Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2014 Vito diisel pihustid ei toimi
#1
Vahetasin bussil veepumba, kkk tihendi, pihusti seibid, eile viskas sisse 3nda silindri viga, võtsin lahti-kokku, nüüd ei tööta 3,4 pihusti, kas õige jutt, kui kasvõi natuke ilma kütuseta seisavad, siis hakkavad jeblama?
On soovitusi, mida proovida teha?
Eelnevalt auto igapäevakasutuses, lihtsalt lekkis õli ja veepump läbi.
Vasta
#2
Hei,

Pihustitega niisama seismisel ei juhtu üldiselt midagi.
Küll aga juhtub mõnikord nii, et peale mootoriremonti või pihustitega jukerdamist ei ole kütus veel üleval ja käivitada püüdes pihusti kuivalt tööle rakendudes lööb pihustiots ennast "kinni" ning nii jääbki.
Antud juhul aga näib, et algul kõik toimis ja seega ei ole ilmselt viga ka sellest nähtusest tingitud.

Parimate soovidega,
Västrik
Vasta
#3
(03-02-2024, 12:50 PM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei,

Pihustitega niisama seismisel ei juhtu üldiselt midagi.
Küll aga juhtub mõnikord nii, et peale mootoriremonti või pihustitega jukerdamist ei ole kütus veel üleval ja käivitada püüdes pihusti kuivalt tööle rakendudes lööb pihustiots ennast "kinni" ning nii jääbki.
Antud juhul aga näib, et algul kõik toimis ja seega ei ole ilmselt viga ka sellest nähtusest tingitud.

Parimate soovidega,
Västrik

Mul tekkis kohe küsimus, et kas on üldse võimalik, et pihusti hakkab tööle kuivalt ilma kütuseta? Või on uuemad pihustid kuidagi teistsuguse ehitusega? Igaksjuhuks küsin enda harimiseks, et tulevikus miskit peeti ei keeraks. Big Grin

Hetke teemasse ka. Mina kontrolliks üle kas pihustiteni ikka info jõuab. Äkki on mõne kaabli või pistiku viga.
Vasta
#4
Ei hakka ükski diiselmootori pihusti "tööle" ilma kütuserõhuta.

Mehaanilise pihusti tööpõhimõte
CDI pihusti tööpõhimõte


Küll on kütusesüsteemi avamisel lihtne ajada kuskile sodi sisse ja siis on ühel pool.

Mida saab teha - tõsta pihusteid ringi. Kui viga liigub pihustiga kaasa, on korras.
Vasta
#5
Õhtust, härrased, see võib hundijutuna näida, aga remondijärgselt mõnikord harva kaua maas olnud pihustite nõelad ennast päriselt kinni ehk lukku löövad ja kõrvalise abita enam lahti ei tule. Füüsikat selle taga ei oska ma selgitada (ilmselt piisab esimesest laksust), aga seda juhtub ja selle vältimiseks on soovitatud kütus pihustitesse enne üles lasta kui juhtmed külge ühendada ning muidugi pihustid ja torud enne ühendamist suruõhuga korralikult puhtaks lasta.

Mul pole aimugi, kas sellistest posimistest abi on, aga räägin lihtsalt folkloori korras edasi, mida tean ja mida tehakse. Big Grin

Edu igal juhul ja võitleme edasi!

Västrik
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  VITO(w639) 109 CDI - laadimise tuli põleb, salongi taustavalgus kustub IUrmoI 8 915 10-03-2024, 07:42 AM
Viimane postitus: v6sa
  Vito ei käivitu külmaga - elektri mure ratsoup 9 792 09-01-2024, 07:04 PM
Viimane postitus: v6sa
  W639 pihustid Svensi 3 508 24-12-2023, 02:53 PM
Viimane postitus: v6sa
  Vito Tourer 2023 CD-pleier Antz 0 443 16-07-2023, 02:14 AM
Viimane postitus: Antz
  Vito 2003 edasi ei puhu sooja Old_timer 11 1,358 24-01-2023, 11:26 PM
Viimane postitus: jass161
  W639 Vito 115CDI MY2006 - Aku tühi paari päevaga, voolukadu aix6 3 835 24-01-2023, 09:18 PM
Viimane postitus: onu_siim
Video Vito w639 kolks taga Eenmaa 1 513 02-01-2023, 10:48 PM
Viimane postitus: Eenmaa
  MB Vito 2007a kärukonksu juhtmete värvid imre 3 676 08-11-2022, 05:59 PM
Viimane postitus: stihl
  Probleem 1998 MB Vito W638 108D käikudega (manuaal) hbmluiks 3 786 05-11-2022, 01:15 AM
Viimane postitus: Ernst
  2008 Vito tehase webasto Jalmar 1 885 12-12-2021, 08:52 PM
Viimane postitus: isakene



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne