02-11-2024, 03:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2024, 03:28 PM ja muutjaks oli topdust.)
Võti ei keera, süütesse pannes puldil lööb tule põlema, roolilukk maha ei tule, armatuur kustus, rool läbi loksutatud, käik P, aku ok, kaitsmed paistavad ka ok aga vahetan igaks juhuks ära mõned. Teist võtit pole. Praegu auto seisab, aga eelneval päeval oli 1x see jama. Vb oli kokkusattumus, aga siis aitas aku juhtme maas hoidmine. Peale seda 4-5 käivitust nii soojalt kui külmalt.
Ise arvan jumala puusalt ESL viga. Pole küll millegagi võrrelnud, aga rooliluku heli pigem oli jube pikk/aeglane ja pikem viivitus peale rooliluku maha tulemist kuni võtit keerata sai. Kahel korral peaaegu märkamatu aga kuidagi ebatavaline käivitus, peale mida seisma jättes võti pole enam keeranud ka.
Mõtlen nüüd millest alustada, kas oleks enne mõistlik võtmel üks komponent ära vahetada või otse ESL kallale ronida ja see emulaatori vastu vahetada? ESL mootorit uuega asendada ei kavatse. EIS jätaks viimaseks, aga juhul kuii, siis teiste kogemused selle parandamisega (mitte vahetamisega) oleks eriti oodatud.
Ise arvan jumala puusalt ESL viga. Pole küll millegagi võrrelnud, aga rooliluku heli pigem oli jube pikk/aeglane ja pikem viivitus peale rooliluku maha tulemist kuni võtit keerata sai. Kahel korral peaaegu märkamatu aga kuidagi ebatavaline käivitus, peale mida seisma jättes võti pole enam keeranud ka.
Mõtlen nüüd millest alustada, kas oleks enne mõistlik võtmel üks komponent ära vahetada või otse ESL kallale ronida ja see emulaatori vastu vahetada? ESL mootorit uuega asendada ei kavatse. EIS jätaks viimaseks, aga juhul kuii, siis teiste kogemused selle parandamisega (mitte vahetamisega) oleks eriti oodatud.