Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes Benz S 320 CDI W221
#1
Küsimus selline, keegi omanud w221 173kw millel chiptuning tehtud, käisin vaatamas ja müüa väidab et kütusekulu jääb 9L/100km kohta, küsimus pole mitte sellel palju võtab kuid kas see on ikka normaalne ? Et ega seal midagi lendamas pole?
Vasta
#2
Arvesta 13 - 15l sajale. Lisaks restaureerimine.
Vasta
#3
(08-11-2022, 05:14 PM)ArdoV Kirjutas: ...
müüa väidab et kütusekulu jääb 9L/100km kohta, küsimus pole mitte sellel palju võtab kuid kas see on ikka normaalne ? Et ega seal midagi lendamas pole?

Taganttuulega maanteel täiesti reaalne. Võib isegi vähem võttaSmile

Kindlasti on seal miskit õhku lendamas. Küsimus on vaid selles, mis seekordsel isendil. Juba jääkarude sulamist vältiv heitgaaside retsirkulatsioon lihtsalt peab ikalduma ühel hetkel.
Vasta
#4
Aga on kellelgi chiptuning tehtud ?et palju kellelgi teisel näitab ?
Vasta
#5
Tere

Mul kogemus ML 270 CDI-ga, Üks on originaal meil ja teisel on Saksas brabuse mingi chip peale pandud. tava 120 kv asemel peaks olema 150kw. Chipiga tahmab rohkem, aga pika otsa peal on ökonoomsem. Kuigi ülevaatusel pole probleeme olnud. lihtsalt olen maininud et chip peal ja siis nad tuuritavad veidi rohkem. Aga muidu pole midagi muud täheldanud. Kestab ilusti. Kuigi üks erinevus tunda on et käigukast on sellel chip masinal nagu lodevam veidi.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#6
Minu täiesti subjektiivne ja mitte kellelegi kohustuslik arvamus on: 
Kui sul on kollane Sapakas ja sa värvid selle punaseks siis see pole ikkagi Ferrari, kuigi automaaler seda lubas. Kui tahad ükskõik mis mõttes ägedamat autot tuleb see osta aga mitte tegeleda kaheldava väärtusega tuuningutega. Sama on ka nende chippimistega, igal juhul erinevate juppide ressurss kannatab. Sellepärast hoiangi igasugustest tsipitud kärudest eemale.
S Mercedes-Benz on luksusauto ja mõeldud elus hästi edasijõudnud härrasmeestele soliidseks ja mugavaks kulgemiseks (tegelikult veel sohvri abil), mingist ökotamisest siinkohal rääkida on kohatu.
Igasugused spetsiaalsed võistlus ja muud sportautod on muidugi teine teema.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#7
(10-11-2022, 12:27 PM)vreps Kirjutas: Minu täiesti subjektiivne ja mitte kellelegi kohustuslik arvamus on: 
Kui sul on kollane Sapakas ja sa värvid selle punaseks siis see pole ikkagi Ferrari, kuigi automaaler seda lubas. Kui tahad ükskõik mis mõttes ägedamat autot tuleb see osta aga mitte tegeleda kaheldava väärtusega tuuningutega. Sama on ka nende chippimistega, igal juhul erinevate juppide ressurss kannatab. Sellepärast hoiangi igasugustest tsipitud kärudest eemale.
S Mercedes-Benz on luksusauto ja mõeldud elus hästi edasijõudnud härrasmeestele soliidseks ja mugavaks kulgemiseks (tegelikult veel sohvri abil), mingist ökotamisest siinkohal rääkida on kohatu.
Igasugused spetsiaalsed võistlus ja muud sportautod on muidugi teine teema.

Ja ega tootjatehase eelarve on piiratud, ning ammu lõhki, ning inseneridest kogu viimnegi tarku välja ammutatud!
Just seetõttu tuleb kohalik inseneeer oma garaažiurkast või Delfi lugemisvahendi tagant välja ja ütleb, et teeb paremaks, kiiremaks, võimsamaks, ökonoomsemaks, kestvamaks!
Nui neljaks, need seal tehase ju ikka täislollid ja midagi ei jaga, kus on mis kliima, õhurõhk, kütus jnejne!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#8
Mul on 2 aastat saanud üks OM642 E-klass piitsa, sportlik eksperiment, kuikaugel on tehnika piir. 700+nm jõudu välja võetud. Orbiidile pole midagi lennanud, tagarehve läheb vaid jube palju. Tagasi ei hoia ennast üldse.

Saaks veel paremaks ja jõudu juurde keerata, kui teeks kõikide roheliste jaoks mõeldud asjadele offi. Hetkel on alles nii swirl, egr kui dpf.

ehk et chipil ja chipil on väga suur vahe. Kas tavaline duratuuning, mida väga paljud harrastavad või korralikult tehtud custom fail, kus ka tuunija natukene juba ajusid kasutab ja mõtleb. Mõtlev inimene üldiselt ka kliendi autodele selliseid killereid ei tee, kuigi duratune puhul pole isegi killerit vaja, et orbiidile lennutada.

Kuna mu autole oli tehtud niiehknaa juba kuskil lõuna-euroopas duratune ja mootori eluiga just eriti pikaks ei pidanud, siis saigi mindud täis panga peale. 100tuhat ja ta elab endiselt.

Kütusekulu pole kunagi mõõtnud, tanklast saab juurde.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W221 S450 2007a lisavarustuse nimekirja soov. haamer 2 566 09-09-2023, 12:25 PM
Viimane postitus: haamer
  Mercedes-Benz CLA 180 1.6 90kW torukas 6 1,081 13-04-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz C 220 CDI Avantgarde registreeru 0 561 10-03-2023, 07:41 PM
Viimane postitus: registreeru
  Otsin korraliku Mercedes-Benz(Vito või Viano). MTA 0 1,410 15-06-2021, 07:54 PM
Viimane postitus: MTA
  MB sklass 3.0d W221 ostuabi merce 2 1,558 02-05-2021, 02:05 AM
Viimane postitus: merce
  Mercedes-Benz S 400 HYBRID 3.5 205kW Ostuabi Raiki 5 4,499 12-08-2019, 08:50 PM
Viimane postitus: väikemees
  Mercedes-Benz S 500 5.5 285kW Even88 0 1,939 07-07-2019, 12:58 PM
Viimane postitus: Even88
  C124 Mercedes-Benz 230 CE müügis KalevE 26 15,414 20-03-2019, 02:52 PM
Viimane postitus: Priit
  W221 Facelift Evo 1 3,412 16-01-2019, 03:25 PM
Viimane postitus: soo
  Mercedes-Benz S 350 3.5 110kW Treufeldt 17 14,681 07-04-2018, 09:16 AM
Viimane postitus: pikkvint



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne