Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Mängin taaskord mõttega tuua midagi tõusva päikese maalt.
Sõela peale on tegelikult jäänud 2 varianti. Mudelitähis sama aga auto iseloomud täiesti erinevad. Jutt siis 211 keres m113k mootoriga isendist või tänapäeval juba eksootiline w210 .
Mõlemad autod on omaette väärtusega, näiteks 210 E55 oli viimane auto, mille kere rändas Affalterbach´i AMG tehasesse, kus see pandi AMG töötajate poolt lõplikult kokku( analoogina w124 500 kus tehti koostööd Porschega). 211 puhul on tegemist ainsa mootoriga millele pandi peale kompressor ja midagi arvatavasti enam kunagi ei juhtu. Lisaks veel mudugi asjaolu, et 210 veel annab seda vanakooli hõngu(vb suht triviaalne näide aga keskkonsoolist rändasid aknaklaaside juhtimise nupud ukse külge alates 211)
Praegu vaadates on Jaapanis mõlema mudeli hinnad peaaegu sarnased.
210 keres toodeti minu teada 12 000 tk, 211 kindlasti rohkem.
Mis mõtted siinsel rahval on?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mis küsimus see on: loomulikult 210!
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
(31-01-2024, 12:25 PM)HotPapa Kirjutas: Mängin taaskord mõttega tuua midagi tõusva päikese maalt.
Sõela peale on tegelikult jäänud 2 varianti. Mudelitähis sama aga auto iseloomud täiesti erinevad. Jutt siis 211 keres m113k mootoriga isendist või tänapäeval juba eksootiline w210 .
Mõlemad autod on omaette väärtusega, näiteks 210 E55 oli viimane auto, mille kere rändas Affalterbach´i AMG tehasesse, kus see pandi AMG töötajate poolt lõplikult kokku( analoogina w124 500 kus tehti koostööd Porschega). 211 puhul on tegemist ainsa mootoriga millele pandi peale kompressor ja midagi arvatavasti enam kunagi ei juhtu. Lisaks veel mudugi asjaolu, et 210 veel annab seda vanakooli hõngu(vb suht triviaalne näide aga keskkonsoolist rändasid aknaklaaside juhtimise nupud ukse külge alates 211)
Praegu vaadates on Jaapanis mõlema mudeli hinnad peaaegu sarnased.
210 keres toodeti minu teada 12 000 tk, 211 kindlasti rohkem.
Mis mõtted siinsel rahval on?
Kompressor on peal ka teistel Mercedes-Benz mootoritel. Või pidasid sa silmas midagi muud?
Kindlasti võta 210 kerega ja kindlasti universaal.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Mõtlesin just AMG versioone ja samuti litraaži kahanemise trendi.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Mina võtaks 211 sest punnsilm on lihtsalt kole
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(02-02-2024, 06:54 AM)Karl Kirjutas: Mina võtaks 211 sest punnsilm on lihtsalt kole
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kompressor mootor on äge.
Aga 211 ise on kuidagi igav veel!
210 tundub mulle ägedam eriti prefacelift ehk E50.
Nende hinnad on minu meelest juba laes.
Facelifti E55 w210 hinnad on hetkel veel vist hoomatavad.
Nende saadavus vist ka parem.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
211 näeb siiamaani päris modernne välja, aga 210-l on kindlasti rohkem iseloomu.
Aga miks Jaapanist tuua? Automaksu hirmus müüakse juba praegu hobikaid poolmuidu ja ma usun et aasta teises pooles pakkumine veel suureneb.
Eriti ei usu sellesse, aga kui 2027 üks erakond lubaduse täidab ja tühistab automaksu, läheb elu huvitavaks jälle.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Automaksul ongi 2 poolt - kas nüüd inimesed soovivad oma autodest lahti saada või pigem ostavad enne automaksu endale autosid juurde. Küsimus pole aastamaksus, küsimus on esmase regamise utoopilises maksus.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
211 on natuke selline iseloomutu auto juba. Eriti pre-facelift, pole seda ehedust enam ja pole nagu seda moodsamat autot ka. W211 F/L on kuidagi teine tera, just visuaalses pooles.
W210 on juba ikka (neo)klassik. Ja korraliku isendiga ka väga hea sõita. Tehnika poolest ka oluliselt lihtsam ja lollikindlam. Tulevikus on korralik W210 kindlasti rohkem väärt, kui W211.
Automaksu teema on omaette lollus, just see importmaks, samuti uunikumite/museaalide erisuse puudumine jnje. Päris terve inimene seda eelnõud kokku pannud ei ole...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Mina olen vaadanud sellist asja, et kui auto on vanuses 20-23 aastat, siis ongi ta kõige odavam osta. See on selline vanus, kus auto igapäevase tarbeesemena on juba vana ja hobiautoks veel liiga noor ja uus. Kui aga autol vanust juba 30 aasta kanti, siis hakkab autole tekkima juurde juba youngtimeri mekk ja veel hiljem oldtimeri mekk. Ehk siis kui vaadata MB E klassi "aegrida", siis W123 on selgelt hobiauto (oldtimer), W124 on youngtimer ja tema kohta sobib öelda juba ka hobiauto. W210 hakkab ka jõudma kohe kohe hobiauto seisusesse. W211 ongi sellises "tobedas" vanuses, nagu ma kommentaari alguses ütlesin.
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
(04-02-2024, 12:36 AM)siimruz Kirjutas: Kompressor mootor on äge.
Aga 211 ise on kuidagi igav veel!
210 tundub mulle ägedam eriti prefacelift ehk E50.
Nende hinnad on minu meelest juba laes.
Facelifti E55 w210 hinnad on hetkel veel vist hoomatavad.
Nende saadavus vist ka parem.
W210 E55 sai ka prefaceliftina:
Facelift on kuidagi vägisi tehtud väliselt modernseks, kuigi AMG versioonina on ta isegi täiesti okei.
E50 vs E55 on piisavalt erinevad. E50 omab veel M119 mootorit, E55 juba M113. Veidike kw ja väändevõitu E55 kasuks.
E50 on kindlasti hobiautode turul rariteetsem, kuid hästi hoitud isendid on kallimad kui W211.
Kui võrrelda nüüd W210 ja W211 AMG-d, siis ilmselt on tegemist suht siga ja kägu võrdlusega. Ühes heas hobigaraažis võiksid nad muidugi mõlemad olemas olla
Nööki ja vaeva saab ilmselt W211 kindlasti rohkem näha, sõltuvalt tema keerulisematest lahendustest. W210t tuleb jõuga rooste eest kaitsta, muus osas kestab väga hästi ning ka hooldus-remont ei ole tea mis keeruline või kallis.
E55 AMG
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Sai auto soetatud...läks nagu alati, nii nagu plaanis polnud. Jaapanist toodud S55 AMG, vabalthingava m113 mootoriga. Elame näeme. Kui need kellelgi on infot, kas esimese otsa w220 saadeti samuti Affalterbach tehasesse nii nagu seda tehti w210 puhul?
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Rööm kuulda, et saatuse kaaslaseid lisandub!
Kas tegemist selle valge S55 mis Facebookis müügis oli?
Kiidan valikut!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
See sama valge jah =), mai kuus tulen Pärnusse siis võiks linna cruisi teha
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Kas see millel facelifti kerepakett ja tuba ka miskipärast vahetama hakatud?
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
(01-04-2024, 08:34 AM)Ott Kirjutas: Kas see millel facelifti kerepakett ja tuba ka miskipärast vahetama hakatud?
Jah
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Veidi huvitab isegi mis sealt koorub siis välja.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Mis sealt ikka välja koorub, 23 a vana auto
Ütleme nii, kui tellida sellises seisukorras auto läbi väga popiks saanud ARD impordi siis Eestis arvel oleks selle hind 13 000 eur. Arvestades nüüd asjaolu, et reeglina Jaapanist tulnud autod vajad kõik hooldust ja ka remonti + jant pre fl ja fl tuledega...paneme sinna veel vähemalt 1000 eur otsa( väga konservatiivselt võttes) tulebki auto hind, mis Ei ole originaal värvis, millel on mingid detailid juba vahetatud 14-15 k kanti ja millel puudub absoluutselt igasugune kollektsionääri väärtus, sest kollektsiooni võiks minna autod, mis on originaal värvis ja väikese läbisõiduga. Viimast kohtab Jaapanis palju, aga eelviimast järjest harvem ja originaal värvis masinad on juba teisest hinnaklassist, rääkimata mitte keritud läbisõiduga mida japsid enne ametliku ÜV maha kerivad, vaid päris õige number. Pikk jutt ja vb mõnele huvitav jutt...aga reaalsus on see, et kui tahta head autot Jaapanist siis hinnaskaala on võrdne mobile.dé´ga.
Aga et rahuldada uudishimu siis autost nii palju. Auto on saanud ülevärvi Jaapanis, lisatud fl amg bodykitt, roostevaba nii keredetailid kui ka põhja alt. Suure tõenäosusega on see originaal ls ja sõidetud on selle autoga valdavalt linnas ühe isiku poolt(mõned asjad lihtsalt viitavad sellele).
Tekib küsimus, mis eelmine omanik kelle käest mina auto ostsin hakkas salongis asju vahetama?
Esiteks originaal uksepolstrid olid iluvigadega ja kohati tõesti ei näinud enam esinduslikud välja, teiseks eelmine omanik omas FL w220, kust tal jäi asju üle, kaasarvatud väga ilusad uksepolstrid. istmete osas on küsimus vast maitses…originaalidel visuaalselt ma ei ütles, et midagi otseselt viga oli…jah, plastik oli katki ja nurgal oli kerge kulumine….aga täiesti adekvaatne arvestades 220 k km läbisõitu.
Samuti on Jaapanis pähkel lakitud piano black´iks….mis minu meelest on ikka väga õnnestunud ja kavatsen need liistud tagasi panna…ehk kõik pähkel mustaks.
Ei varjagi, et sain väga hea diili…ja kuna 3 põhilist komponenti on väga head sellel autol (kere, mootor ja kast) siis kõik muu on pisiasjad.
Toon välja võrdluseks auto, mille ma ka aastaid tagasi Jaapanist tõin, originaal LS, originaal värvis! Selline on kollektsionääri auto.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php...d3216c7231
Kahju, et see auto lõpetas mitte nii väärikalt kui oleks tahtnud.
https://www.okidoki.ee/ru/item/tkh-merce.../11247201/
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Minu huvi oli seoses sellega, et üks tuttav korra mõtles auto ostule ja küsis minu arvamust.
Kui kõik tegevus autoga on puht proosalistel põhjustel toimunud ja mitte avarii likvideerimiseks siis on ikka hea diil muidugi. Mind hakkas häirima lihtsalt, et miks on seal distronic iluvõre kui tegelikult seda lisa vist polnud. Lisaks siis see kerepaketi vahetus uuema vastu. Toast pilte ma üldse ei näinudki.
Auto leidis kindlasti hea omaniku ja soovin edu!
|