20-12-2022, 01:45 PM
Õlijahuti tihendid nagu MB siis..tööga koos 1000?
Jeep Grand Cherokee WK2, 2011 - Eero_S
|
20-12-2022, 01:45 PM
Õlijahuti tihendid nagu MB siis..tööga koos 1000?
20-12-2022, 02:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2022, 02:04 PM ja muutjaks oli väikemees.)
Ma soovitan seda youtube kanalit vaadata. Tundub, et need probleemid tabavad kõik uuemaid mootoreid, mis küll aegamööda on parandatud. Probleemid nii jahutusega kui õliga.
https://www.youtube.com/@autokirurgiakliinik315/videos
23-12-2022, 04:40 PM
17-01-2023, 03:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2023, 03:06 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
11'ndal oli sellel autol remondiaeg American Beautys.
Tehtud said: Piduriklotside vahetus ees Üks esimene suport, üks tagumine suport Pidurivedeliku vahetus 2x ülemised õõtsad taga, üks tagumine alumine õõts Õlijahuti tihend Sillastend. Kõik kokku koos tööga 1757€. Supordid läksid järjekordselt vahetusse sellepärast, et üks esimene jäi peale ja üks tagumine ei pidurdanud üldse... mis häda sellele autol nende piduritega on, mina enam aru ei saa. Teised kaks supordit said hoolduse. Järgmisena tuleb ette võtta esituled, need ei valgusta enam üldse mitte midagi, plaan led projektorite peale üle minna.
06-03-2023, 01:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2023, 01:43 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
Ah meerika maalt saadeti pakk tõmbamiskonksudega. Algselt tahtsin originaale panna, aga originaalide hind on umbes 3x kallim(+saatmine), kui tellitud Rough Country toodang(koos saatmisega). Hinnaks tuli ca 170€. Põhjus, miks ma need külge panin on selles, et originaalne keeratav pukseerimisaas pole minu käes olles, mitte kunagi korralikult sinna pessa läinud(kohe alguses sai pestud ja määritud seda pesa, aga ikka ei läinud lõpuni sisse) ja tänu sellele sai see aas kõveraks tõmmatud ja peale seda oli see kasutuskõlbmatu.
Neljapäeval läheb American Beauty'sse juhtme otsa, mingi plokk ajab aegajalt auto lolliks ja lööb kõik püsika ja piduritega seonduvad hoiatustuled põlema. Ja kohe kohe on jälle käes ka järgmine õlivahetuse aeg.
23-03-2023, 11:42 AM
9.03 käisin American Beauty's, tagant sai ära võetud pimenurga radarid(üks lõhki paisunud ja umbes aasta olid nad mul väljalülitatud), uue tükihind on 900€+saatmine usast. Kui kunagi ebavajaliku vaba raha on, siis paneb uued. Puhastatud distantsihoidja radari pistik, oli teine tsuti oksüdeerunud. Uuritud ka selle radari hinda, A-osa hind 1900€+saatmine usast.
Põhjuseks, CAN liini errorid, mis panid igasugused erinevad värvimuusika tuled armatuuris vilkuma. 14.03 sai tehtud järjekordne õlivahetus, läbisõitu 330k.
23-03-2023, 08:44 PM
(23-03-2023, 11:42 AM)Eero_S Kirjutas: 9.03 käisin American Beauty's, tagant sai ära võetud pimenurga radarid(üks lõhki paisunud ja umbes aasta olid nad mul väljalülitatud), uue tükihind on 900€+saatmine usast. Kui kunagi ebavajaliku vaba raha on, siis paneb uued. Puhastatud distantsihoidja radari pistik, oli teine tsuti oksüdeerunud. Uuritud ka selle radari hinda, A-osa hind 1900€+saatmine usast. Radari saab ka u. 900ga. Minu endisele masinale Silber tellis ja pani. Päris A-osa ei olnud, aga mingi alternatiiv. Tuli ka USA`st. Kui Silber tellis ja paigaldas, siis vast päri hiinakas ei olnud. Töötas ja toimetas, nagu vaja. Probleem, miks vahetati, oli samuti mädanenud pistik. Herki
08-05-2023, 09:54 AM
4'ndal käisime jälle American Beauty's, seekord läks vahetusse parem esimene suport. Paisus ta järjekordselt kinni.
Eile keris usumõõdikule sellise numbri:
07-10-2023, 02:52 PM
5.07-7.07 käis auto American Beautys. LS 340k.
Tehtud sai suur hooldus: Mootoriõli, õlifilter, õhufiltrid, Käigukastiõli, kastifilter, sillaõlid, vahekastiõli. Remondikäigus läks katki üks tagumine õhkpadi, sai ka see uus. Ära sai vahetatud ka distantsihoidja radar. Kõik kokku 3000€. Edasi on olnud kalla ja talla, aga nüüd hakkas lekkima veepump, uus on tellitud ja kui kohale jõuab läheb ka vahetusse. Ühesoojaga teeb ära ka järgmise vahehoolduse, sest 350k on kohe-kohe ees.
10-11-2023, 11:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2023, 11:39 AM ja muutjaks oli Eero_S.)
Gramm enne 350k täitumist jooksid sõidupealt padjad tühjaks.
Kuna tühjade patjadega pikka sõitu ette võtta ei soovitatud, siis sai ta treilapeal remonti sõidutatud. Vahetusse läks seekord vasakpoolne tagumine õhkpadi(250€) ja kompressor(arnott, 750€). Sama soojaga sai ära tehtud hooldus ja veepumba vahetus. Vahetult enne seda said alla ka talverehvid. Märkimata on jäänud, et suve keskel said alla uued suverehvid, seekord osutusid valikuks Sailuni Atrezzo ZSR'id, sama soojaga vahetati ära ka kundepoolne esimene rehvirõhu andur. Kuna ma ise selle autoga enam põhimõtteliselt ei sõida, siis eile remondist ära tuues oli halva üllatusena see, et auto sõidab sirgel teel rooli lahti lastes paremale kraavi minema. Kas sai ta nüüd haiget, kui padjad tühjaks jooksid või on sillas miski kulumine toimunud. Tuleb veel üks retk remonti minna.
10-11-2023, 02:20 PM
Mul 212 jooksis ka minema. Probleem oli tagumiste patjade erinevas kõrgusnivoos.
03-12-2023, 01:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-12-2023, 01:56 AM ja muutjaks oli Eero_S.)
Kõrgused olid siiski paigas, veaks hoopis esisillas üks tagumine õõtsapuks, mis olla tüma olnud ja siis pisukese lõtkuga šarniirid. Said need ka vahetatud, sild reguleeritud ja nüüd sõidab auto täitsa sirgelt.
Pikalt häirinud undamisele leiti ka lõpuks lahendus. Ei teinud häält püsivalt, seega oli seda viga kusagil kellelegi peaaegu võimatu näidata/lasta kuulata. Sest selleks hetkeks, kui kohale kuskile jõudsid oli vait jäänud ja igakord ta ka ei häälitsenud. Veaks oli siis resonantsi minev kütusetorustik. Miks ta resonantsi läks ja häält hakkas tegema, ei tea keegi. Mingi eeldus on, et kuskil offroadimise käigus on auto piisavalt kõva laksu vastu põhja saanud(filtrid kõhuall), ja on miskit veits paigast ära löönud.
03-12-2023, 08:44 PM
Ma loen selle teema kuuendalt lehelt, et sel aastal on auto remondile ja hooldusele läinud pea 6000 eurot. Võimalik, et mõni asi on ka kirja panemata jäänud. Näit. Sailun rehvid, PE suport. Teen sellise järelduse, et üle 300 000 km läbinud Grand Cherokee ülalpidamiskulud ei ole just väikesed. Kas ei ole pähe tulnud mõtet, et võiks juba auto uuema vastu välja vahetada?
03-12-2023, 10:08 PM
(03-12-2023, 08:44 PM)kaupo51 Kirjutas: Ma loen selle teema kuuendalt lehelt, et sel aastal on auto remondile ja hooldusele läinud pea 6000 eurot. Võimalik, et mõni asi on ka kirja panemata jäänud. Näit. Sailun rehvid, PE suport. Teen sellise järelduse, et üle 300 000 km läbinud Grand Cherokee ülalpidamiskulud ei ole just väikesed. Kas ei ole pähe tulnud mõtet, et võiks juba auto uuema vastu välja vahetada? Ja hakata sinna samu kulusid tegema? See auto on ilmselt uuelähedases seisukorras, oleme kohtunud Seda enam, et samaväärse auto eest peab täna päris kõva raha maksma. See on ikkagi Grand Cherokee!
06-12-2023, 02:30 PM
Noh, kuidas ma nüüd sellele küsimusele vastan. Eks ikka on mõtteid olnud selle 6,5a omamise jooksul, et ta välja vahetada, aga tänasel päeval, mida samaväärset selle 10-12k€ eest asemele saab? Mul ei ole selle autoga ühtegi kohustust peale kindlustusmaksete ja tänases seisus, kus raha väärtus aina väheneb ja intressid on laes ei ole otstarbekas mitte ühtegi liisingu/laenukohustust peale võtta.
Eks oma osa sellel summa juures on ka ju varuosad. Oleks võinud lasta 100€ eest acc radari välja kirjutada selle asemel, et 1000€ eest uus radar osta. Vana, originaalkompressor on ka töökorras, tõstab/langetab, aga natuke hõreda võitu ja kui palju peab järjest toimetama, siis kipub ülekuumenemis teadet andma. Oma osa selle aastastel kulutustel mängib kindlasti ka see, et eelmine aasta oli finantsiliselt raske ja sai auto veidike käest lastud. Ma arvan ka, et nüüd nagu on suured kulutused tehtud ja sõidab jälle järgmised 10a ja 350k km nende detailide osas murevabalt. Kõrvale sai ostetud tänu elukoha muutusele ka viimasel pildil olev RAM. Mul veidike allergia ka nende uuemate autode ja elektroonika osas. Pädevaid remondikohti, kes ainult arvutijärgi juppe ei vaheta on meie riigipiirides suhteliselt vähe alles jäänud.
02-01-2024, 08:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2024, 08:36 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
Aasta kokkuvõte 2023 võiks olla selline:
Läbisõitu: 30000km Remont/hooldused/varuosad: 7500€ Kütuse ja kindlustuste peale ca: 6250€ Kõikide isiklike sõiduvahendite peale tuli läbisõitu ca 65000km.
03-01-2024, 01:52 PM
Vinged tulemused.
Ma ostsin 12a tagasi soomest 2003a 1,9 pasteedi, natuke sõitsin ise, andsin vanematele. Nemad on nüüd 12a jooksul üle 200 000 peale sõitnud Ja ma arvan, et 7500 € ma kokku ei saa 12a kuludeks koos ostuga Kütust ei arvesta. Auto on juba muidugi paras raibe ka ilmselt liigub veel omal jalal kaalule varsti
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
15-03-2024, 07:39 PM
Kaks nädalat tagasi sai avastatud, et õli jõuab jahutusvedeliku hulka. Vahetatud sai õliradikas, tagantjärgi tarkus, sellise ls juures, kui tihend lekkima hakkab, vaheta koos radikaga, üks tegemine. Rahaline kulu jäi ca 150€ tuuri.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
Audi Q5 8R, 3.0TDI Quattro, 2011, .Alar. | .Alar. | 3 | 5,919 |
31-01-2019, 04:21 PM Viimane postitus: .Alar. |