Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mercedes Benz S 320 CDI W221 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: Mercedes Benz S 320 CDI W221 (/showthread.php?tid=53480)



Mercedes Benz S 320 CDI W221 - ArdoV - 08-11-2022

Küsimus selline, keegi omanud w221 173kw millel chiptuning tehtud, käisin vaatamas ja müüa väidab et kütusekulu jääb 9L/100km kohta, küsimus pole mitte sellel palju võtab kuid kas see on ikka normaalne ? Et ega seal midagi lendamas pole?


RE: Mercedes Benz S 320 CDI W221 - Zlang - 08-11-2022

Arvesta 13 - 15l sajale. Lisaks restaureerimine.


RE: Mercedes Benz S 320 CDI W221 - v6sa - 08-11-2022

(08-11-2022, 05:14 PM)ArdoV Kirjutas: ...
müüa väidab et kütusekulu jääb 9L/100km kohta, küsimus pole mitte sellel palju võtab kuid kas see on ikka normaalne ? Et ega seal midagi lendamas pole?

Taganttuulega maanteel täiesti reaalne. Võib isegi vähem võttaSmile

Kindlasti on seal miskit õhku lendamas. Küsimus on vaid selles, mis seekordsel isendil. Juba jääkarude sulamist vältiv heitgaaside retsirkulatsioon lihtsalt peab ikalduma ühel hetkel.


RE: Mercedes Benz S 320 CDI W221 - ArdoV - 09-11-2022

Aga on kellelgi chiptuning tehtud ?et palju kellelgi teisel näitab ?


RE: Mercedes Benz S 320 CDI W221 - siimruz - 09-11-2022

Tere

Mul kogemus ML 270 CDI-ga, Üks on originaal meil ja teisel on Saksas brabuse mingi chip peale pandud. tava 120 kv asemel peaks olema 150kw. Chipiga tahmab rohkem, aga pika otsa peal on ökonoomsem. Kuigi ülevaatusel pole probleeme olnud. lihtsalt olen maininud et chip peal ja siis nad tuuritavad veidi rohkem. Aga muidu pole midagi muud täheldanud. Kestab ilusti. Kuigi üks erinevus tunda on et käigukast on sellel chip masinal nagu lodevam veidi.

Siim


RE: Mercedes Benz S 320 CDI W221 - vreps - 10-11-2022

Minu täiesti subjektiivne ja mitte kellelegi kohustuslik arvamus on: 
Kui sul on kollane Sapakas ja sa värvid selle punaseks siis see pole ikkagi Ferrari, kuigi automaaler seda lubas. Kui tahad ükskõik mis mõttes ägedamat autot tuleb see osta aga mitte tegeleda kaheldava väärtusega tuuningutega. Sama on ka nende chippimistega, igal juhul erinevate juppide ressurss kannatab. Sellepärast hoiangi igasugustest tsipitud kärudest eemale.
S Mercedes-Benz on luksusauto ja mõeldud elus hästi edasijõudnud härrasmeestele soliidseks ja mugavaks kulgemiseks (tegelikult veel sohvri abil), mingist ökotamisest siinkohal rääkida on kohatu.
Igasugused spetsiaalsed võistlus ja muud sportautod on muidugi teine teema.


RE: Mercedes Benz S 320 CDI W221 - Rolz - 10-11-2022

(10-11-2022, 12:27 PM)vreps Kirjutas: Minu täiesti subjektiivne ja mitte kellelegi kohustuslik arvamus on: 
Kui sul on kollane Sapakas ja sa värvid selle punaseks siis see pole ikkagi Ferrari, kuigi automaaler seda lubas. Kui tahad ükskõik mis mõttes ägedamat autot tuleb see osta aga mitte tegeleda kaheldava väärtusega tuuningutega. Sama on ka nende chippimistega, igal juhul erinevate juppide ressurss kannatab. Sellepärast hoiangi igasugustest tsipitud kärudest eemale.
S Mercedes-Benz on luksusauto ja mõeldud elus hästi edasijõudnud härrasmeestele soliidseks ja mugavaks kulgemiseks (tegelikult veel sohvri abil), mingist ökotamisest siinkohal rääkida on kohatu.
Igasugused spetsiaalsed võistlus ja muud sportautod on muidugi teine teema.

Ja ega tootjatehase eelarve on piiratud, ning ammu lõhki, ning inseneridest kogu viimnegi tarku välja ammutatud!
Just seetõttu tuleb kohalik inseneeer oma garaažiurkast või Delfi lugemisvahendi tagant välja ja ütleb, et teeb paremaks, kiiremaks, võimsamaks, ökonoomsemaks, kestvamaks!
Nui neljaks, need seal tehase ju ikka täislollid ja midagi ei jaga, kus on mis kliima, õhurõhk, kütus jnejne!


RE: Mercedes Benz S 320 CDI W221 - Black66 - 14-11-2022

Mul on 2 aastat saanud üks OM642 E-klass piitsa, sportlik eksperiment, kuikaugel on tehnika piir. 700+nm jõudu välja võetud. Orbiidile pole midagi lennanud, tagarehve läheb vaid jube palju. Tagasi ei hoia ennast üldse.

Saaks veel paremaks ja jõudu juurde keerata, kui teeks kõikide roheliste jaoks mõeldud asjadele offi. Hetkel on alles nii swirl, egr kui dpf.

ehk et chipil ja chipil on väga suur vahe. Kas tavaline duratuuning, mida väga paljud harrastavad või korralikult tehtud custom fail, kus ka tuunija natukene juba ajusid kasutab ja mõtleb. Mõtlev inimene üldiselt ka kliendi autodele selliseid killereid ei tee, kuigi duratune puhul pole isegi killerit vaja, et orbiidile lennutada.

Kuna mu autole oli tehtud niiehknaa juba kuskil lõuna-euroopas duratune ja mootori eluiga just eriti pikaks ei pidanud, siis saigi mindud täis panga peale. 100tuhat ja ta elab endiselt.

Kütusekulu pole kunagi mõõtnud, tanklast saab juurde.