Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S204 C220CDI
#21
Turritava konksu saab nimekirjast maha võtta.
Lukuabi tegi poole tunniga uue võtme,aga konksu kätte ei saanud.
Ajasin enda juures tõstukile,sussutasin erinevaid libesteid täis ja ähvardasin mõned korrad suurema haamriga.
Irdus suht lihtsalt.
Nüüd vaja pistiku kronsa ümber teha,et saaks selle ka stange taha peitu.

Tagumine parkimisabi ka tööle pandud ja saab teise võtme naisele loovutada Icon_razz .
Korralike lisadega kasko ka peale tehtud ning ei pea enam iga asja pärast muret tundma.



Alar
Vasta
#22
Eile nähtud linna vahel. Kena värv. Muretuid kilomeetreid.
Vasta
#23
(23-07-2022, 03:52 PM)Oliver.L Kirjutas: Eile nähtud linna vahel. Kena värv. Muretuid kilomeetreid.

Selle leiab parklast täitsa üles jah Eusa_angel 


Võtsin eile veel korraks esimesed uksed lahti ja reguleerisin akna liikumise paremaks ning lisasin sisemisele plekile ka veidi pehmet matti.Nüüd on polstri ja pleki vahe pm õhuvaba ja kõlar mängib ainult tuppa.Kätt ja jalga on kohe tunduvalt mõnusam ukse vastu toetada.Originaal audio kohta mängib nüüd täiesti rahuldavalt ja saab selle vahepealse aja viisakalt üle elada.

17" veljed ka olemas olematu raha eest.Pingis käitusid üllatavalt hästi ja üldine pilt rahuldav.Nüüd saab rahulikult 18" taastamisele mõtlema hakata.Päris talvesse seda mõtlemist lükata ei saa sest siis on meestel juba kevadeni tööd ees.

Augusti keskel saab äkki katuse värviga ka asjad ühele poole.Sama hooga saab tagaluugi ka üle tuisata sest sellel arvestatav kogus lakki irdunud.
Nende tööde käigus tuleb siis GPS antenni ja luugi mootori veaga ka tegeleda.Ja katuse heliisolatsioon ka sama tegemise käigus.
Endiselt pole reelingute vabale katusele lahendust leidnud Eusa_wall ....

Aga toimetame edasi...


Alar.
Vasta
#24
Hei.

Esimesed 3t km läbitud.

Rehvirõhu hälbega lahenes asi vist lihtsalt.Pingutasin veidi esimesi laagreid peale ja u 250km juba vaikus olnud.
Äkki jääbki.
Viimane kuu pole midagi peale kütuse vajalikku kulunud.Ja seda kulub veidi alla 7l/100km.Veidi palju,aga eks ma elan tal korralikult seljas ka ning soojaga on kohapeal tühja tiksumist ka parajalt.Poes käies väga seisma ei pane.Mu oma kahjuks ilma REST funktsioonita ja teisiti tuba jahe lihtsalt ei püsi.
Veidi üle nädala nüüd veits äkilisema tarkvaraga liigelnud.Logi näitas mootorist max 156kw ja 560nm.Tagumikuga on vahe tunda.Proovib lähiajal rullidel ka ära käia.
Sama hooga sai sisselaske klapid ka välja kirjutatud.DPF ja EGR toimetavad edasi.
Väljast ka veidi asja "paremaks tehtud.
Nina ja tagumik nüüd kroomist priid ja esimene võre C63 stiilis.
Test näitas,et mõlemad akud vajavad vahetust.Käivitub veel tõrgeteta,aga... Samas mõlemad tehase akud.Seega ei imesta.
AGM on testri taga muidugi pirtsakas ka.

Kohe saab autol 200000km täis ja peaks suurema hoolduse käsile võtma.Kastiõli,pidurivedelik jne....

Seniks sõidame edasi...

   


Alar
Vasta
#25
Ls. 201000

Hõbenooles käidud.

Meeste andmetel mu auto kast sinise õliga.Välja lasid punase,mis on u100t km tagasi Saksas MB esinduses sisse pandud.

Eeldusel,et keegi vahepeal seda vahetanud pole...

Sisse sai nüüd sinine.Mõned hälbed kadunud,mõned endiselt häirivad.

Samas tasus käia sest töökojas oli paar huvitavat liikurit.

Klubilise r129 m113K mootoriga SL vast enamusele teada(nägi kapoti alt ikka väga maasikas välja),aga kõrvaltoas oli üks korralik tuumajaam.

Brabuse C V8 w203 keres... Nii väikeses autos 6,1L pole ikka normaalne Eusa_doh .



Sai ka uued suveveljed hangitud.Tulid odavalt kätte ja ei hakanud tolli lõhki ajama see aasta.Et endiselt 18"

Transaga 1 velg viga saanud ja ootan nüüd asenduse saabumist.
Tehasest tulnud AMG-d saab nüüd taastamisse ära saata.

Terve ring nüüd 18*8,5  ET42
Näeb veidi teistmoodi välja.
Kisab madalduse järgi...

   




   



Alar
Vasta
#26
Hei!

Pole siia ammu midagi lisanud.
Ega väga paliju polegi midagi toimunud.Enamasti kalla ja talla pill olnud.Lisaks tavahooldustele on remondi mõttes Vehos õli vahejahuti ja tagumised piduriplekid vahetatud.Vahejahutiga endiselt probleemid ja nov. algul läheb uuesti kontrolli.
Eelmise suve veljed said peale hooaega müüdud ja see suvi 19"uute repsudega sõidetud.Tehase 18" said sirgestatud ja hetkel värvis.Nendega kulgeb siis talvel.!9" rattad lähevad talvel müüki sest järgmine suvi on kavas 20" ringi kulgeda.

Algselt plaanitud Bi-Led esitulede ehitus sai tunduvalt lihtsama lahenduse.Kuna elemendi reflektorid olid väga heas korras,siis sai tuled lihtsalt puhastatud ja lisana siis uued läätsed ja tuleklaasid."Pingi" näit valgus tugevuses 12,4 vs 29,8.Et on ikka valgem küll.Kuna hea diiliga õnnestub ühed terved tuled hankida,siis need teen BiLediks riiulisse.

Värvi pole veel ikka jõudnud.Kuna Vehost pole juba 2kuud tehase vastust saanud,siis oma raha eest tervet autot värvida ikkagi ei taha.Teemaks siis detailide ülene laki eemaldumine.Teema alguses sellest põgusalt juba rääkinud.

Aga laias laastus 1a ja paari kuuga üle 35tkm maha vuratud.Hoolduste väline kulu pm 1100 euri."Moodsamaks" ja oma lolluste kulud kordades suuremad... Et sai päris ok toorik leitud ja ei kahetse.Kellal hetkel 230+tkm.Kannatab selle 204ga sõita küll.Chip tundub ka toimivat ja mingeid anomaaliaid tekkinud pole.Et kulgeme edasi...

Vahel on müügimõtted ka,aga turu hinda vaadates pole just väga mõistlik.Kasko ka uuesti peal ja aastaks tuli 650.-
Aasta tagusega siis +90 euri.Uues lepingus mingid hüved veel väljas ka võrreldes eelmisega...

Panen lähipäevil mõned pildid ka siia tehtud asjadest.



Alar.
Vasta
#27
Koorus lakki enda S212 samamoodi. Õnneks sakslased väga ei mõelnud ning tehti üsna kiirelt korda.Loodame, et saad ka asjad korda.
Vasta
#28
(20-10-2023, 11:33 AM)Oliver.L Kirjutas: Koorus lakki enda S212 samamoodi. Õnneks sakslased väga ei mõelnud ning tehti üsna kiirelt korda.Loodame, et saad ka asjad korda.

No mul isegi väga ei kooru.
Detailid lihtsalt lakist puhtad.Katusel pole isegi mm ruudus järgi.Tagaluuk ka puhas.
Ma kivitäkkest tekkinud koorumisest saan aru.See on aksepteeritav.Aga lakivabad detailid pole ok.
Samas teatas Veho,et MB värvigarantii on 2a...
Pesukotil näiteks 15a
Eusa_wall Eusa_wall Eusa_wall Eusa_wall Eusa_wall Eusa_wall Eusa_wall Eusa_wall 

Et ma seda vastust sealt pm pool aastat kokku oodanud.Siiani vaikus.
Suht segane teema ja nendepoolne seletus...


Alar
Vasta
#29
Rainbow 
Hei,

Lihtsalt niisama reedeöise pajatusena võib öelda, et punast värvi on autotööstusel olnud läbi aegade peaaegu võimatu selliselt toota, et see aja jooksul hirmsasti ei pleegiks või lakiga värvide puhul lakki maha ei viskaks.

Tegu ei ole niivõrd tootjapoolse jama kui tõsiasjaga, et seda on kõigil väga keeruline või peaaegu võimatu kauakestvana teha, mistõttu korras värviga vanemad kärtspunased autod on üldjuhul sellised vaid suure osa oma elust garaažihämaruses hoituna või juba uuesti värvituna.

Kuna punane värv on värvispektri ehk vikerkaareskaalal violetse suhtes täpselt vastandpoolel ning me seda punasena näeme, peegeldab seda värvi pind enim just punast valgust (sh infrapuna, mida me ei näe) ning samal ajal neelab peaaegu täielikult skaala teise otsa ehk violetset tooni valguse. Paraku tähendab see aga, et antud värvitoon neelab pea täielikult ka violetsest järgmise, meile nähtamatu ultraviolettkiirguse. Ultraviolettkiirgus mõjub kõigele üsna laastavalt, olgu sihtmärgiks inimese nahk ja silmad, plastik või keemiatööstuse parimad värvimaterjalid. Ja nii tulebki leppida tõsiasjaga, et punaste autode värvipind vananeb teistega võrreldes ülikiirelt.

Kui ilusal tuliopaalpunasel autol on tarvis omalt poolt värvida vaid katus ja pagasiruumiluuk, on veel päris hästi pääsetud ja seda võib südamerahuga teha, sest auto on selles värvitoonis ka tõesti maru ilus.

Edu võitlustes!

Västrik
Vasta
#30
(21-10-2023, 01:46 AM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei,

Lihtsalt niisama reedeöise pajatusena võib öelda, et punast värvi on autotööstusel olnud läbi aegade peaaegu võimatu selliselt toota, et see aja jooksul hirmsasti ei pleegiks või lakiga värvide puhul lakki maha ei viskaks.

Tegu ei ole niivõrd tootjapoolse jama kui tõsiasjaga, et seda on kõigil väga keeruline või peaaegu võimatu kauakestvana teha, mistõttu korras värviga vanemad kärtspunased autod on üldjuhul sellised vaid suure osa oma elust garaažihämaruses hoituna või juba uuesti värvituna.

Kuna punane värv on värvispektri ehk vikerkaareskaalal violetse suhtes täpselt vastandpoolel ning me seda punasena näeme, peegeldab seda värvi pind enim just punast valgust (sh infrapuna, mida me ei näe) ning samal ajal neelab peaaegu täielikult skaala teise otsa ehk violetset tooni valguse. Paraku tähendab see aga, et antud värvitoon neelab pea täielikult ka violetsest järgmise, meile nähtamatu ultraviolettkiirguse. Ultraviolettkiirgus mõjub kõigele üsna laastavalt, olgu sihtmärgiks inimese nahk ja silmad, plastik või keemiatööstuse parimad värvimaterjalid. Ja nii tulebki leppida tõsiasjaga, et punaste autode värvipind vananeb teistega võrreldes ülikiirelt.

Kui ilusal tuliopaalpunasel autol on tarvis omalt poolt värvida vaid katus ja pagasiruumiluuk, on veel päris hästi pääsetud ja seda võib südamerahuga teha, sest auto on selles värvitoonis ka tõesti maru ilus.

Edu võitlustes!

Västrik

No värvi vajab tegelt terve auto sest korras detaili pole ühtegi.
Saksas on ta mul vastu nina väikese paugu kunagi saanud.Et tiivad ja esistange on korra uue värvi juba peale saanud.Tiivad pm ok,aga neid pole mõtet enam tegemata jätta.Muudel detailidel kõigil lakivabad kohad olemas
Sellest MB 590 koodiga punasest terve interneedus jutte täis.Enamasti on need Mercedes-Benz poolt ülevärviga lõppenud.Mu auto eelmine omanik pole sellest vist väga hoolinud.Tema jaoks on auto vist lihtsalt auto olnud .
Ja eks nende punastega ongi mured.Hetkel häirib rohkem see tootja ja esinduse suhtumine.Eriti veel siis,kui sõber käis oma 14a vana Pesukotiga kevadel
 garantii korras värvis.Oli ka katuselt veidi lakki kooruma hakanud.
Et mu järgmine punane auto MB kindlasti pole.


Alar.
Vasta
#31
Punane on mu nõrkus ja lemmik, kuid jahh...
Minu 202 koorus ka ropult.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#32
Mul oli kunagi Golf 2 ly3d värvikoodiga. Seal küll mingit koorumist ei olnud. Ja kurat, kui sillerdav see päikesekäes välja nägi. Sellest ajast mul ka punane lemmik! Aga ju siis need uuemad punased kooruvadki!
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#33
Hei, OT ja teemaomanik võib vabalt kustutada, aga VW LY3D ei ole metallikvärv ja seega pole tal lakki, mis kooruks. Küll aga on sama käitumise poolest väga tuntud Golf 2 LA3Z ehk Golf 2 metallikpunane ning probleem on kummitanud kogu autotööstust tõepoolselt sarnaselt nii 1980-tel kui 2010-tel.
Vasta
#34
(22-10-2023, 03:42 PM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei, OT ja teemaomanik võib vabalt kustutada, aga VW LY3D ei ole metallikvärv ja seega pole tal lakki, mis kooruks. Küll aga on sama käitumise poolest väga tuntud Golf 2 LA3Z ehk Golf 2 metallikpunane ning probleem on kummitanud kogu autotööstust tõepoolselt sarnaselt nii 1980-tel kui 2010-tel.

Aga 590 ei ole ka metallic.Lakialune teravaba kõigest.

Mercedes-Benz on ise tunnistanud,et neil selle värviga mure.Aga seda USAs.
Ja seal suur osa autodest garantii korras ülevärvi saanud.Neil seal enamus küll SLK-d selle murega.
Ju siis on euroopleane nii tuim,et pole väga võidelnud.
Mingi aasta olevat värvi koostist muudetud ja asi nagu paremaks läinud.
Samas oli ühel klubi üritusel üks 14a E-klassi cabrio ja see oli ka nagu lapitekk...
Ja 20a vana Golfi puhul ongi vb ok,et lakk koorub.
!0a vana Mercedes-Benz puhul võiks see ikka välditav olla.
Aga eks ma võitlen edasi... Ma pole tüüpiline eurooplane ka Smile Smile Smile Uue värvi saab see auto endale nagunii.
Vaatasin paar päeva tagasi mobilet ka.Ega neid FL W204 vaguneid palju müügis ka pole.Täpselt 1 ridaneli bensukas.
Ja seegi tavaline "Elegance".
Veidi nagu missioon üks puhas punane MB tänavatel hoida.

Aga...
Kui see lapiline värv välja jätta,siis see aasta enam midagi suurt ette ei võta.
Õlijahutiga uuesti Vehosse.
Liistud ja reelingud saab ka järgmine kuu mustaks.Ma lihtsalt näen,et AMG paketile ükski läikiv asi ei sobi.
Tegelt sobivad läikivad liistud ainult klassikutele...
Järgmine nädal saab tehase veljed(18" erilaiused AMGd) ka pritsist-sirgestusest-värvist tagasi.Saab talvekad peale panna.
Tuled said nüüd väga head.Läätsede vahetus teeb neist "tehase uutest" isegi paremad.

Viimastel päevadel mingi kummaline vibra autosse tekkinud.Ei saagi otseselt aru,et kust otsast see tekib.
Väike kahtlus on,et see Hiina Maxxise rehv lihtsalt +5 kraadiga enam ei tööta,aga päris kindel pole.
Veovõllide ja kardaani olukord oli viimati kontrollides nagu ok.
Erinevad käigud,vedu taga-vedu maas asja ei muuda...
Vahetan talvekad alla ja siis saab mingid asjad välistada.
Klaasivahetus ka veel selle aasta plaanis.On ikka korralikult kulunud ja mingi kivi ka veel alla serva saanud.See õnneks kasko rida.



Alar.
Vasta
#35
Rubriik teemas "ÄRA HÕISKA ENNE ÕHTUT".
Eelmine kevad sai Ülemiste Vehos kolle ja vahejahuti piirkonnas olevat õlileket kontrollimas käidud.Diagnoosiks vahejahuti leke.Hinnapakkumine ok(oli vist mingi 700.- tuuri) ja asi töösse.3-4 nädalat hiljem ajasin tõstukile ja.... Ikka tatine. Suvel-sügisel sai paar korda Vehos kontrollis käidud,nenditud et lekib,aga kiired ajad ja jäi nii.
Nüüd 08.01 sai auto uuesti Ülemistesse viidud,et põhjalikumalt üle vaadata.
Diagnoosiks varuosa praak.Kuna nemad varuosa garantiiga tegelema ei pidanud,saadeti Järvele.Seal 11.01 uuesti kontrolli sest väidetavalt 651-l jahuti probleeme pole(Järve väide).
Diagnoosiks nüüd siis sl kolle leke.Lisaks 86 eurine arve ka diagnoosi eest.
Ülemiste sl kolle vahetuse pakkumine nüüd u1300.-
Eelmise korra juppidel ja tööl garantii.
Tundub kuidagi JOKK teemana olema,kus keegi millegi eest ei vastuta.


Alar
Vasta
#36
651 sl kolde mõra muidugi on kahjuks üsna tõenäoline juhus.Vähemasti V klassidel mitmel kuulnud seda.
Vasta
#37
(16-01-2024, 06:00 PM)Ott Kirjutas: 651 sl kolde mõra muidugi on kahjuks üsna tõenäoline juhus.Vähemasti V klassidel mitmel kuulnud seda.

Sama väitis Järve ka.et pigem kolle,mitte vahejahuti.
Rääkisin Ülemistele ka seda,et äkki vahetati eelmine kord valet asja.
Tema pidi oma mehhaanikut usaldama ja nii ei arva.
Seda sama mehhaanikut,kes viimases kontrollis ütles,et vahejahutist ikka ja jälle lekib....



Alar
Vasta
#38
Hei.

Endale meeldetuletuseks....

Nädala algul sai Vehos uus orikas esiklaas ette.
Tuleklaasid said Smartservices kaitsekiled peale.
Mõlemale keraamika paigaldatud.
Värsked õlid ja filtrid ka enda juures.
 ÜV läbitud puhta lehega.
Ls:241000km

Ülemiste Vehos diagnoositud "parem esimene amordilaager" osutus tegelt vasakuks katkiseks esivedruks.
Vägisi kipub vist nii olema,et sinna saab ainult siis autot viia,kui oled ise vea avastanud ja lased neil konkreetse asja ära remontida...



Alar.
Vasta
#39
(01-02-2024, 10:43 AM)Alr77 Kirjutas: Ülemiste Vehos diagnoositud "parem esimene amordilaager" osutus tegelt vasakuks katkiseks esivedruks.
Vägisi kipub vist nii olema,et sinna saab ainult siis autot viia,kui oled ise vea avastanud ja lased neil konkreetse asja ära remontida...

Eks see on selle Exceli poliitika tulemus. Tegelikkuses ikka piinlik, kui see nii on!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#40
(01-02-2024, 10:43 AM)Alr77 Kirjutas: Hei.

Endale meeldetuletuseks....

Nädala algul sai Vehos uus orikas esiklaas ette.
Tuleklaasid said Smartservices kaitsekiled peale.
Mõlemale keraamika paigaldatud.
Värsked õlid ja filtrid ka enda juures.
 ÜV läbitud puhta lehega.
Ls:241000km

Ülemiste Vehos diagnoositud "parem esimene amordilaager" osutus tegelt vasakuks katkiseks esivedruks.
Vägisi kipub vist nii olema,et sinna saab ainult siis autot viia,kui oled ise vea avastanud ja lased neil konkreetse asja ära remontida...



Alar.

Palju see esiklaas seal maksis ning millises kohas vahetasid (Ülemiste või Järve).
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Wink Mercedes-Benz S204 C320cdi 165kW Avantgarde 2008 Zink220 11 14,719 14-11-2017, 06:12 PM
Viimane postitus: Zink220
  Minu MB C220CDi Eric 9 5,980 12-06-2007, 11:46 PM
Viimane postitus: Eric



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne