse seisundi.Soovitan kindlasti auto kindlustusele ära anda.Selline avarii võib tagantjärele sulle palju ebameeldivusi põhjustada.
Kindlasti nad pakuvad sulle alla oma hinna tagasiostmist.Ära nõustu,las kaebavad kohtusse, kui tahavad.Sul on Õigus Oma Autole.Sulle tuuakse kindlasti odavaid näiteid,mille alusel nad määravad turuväärtuse sinu autole(mulle toodi näiteks mobile odav kuulutus,kus autol polnud peal mootorit ega käigukastigi!!!Ja nimetab ennast eksperdiks).Ja nendepoolse hinnaga mittenõustumisel ähvardavad kohtuga.
Kahjuks on see mulle läbikäidud tee,palkasin isegi erapooletu eksperdi,ja tänu tema ekspertiisiaktile sain rahuldava tulemuse ja võtsin kõige lõpuks ka oma auto nende parklast tagasi.Kusjuures kindlustuse parklast olid varastatud tagumised kõlarid ja cd.maki paneel.
Pikk ja raske on see kindlustusega sõdimine.Varu aega ja kannatust,tegu ju sinu kalli Mersedesega.
Anna siis vahepeal lugejatele teada,kuidas läheb.
Ja 12k remondifond on täielik jama.See üksnes varuosade hind.Teavad nad ikka, et tegemist kupeega???
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#9
Seesam - "Palju õnne"
Streetrape.org lehelt, jne. loetud lugude järgi on selgunud ühene skeem : Politsei liikluskahju kohal tehtud otsus ei huvita kindlustusseltse.
Nad teevad "oma otsuse", ja see "ei kuulu arutamisele".
Ainuke moodus, kuidas on saadud õiglust, on kindlustusseltsi otsuse edasikaebamine "liikluskindlustuse vahekohtusse".
Loe "streetrape" jne. lehtedelt ja tee ise omad järeldused.

See vastus on kokku kogutud aegade jooksul kahjukannatajate ja "O.B.S" uudisteagentuuri poolt kirjapandud postituste põhjal.
W124 E500 Limited
Vasta
#10
Täna käisin sealt läbi ja nende jutust sain aru, et auto siiski taastamisele ei kuulu. Pidid neljap-reede teatama, kuidas siis asi kujuneb. Jään siis nende vastust ootama. Juhul, kui nüüd oleks vaja tellida sõltumatu ekspert, siis kuhu pöörduma peaks ning kuidas kindlustusselts selle eksperdi arvamust tunnistaks?
Vasta
#11
Jõudu,Praetor.On üks sõltumatu ekspertiisi asutus oü Autoeksperdi grupp.Asub Tln-as Veerenni 54.Selle asutuse väljastatud paber kehtib igas kohtus täiesti ametlikult.Olen ka ise sealt abi palunud-ja saanud.Selle eksperdi arvamust peab tunnistama iga kindlustus.
Jah,kui kindlustusest öeldi,et auto taastamisele ei kuulu,siis järelikult remondifond on üle 75% auto nendepoolsest turuväärtusest.Arvan,et nad võivad sulle kahjuks ainult ~35k pakkuda.Aga nad on nii nahaalid,et ainult 30k ka mingi ime pole.
Igatahes pea püsti ja hoiame sidet.
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#12
pea siis mind ka meeles ja seda millest msnis rääkisime...
...
Vasta
#13
Niisiis praeguse seisuga laheneb asi igati rahuldavalt. Auto avariieelseks väärtuseks hinnati 52 000kr ning avariijärgseks 20 000kr. Seega saan kätte 32k kohe ning 20k peale auto neile andmist. Samuti küsisin luba, et võin endale jätta 17" veljed ning asemele panna mingid teised valukad koos kummidega. Seega tundub, et võtan veljed ära ja annan autokosu neile...
Vasta
#14
Tervist,Praetor.Kuidas sul kindlustusega vahepeal on läinud? Anna siis teada, kuidas asjad lõpuks lahenesid.Loodetavasti sinu jaoks positiivselt.
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#15
mis nende velgedega plaanis teha? kas paned müüki?
Vasta
#16
Kuuris vedelevad praegu.. 1 on kõver. Ei tea plaanis ikka Mercedes-Benz uuesti osta ja need sinna alla panna. Aegaolles peaks nad laskma korda teha.. sirgeks, pahteldada ja värvida. Aga eks müügiotsus oleneb alati hinnast Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne