Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a
#61
Terv.

Käisin siis vahepeal ka teenenduses seda käivitamise probleemi lahkamas. Kontrollisid nii palju kui aeg siis lubas, aga ei tuhkagi pole targemaks saanud. Kahtlustavad ikkagi mingit õhu teemat süsteemis, aga kuna kiired ajad, siis pean kahe nädalapärast uuesti minema. Vötavad paariks päevaks sisse, et jälgida. Vähemalt on nad nüüd mõlemad lukksepp ja meister seda seal kohapeal näind ja kuulnud, et ta nii teeb. Hetkel ta hullemaks pole läind ja ära ka kadunud pole. Mõni päev ei tee ühtegi korda. teine kord teeb mintu kordaõ

Vahepeal uunedasin juhiistet. Kuna läbisõit mehine, siis oli teine parasjagu lääpa vajunud. Võtsin romulast ühe kõrvalistuja istme ja kuna alus padjad on neil täpselt samad, siis tõstsin selle enda omale. Hoopis teine asi on autoga sõita kui tagumiku alune on korralik.[Pilt: 37967-IMG_0024.jpeg]
Hetkel veel istmel mõned lohud, aga need ajaga tulevad välja. oli miskit soga seal peal seisnud. Sellega sai korda ka aluspadja soojendus. Kuna vana oli paras kapsas, siis soojendus töötas halvasti. Nüüd töötab ühtlaselt.

Lähiajal tahan tööle saada ka lävepaku valgused. Sellel on nad originaalis olnud.  Kahjuks on nad seest räbalad. Tellisin Hiinast valguslehed. Proovin need sinna sisse meisterdada ja panen salongi valgustuse alt põlema. Ehk saab hea.[Pilt: 83484-IMG_0025.jpeg]


Mingi aeg peab ära vahetama ka ABS rõngad taga. Talve sool on oma teinud ja ABS kipub segast panema vahepeal. Algas see juba vara kevadel. Kõristab aegajalt siis kui pole vaja. Need rõngad koos anduritega neljale rattale on mul juba varuks ära ka ostetud.


Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#62
Mida teeb rõhk latis käivitamisel, kävitumisel ja eelkõige - väljasuremise hetkel. Ning mida järgnevatel (tulututel?) käivitusüritustel? Ma kuidagi ei tahaks uskuda, et mingi hulkuv õhumull sellist kino põhjustab... KUI peale KSP-d oleks õhumull, siis ei tohiks üldse käivituda...

Iseenesest on võimalik selline variant, et õhumull on vahetult enne KSP-d (ja peale filtrit). Kui seal on mõni selline "ülespoole" look. KUI nüüd seal on õhumull JA see imetakse mootori käivitumisel pumpa, SIIS on võimalik tõesti olukord, kus rõhk käivitumise lubamiseks latti tekib, seejärel rõhk langeb (mida peaks ometi kenasti näha olema arvutiga) ja mootor seisatakse. Järgnevad käivitusüritused pumpavad õhumulli edasi ja suruvad kokku seni, kuni rõhk latis on jälle piisav käivitumise lubamiseks.

Onu_siim, kui kõrgel peab olema rõhk latis, et see auto saaks käivitusloa?

Ise pean loogilisemaks hoopis Sinu enda kahtlust, et mingil põhjusel ei loeta vända pöörlemist korrektselt (andur, pistik, juhe?). Selle tuvastamiseks tuleb samadel hetkedel jälgida näidu muutumist - kas see on loogiline või mitte.

Lihtsalt "veakoodikustutaja" sellist asja teha ei oskaSad
Vasta
#63
Mul 270cdi yks hetk tegi nii, et justkui käivitus ja siis suri välja koheselt. Siis oli õnnemäng kui mitu korda käiama pidi. Sai ka juba romula pihustitega jännatud. Lõpuks oli probleem kütusefiltris. Ei olnud liiga vana ega midagi, aga mingi kala seal oli, juba potsikut lahti keerates oli aru saada anomaaliast, tavaliselt on see anum diislit täis  ja lagastad filtrit välja võttes kõik ära, kuid sel puhul oli mõni tilk ja asi pooltyhi.
Vasta
#64
(12-05-2023, 10:12 AM)Ott Kirjutas: Mul 270cdi yks hetk tegi nii, et justkui käivitus ja siis suri välja koheselt. ... oli probleem kütusefiltris. Ei olnud liiga vana ega midagi, aga mingi kala seal oli, juba potsikut lahti keerates oli aru saada anomaaliast, tavaliselt on see anum diislit täis  ja lagastad filtrit välja võttes kõik ära, kuid sel puhul oli mõni tilk ja asi pooltyhi.

Väidetavalt  (töökoja sõnul siis) filtris leket ei ole.

Kuigi ma ei kujuta ette, kuidas nad lekke puudumist alarõhupoolel tuvastasid...

Samal põhjusel kolisin meie Rrrrohelise uuemale filtrile üle: https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=47058
Vasta
#65
Tere

Hetkel on olnud palju sõitmist ja pole saanud selle veaga suurt midagi targemaks. On vahepeal kuni kaks päeva olnud ilma ühegi käivitus anomaaliata. Ja siis möni päev paneb mitu korda järjest. Hullemaks  pole läinud ja ära ka ei ole päris pkadunud. Varsti tuleb uus hooldus peale, siis lasen kütte filtri uuesti vahetada. Ja kui siis ikka sama pull edasi kestab, siis ma ei tea korra mõtlesin, et vahetan ka selle vända anduri korra uuesti ära ja vaatab siis. Samas kui käib ja söidab siis jookseb kui loom ja ei mingeid kalasid. Ühesõnaga hetkel on mul ikka kahtlus et äkki see filter jampsib. Samas oli nädalavahetusel kolm päeva garaazis seisnud ja esmaspäev käis poolest pöördest. Mingit alla vajumist ei saaks nagu esineda.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#66
Tere

Vahepeal sai üks hooldus tehtud ja nüüd ka juba järgmine kohe tulemas. Siiamaani viga endiselt on alles olnud. Aga mõnele veale tulebki vahel vist aega anda, et kuskilt siis ennast ise näole annab. Nüüd siis külmadega alla -10 kraadi ilmnes, et mingid käivitused hommikul ikka mega pikad. Viisin siis uuesti kontrolli, et pange lüpsilehm külge ja vaadake ikka korralikult ja mitu korda, mis seal tegelikult toimub. Ja oli see mida ma kahtlustasin. Viiest pihustidt oli normis ainult see üks mis viimati sai vahetatud uue vastu. Ülejäänud 4 tk, mis sai kunagi taastatud kui mootori remonti tehtud sai on köik löppemise äärel. Kaks vast veel kannataks, aga no pole mötet. Mul see auto söidab palju ja tellisin köik neli uued juurde. Ma enam kui kindel, et seal on ka see käivitus anomaalia mul peidus olnud. Ja kui ma viimati nendega suhtlesin et kas ikka kontrollisite pihusteid, siis oli vastus et jaja sellega peaks ikka korras olema. Ma lihtsalt arvan, et kas nad ei viitsinud, polnud aega või ei tahtnud seda viga seal näha. Jällegi pidin nad ise peadpidi sinna sisse toppima. Nüüd kaagutasid seal köik jaja seda ma just tahtsingi soovitada ja seda ma just tahtsin õeldagi jne. Smile

See on sihuke huumori nurk täna päeva teenendustes. Nagu ma ei saa aru miks ei saa kohe asju korralikult teha. 

Kus juures teenenduse omanik on mu hea tuttav. Juu see vähkkasvaja on temast ka juba üle kasvanud. Õnneks on mul palju kannatust elus kogetud ja sellepärast ma kohe asju nurka ei viska. Katsun mõista seda jama. Aga usun et nörga närvilised lähevadki ja ostavad endale VW t-roci.

Vahepeal sai ka auto endale uue soendus radika. Nüüd enam ei aja jahutusvedeliku vingu sisse. Selle vahetust tehti ka kaks korda muidugiSmileSmileSmile. Aga ma siin pikalt ei peatuks.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#67
Mina sain omal ajal ka selle selgeks, et kui CDI puhul (eriti suuremahulisematel) hakkab lekkivat (tagasivoolu) pihustit reetma külmadega aina pikenev käivitustsükkel.
STARga näeb ju reaalajas töörõhkusid pihustites ja korrelatsiooni. Külmaga läheb tagasivoolu hulk jube suureks kulund pihustil.
Ajudega/kogemusega diagnostik peaks oskama sellest omi järeldusi ka teha.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#68
Peale pikka kaalumist olen selle autoga jõudnud sinna maale et mõlgutan mõtteid müümisest. Viimasel ajal ta enam väga rakendust pole leidnud ja mõttlesin et äkki kellegil sellist head käruvedurit veel vaja. Mootor on väga hea! Siit teemast näeb infot. Pihiustid ka kõik uued peal. Käigukast töötab ideaalselt. Olen talle iga aasta teinud korrosiooni tõrjet. Seega oma vanuse kohta minimaalselt roostet. Klaasid terved. Lisad töötavad 95%. On mingeid kalasid, aga need on väga väiksed. Esikapott vahetatud facelifti oma vastu. Uus roolinahk.  Väljalase ehitatud ümber kahetoru peale tagant. Välja näeb nagu tõupuhas ML 55. Hetkel on hooldus remondis. Vahetame välja roolilati ( hakkas lekkima). Ja mõned pisiremondid veel. Siis saab rajale tagasi.

Kellel huvi võib kirjutada ja uurida.

Otseselt kiiret pole, aga päevakorras see teema on.

SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#69
Auto vahetas omanikku!

Seega siin teemas enam uuendusei ei tule!

SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,183 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 151 64,018 17-11-2024, 09:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB S 500L 225 kw 2003a ja MB CL 55 AMG KOMPRESSOR 368kw 2004a " MUST JA VALGE KOER" siimruz 62 6,883 21-10-2024, 05:44 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,441 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,244 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,349 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,162 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,607 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,908 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,378 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne